AnewZ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tvilsomt at han holder 5min, for å være ærlig Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sånn cirka hva trenger Hargreaves å gjøre for å få ny kontrakt nå? Hat-trick i Arsenal og Chelsea-kampene? :!: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sånn cirka hva trenger Hargreaves å gjøre for å få ny kontrakt nå? Hat-trick i Arsenal og Chelsea-kampene? :!: Ingenting, akkurat som Carrick og Fletcher. United er veldedighetsklubb. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Heftig Shitty-kamp Nokon som såg den? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Trondheim er vel bare noen steinkast fra Trollheimen. Antar man kan ta dagskurs eller noe der. Balotelli er konge! Litt smartere enn Savage! http://www.youtube.com/watch?v=WAtYlc1BsK8&feature=player_embedded#at=40 Endret 17. mars 2011 av Sovehest 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Herlig med City-exit. Nå må vi bare slå dem ut av FA-cupen, så går de enda en sesong uten trofé. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Forbaskade, reservene våre ligger under mot Sunderland res ........................ Yabadabadooo! 2-2 Endret 17. mars 2011 av Medlem-205774 1 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Eg nynner hele dagen lang. =)Fruen er drittlei heile sangen. This is how it feels to be city,This is how it feels to be small, This is how it feels when your team wins nothing at all, Nothing at all, Nothing at all, Nothing at all..... Guttungen(9md) digger som f. til denne. When Johnny go marching down the wing, O`Shea O`Shea!When Johnny go marching down the wing, O`Shea O`Shea! When Johnny go marching down the wing, the Stretford End will fucking sing; We all know that Johnny gonna score! Da er det herlig å være meg =) EDIT: Får aldri til skjult tekst. Noken som kan skulere meg? Endret 17. mars 2011 av ThOms-N Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hell yeah. FA har utrolig nok godtatt en søknad fra United, som gir klarsignal for at SAF kan starte soningen fra og med Bolton til helga. Med andre ord; SAF på benken mot Arsenal! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Lindegaard Rafael - Ferdinand - Vidic - O'Shea Fletcher Scholes - Hargreaves Anderson Park - Owen Spillere som er utilgjengelige pdd. Det laget burde ha greid å komme seg til Europa, selv om det blir litt tynt framover. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ganske? Det er jo bedre enn det vi stiller med i Ligacupen ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det var det ..... indikerte. Kan godt legge " " rundt ganske om du ønsker? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Er det bare jeg som ikke henger helt med men hvorfor bruker vi ikke spisser på spissplassen? JAda, Owen er spiss. men... Chicho, Berba, Rooney..? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 På det laget? Kanskje fordi de ikke er skadet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Er det bare jeg som ikke henger helt med men hvorfor bruker vi ikke spisser på spissplassen? JAda, Owen er spiss. men... Chicho, Berba, Rooney..? Kan kanskje sette deg der. Det virker som at du passer inn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Er det bare jeg som ikke henger helt med Kan tenke meg både to og tre andre også. Men bortsett fra disse freaksa er du nok "ganske" alene. Edit: Bedre nå alt? Er det bare jeg som ikke henger helt med men hvorfor bruker vi ikke spisser på spissplassen? JAda, Owen er spiss. men... Chicho, Berba, Rooney..? Kan kanskje sette deg der. Det virker som at du passer inn. Kan jo bare bruke hjelm for å unngå flere. Endret 17. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Åja, herrejesuskristus i alle himmelen dager. Er nok feberen som går innpå meg... Hvor er facepalm bildet når vi trenger det? Haha, fyfaen så patetisk. Nå føler jeg meg jævli dum. Men hvis jeg kan komme med en unnskyldning så så jeg bare på toppen på hvem som ar der. Og jeg tenkte at Park var tilbake og Owen spiller aldri så han driter jeg litt i... Endret 17. mars 2011 av Medlem-205774 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå