Medlem-205774 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ah, Fantastisk Game 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kaffen og frokosten innabords, hvordan er ståa der i gården Joltus? Kommet deg opp fra sengehalmen håper jeg, din syvsover. Midt i friperioden. Sykt barn i helgen. Syk kone i helgen og nå er eg syk selv. Ble ikke så tidlig morgen. Men kaffien er nå på, og den skal NYTES!!!!!!!!! Bildet var helt rått. Har ikke sett et sånn oversiktsbilde av stadion før. Når man skal reise til OT er det tog som er hovedåren inn da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ben HibbsSo Nani and Hargreaves (whoe not in CL squad) training at Carrington this morning, but Rio not involved #mufc Hvor lang tid tar det nå før Hargreaves blir skadet igjen tro? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) O'Shea the Goalie http://www.youtube.com/watch?v=79NLmSokD2I Hahaha. Sitter å leser Unitedsupporteren Massimo Taibi: 4kamper for United, 12 baklengs. Men synes likevel det er litt dumt at Mark Bosnich ikke er med i Verste Kjøp-kåringen. Er det BARE JEG som dobbeltposter(trippelposter) her? Endret 14. mars 2011 av L4r5 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kampen går på Viasat Fotball ja..fy faen så fuckings patetisk. JÆVLA DRITTKANAL!!! 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kampen går på Viasat Fotball ja..fy faen så fuckings patetisk. JÆVLA DRITTKANAL!!! Old. Tirsdagskampene de 2-3 siste årene har aldri gått på Viasat 4 uansett. Likte tidene da både tirsdags- og onsdagskampene gikk på TV3. I tillegg gikk det også kamper på Viasat 4 begge dagene. Synd Viasat har blitt så gjerrige. 6 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har det gått kamper samtidig på TV3 og Viasat 4? Etter min hukommelse flyttet Viasat først en av kampene til Viasat 4, for så en stund senere å flytte den andre kampen fra TV3 til Viasat Fotball. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kampen går på Viasat Fotball ja..fy faen så fuckings patetisk. JÆVLA DRITTKANAL!!! Old. Tirsdagskampene de 2-3 siste årene har aldri gått på Viasat 4 uansett. Likte tidene da både tirsdags- og onsdagskampene gikk på TV3. I tillegg gikk det også kamper på Viasat 4 begge dagene. Synd Viasat har blitt så gjerrige. Sånn sett så er det som regel greit for min del. Ein kamerat og nabo i samme blokk har viasat og jeg har CD. Newcastle-mann som sluker all fotball han kan få med seg. Han har alt og eg har alt, så då blir damene til tider litt snurtne på vårparten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Har det gått kamper samtidig på TV3 og Viasat 4? Etter min hukommelse flyttet Viasat først en av kampene til Viasat 4, for så en stund senere å flytte den andre kampen fra TV3 til Viasat Fotball. Selvfølgelig. Skulle stå Viasat SportN, bare jeg som blandet litt. EDIT: Typo. Endret 14. mars 2011 av Latias Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 God morgen. Det er alltid deilig å våkne tidlig på kampdag. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Men ikke idag, denne dagen suger. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva er greia med å stenge Sanchez tråden? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Game vil bryte alle bånd til gutten virker det som. Er overbevist om at han ender opp i RM/City/Chelsea. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 ALLE MANN TIL PUMPENE! Og her borte er pumpene ----> T T T T Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 BenHibbs Anders lindegaard out for 5 weeks. Needs a knee op. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 StewartGardner Vidics calf injury will keep him out for 3 weeks Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Fuck... off. Vil ikke si det samme om og om igjen, men fy faen så dårlige vi hadde vært uten Wazza. World fuckin' class. Tap uten ham i dag for sure. Og: FAEN så deilig å ha Val tilbake! Long live Wazza + Val Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Mister bare en kamp da, landslagspause etter hjemmekampen mot Bolton i helga. Blir en ny heiaskur med Brown i midten tenker jeg, huff og huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå