Medlem-205774 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Haha, det hørtes du ut som Glimti, Latias Endret 16. mars 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tottenham (England) Schalke (Tyskland) Barcelona (Spania) Internazionale (Italia) Shaktar Donetsk (Ukraina) Chelsea (England) Real Madrid (Spania) Ønsker meg: 1. Real Madrid 2. Schalke 3. Shaktar 4. Tottenham 5. Inter 6. Barcelona 7. Chelsea Siste er vel obvious. Hadde vel bare blitt bortdømt anyways og økt suspensjonen til SAF med 5 kamper til. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvorfor Real høyest oppe? Hadde vært veldig gøy å slå de, men vi risikerer jo også tap som hadde vært surt. Håper på Shaktar, Schalke, Inter eller Tottenham i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Lurer på hvorfor Pirja kommer inn hit og sa det. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Så SAF fortjener ikke straff fordi andre managere har gjort det samme/verre kommentarer om dommeren uten å få straff? Totalt feil. Ingen fortjener straff. Men skal først FA være så forbanna selvhøytidelige må de være konsekvente og straffe alle, ikke alltid bare SAF. Er helt enig. Måtte bare svare på Hyrlen sin merkelige påstand. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tottenham (England) Schalke (Tyskland) Barcelona (Spania) Internazionale (Italia) Shaktar Donetsk (Ukraina) Chelsea (England) Real Madrid (Spania) Ønsker meg: 1. Real Madrid 2. Schalke 3. Shaktar 4. Tottenham 5. Inter 6. Barcelona 7. Chelsea Siste er vel obvious. Hadde vel bare blitt bortdømt anyways og økt suspensjonen til SAF med 5 kamper til. Gir faen i småbøgiser som Smågal, og svarer heller på noe det er verdt å svare på. Greit enig i rangeringen din, men vil ikke ha Real enda. Drømmen er å knuse Real Madrid i finalen på Wembley. Husker med gru tilbake på kampene vi etter hvert tapte 6-5 sammenlagt. Alltid spesielt å møte Real Madrid for min del. http://www.youtube.com/watch?v=zA8JjzYMQOA Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bare vi unngår Barca er jeg fornøyd. Ikke fordi jeg tror de er så jævlig mye bedre, men et eventuelt tap vil være usannsynlig surt til å være i CL. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) 1. Shaktar 2. Spurs 3. Inter 4. Schalke 5. Real 6. Barca 7. Chelsea Kan vi møte Engelske Lag? Jeg vet at vi slo Arsenal selv om jeg gikk amok en kveld over at dere ville ha hard motstand, men vil alikevel møte det jeg antar er letteste motstand. Magefølelsen sier Schalke og jeg er redd tyske lag. Vamos, det var vel den kampen Old Trafford applauderte Ronaldo da han ble byttet ut. Rett og slett fordi han har rundspilt oss Endret 16. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vi kan møte engelske lag ja. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 1. Shaktar 2. Spurs 3. Inter 4. Schalke 5. Real 6. Barca 7. Chelsea Kan vi møte Engelske Lag? Jeg vet at vi slo Arsenal selv om jeg gikk amok en kveld over at dere ville ha hard motstand, men vil alikevel møte det jeg antar er letteste motstand. Magefølelsen sier Schalke og jeg er redd tyske lag. Det er vel helt random trekning, så ja vi kan møte engelske lag. Ikke skyt meg om jeg tar feil nå^^ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vil helst unngå Real Madrid, Barcelona og Inter. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vamos, det var vel den kampen Old Trafford applauderte Ronaldo da han ble byttet ut. Rett og slett fordi han har rundspilt oss Jeg var ikke så alt for gammel da kampen ble spilt, men husker Ronaldo-dominansen. Enormt god spiller. Husker likevel Beckham/Ruud mye bedre. Stort som 10-åring å sitte sent oppe og heie på United, og da er minnene om de to størst. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Beckham og Nistelrooy var enorme i kampen. Det jeg husker var at for hvert håp som ble tent så ble det slukket av Ronaldo og at han gjorde det han ville der ute La oss si om vi møter Real og nye Ronaldo. Hvis han scårer på oss og ber om unnskyldelse slik han gjorde mot sporting. Og at publikum applauderer om han må av banen. Kan bli mange spesielle øyeblikk Men best om vi ikke møter dem eller om vi slår dem ut Men til en annen mye vondere sak. Bryan Robson skal opereres for strupekreft. Prognosene sier at han skal bli helt ok. Men alikevel. Han var mitt store idol sammen med Lineker. Blir nervøs Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvem gjør ikke det. Når scorte vi sist på frispark eller corner? Latterlig dårlig uttelling på den fronten. Et par fra Vidic er greit nok, men vi må bli mye mer farlig i slike situasjoner. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Nå har jo Nani begynt å dra frem innleggsfoten, men bortsett fra han er det utrolig tynt. Skulle ønske å se vi legge om spillestilen litt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/8386615/Wayne-Rooney-pledges-allegiance-to-Manchester-United-and-expects-to-stay-put-into-my-thirties.html Get in. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Om han setter penn på papir på en sånn kontrakt så vil det glede meg, men jeg kan ikke si at jeg stoler på han Men viktigheten av at han ble er det ingen som diskutere mot. Han har vert litt opp og ned denne sesongen men potensialet er veldig stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå