Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Håper på Real jeg også. Ikke bare er det lenge siden vi har møtt dem, men det er også snart på tide med et gjensyn med Ronaldo. Hadde vært herlig å slå dem ut, selv om det vil være bittert å tape. Shakthar er ikke så lett som folk skal ha det til. Har ikke tapt en eneste hjemmekamp på årevis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Real er hakket verre alikevel tror jeg. Forstår ikke at folk vil ha de vanskeligste motstanderene. Greit at vi hever oss mot god motstand og slo Arsenal, men vi tapte mot Chelsea og Liverpool rett før det

Joda, men det blir en litt rar sammenligning. CL-kampene går over to kamper, mens de to du nevnte var begge på bortebane. I CL pleier vi alltid å gjøre det defensive arbeidet borte, før vi slår motstanderen pga. hjemmefordel i returkampen. Om vi får OT i returkampen, da tror jeg det skal gjøres en god del for å slå oss ut uansett hvem vi møter.

Lenke til kommentar

Kampen i helga må sees på pub i Bergen i helga.

Ka anbefales?

Flybilett til Stavanger :D

Jeg mener det ligger en pub på bryggen som har tidligere hatt blant annet United-kvelder med quiz og kamp, men jeg har aldri vært det selv (ikke i bevist tilstand ivertfall).

Jeg har også tidligere hørt om BL og Scotsman som populære steder for United supportere.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Så SAF fortjener ikke straff fordi andre managere har gjort det samme/verre kommentarer om dommeren uten å få straff?

Så Carra skulle ikke hatt rødt kort mot United, fordi det har vært andre sånne taklinger i år?

Loven skal være lik for alle.

Fa er et dømmende organ som har all tid i verden, en dommer som tar avgjørelser på sekunder er ikke det. Du bør klare å se forskjellen, hvis ikke bør du levere inn trollelisensen din til trollesjefen Kloffsk. Vi prøver å holde en viss standard på trollene våre her inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

--

Jeg mener det ligger en pub på bryggen som har tidligere hatt blant annet United-kvelder med quiz og kamp, men jeg har aldri vært det selv (ikke i bevist tilstand ivertfall).

Jeg har også tidligere hørt om BL og Scotsman som populære steder for United supportere.

Sliter litt med å nå Ylvis-showet klokka 19.00 om eg flyr til STVG. ;)

Er som regel Scotsman eg har sett kampene når eg har vært i Bergen, men har så satans dårlig statistikk der. 4 av de siste eg har sett der har endt med tap. Deriblandt 2 Chelsea-kamper og ein Poolkamp 1-4 på OT. Meiner den siste var 1-2 mot West Ham(med Tevez hos West Ham).

Har ikkje mykje til overs for overtro, men når eg er på Scotsman så går det jo nesten alltid til Hel.-.-., så eg begynner litt å tvile på holdningene mine til overtro.

EDIT: Sist eg var i Bergen og så kamp var 4-0 kampen på Upton Park. =) (des 09)

Den såg eg på hotellet. ;)

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Rio burde selges. Helt fantastisk spiller og han virker som en kul type (jmfr. twitter), men han er alt for skadetplaget. Det å tro at skadene vil slippe er som å tro at Hargreaves kommer til å bli en nøkkelspiller.

Synes ikke United har "råd" til å ha en slik spiller i stallen, det vil medføre rovdrift på yngre og ikke fullt så skadeplagede (enda) spillere.

Lenke til kommentar

Absolutt verdensklasse når han er skadefri (over en lengre periode). Problemene blir mange når han konstant faller tilbake, både med småskader og lengre skader. Rio er stadig på sidelinjen, noe som medfører at han etter hvert skadeavbrekk må bruke tid på å spille seg i form. Slikt kommer ikke i løpet av en enkelt kamp. Når han endelig er i passelig form blir han skadet igjen. Evigvarende syklus. Alt annet enn bra, da mannen utgjør verdens beste stopperpar sammen med Vidic når begge (som om Vidic er lenge ute) er friske og skadefrie.

Likevel, et salg tror jeg neppe ville ført noe positivt med seg. Kanskje gjøre posisjonen mer tilgjengelig for Smalling, men den tar han gradvis etter hvert. I den formen Smalling har nå skal det uansett godt gjøres at Ferdinand kommer tilbake fra skade og automatisk kan kreve plassen sin tilbake.

Ferdinand er både gammel og skadeplaget, som betyr at vi knapt vil få noe for han. Han er nok en glimrende kar å ha i spillergruppa, både moralbyggende og med rutinen. Samtidig er han engelsk.

Endline: Salg fører ingen vei.

Lenke til kommentar

Ferdinand er viktig å ha. Salg er jo helt out of the question, som Vamos sier, fører absolutttt ingen vei.

Anyway, Rooney greien kom på BBC også, "I'l luuuuuvin it" :)

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/9427593.stm

Ooooog:

Kampen i helga må sees på pub i Bergen i helga.

Ka anbefales?

SCOTSMAAAAAAAAAAN! Drar dit hver gang jeg skal ut og se kamp i Bergen, no doubt beste stedet. Fotballpuben er shite iforhold til det, uff. Gamle ekle Liverpool-supportere, og mange ekle dame-Liverpool-supportere også. Scotsman er the way to go. Maten og sånt er dyrt, men faen så godt det er også. Go there or go... square?

Sykt med skader i forsvaret btw, blir litt deppa.. MEN, så blir jeg plutselig glad og driter nesten i forsvaret igjen, fordi ROOOONEY er on fire og TONY V er back in bizzzz. YEZZZZ :D

Lenke til kommentar

Ferdinand får nok en sesong til, etter neste sesong er Smalling forhåpentligvis klar til å ta over permanent, mens Evans er ute av den crappy drittformen han er inne i nå.

Er vel uten tvil noe mentalt som fører til formen han er for tiden. Har vel aldri vært noen tvil om kvaliteten hans. Var vel i fjor han storspilte, om jeg ikke tar grundig felil?

Han kommer nok etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...