Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Men i år så er bredden i stallen bedre enn i fjor.

9608934[/snapback]

Og likevel så klarer dere ikke å spille på samme nivå som i fjor. Så dere bør passe dere for papiret som sier at dere burde være bedre i år. Mistenker at Scholes og Giggs er på vei nedover og det er det vi ser effekten av nå.

9608955[/snapback]

Nå er det jo slik at alle har formtopper og daler. Å Giggs og Scholes er som sir Alex avskrevet flere ganger, alltid tar de feil. Uansett om Scholes og Giggs er på vei ut skal ikke spillet lide slik av det, en av grunnene til at vi sliter er at vi har møtt Everton, Tottenham, Chelsea og City. Arsenal har møtt hva? Kun Tottenham. Liverpool hadde en svingom med Chelsea, ellers er det dumpekandidat på dumpekandidat. Så jeg ser lyst på dette, aldri i verden om Arsenal eller Liverpool kommer ut med fullpott mot alle disse.

Å Giggs form er på vei opp, eneste Scholes og Carrick jeg setter litt spørsmålstegn med, men med Hargreaves snart klar er jeg ikke redd.

De siste sesongene er det vel Liverpool som har høstet flest poeng fra november og ut? Stemmer ikke dette?

9608934[/snapback]

Nei. 21poeng bak?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De siste sesongene er det vel Liverpool som har høstet flest poeng fra november og ut? Stemmer ikke dette?

9608934[/snapback]

Nei. 21poeng bak?

9609032[/snapback]

Dårlig sesongstart? :) Ikke sett noen statistikk på dette jeg, men hvis noen hadde funnet det hadde det vært morsomt og sett.

9609102[/snapback]

Liverpool var da aldri 21 poeng bak i november?

Tradisjonelt sett har både United og Liverpool svake perioder i januar-februar, ellers har United alltid en sinnsyk vårsesong og romjul. Ifjor hadde vi 19poeng på denne tiden mot mye svakere lag enn i år, så dette årets sesongstart ser ikke så ille ut.

Lenke til kommentar

9608934[/snapback]

Nei. 21poeng bak?

9609032[/snapback]

Dårlig sesongstart? :) Ikke sett noen statistikk på dette jeg, men hvis noen hadde funnet det hadde det vært morsomt og sett.

9609102[/snapback]

Liverpool var da aldri 21 poeng bak i november?

Tradisjonelt sett har både United og Liverpool svake perioder i januar-februar, ellers har United alltid en sinnsyk vårsesong og romjul. Ifjor hadde vi 19poeng på denne tiden mot mye svakere lag enn i år, så dette årets sesongstart ser ikke så ille ut.

9609143[/snapback]

De siste 4-5 kampene i sesongen stilte jo liverpool med reservelaget siden noen sjangse på bedre plassering i PL var long gone og vi måtte konsentrere oss om CL, som var eneste sjangse på trofe. Hvis jeg ikke husker feil vant vi vel ikke noen av de siste kampene. Så kan kanskje si at Liverpool var best fra omtrent november til april uten at jeg har noen kilder som bevis her og nå.

Lenke til kommentar

Tror vi starter med følgende lag i morgen.

Edwin van der Sar

Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

Cristiano Ronaldo - Michael Carrick - Paul Scholes - Ryan Giggs

Wayne Rooney - Carlos Tevez

Så tror jeg det er mulig at enten Hargreaves, Saha eller Nani entrer banen i løp av kampen. Trenger vi mål blir nok en av disse benyttet..!

Lenke til kommentar
Jeg tipper Saha eller Hargreaves starter.

9613893[/snapback]

Jeg tror ikke Saha starter, men om han gjør det blir jeg utrolig glad.

Tevez har spilt bra i det siste, så tviler på at han blir satt ut av laget. Rooney blir nok heller ikke satt ut av laget.

Jeg blir faktisk glad om Hargreaves starter også, men tror ikke det. Han er nettopp tilbake fra skade, men aldri si aldri. Vi trenger en duracellkanin på midtbanen i morgen.

Skal ikke se bort i fra at vi starter i en 4-5-1/4-3-3 formasjon, men siden vi er hjemme på Old Trafford satser jeg på at vi starter med 4-4-2. Men om vi starter med førstnevnte blir vi garantert å se Hargreaves fra start, sammen med Scholes og Carrick sentralt på midtbanen.

Lenke til kommentar
Forvarsspillerne Wes Brown og Nemanja Vidic stod over dagens trening etter at begge ble skadet i helgens kamp mot Birmingham.

Allikevel er det ventet at begge er med i lagoppstillingen til morgendagens kamp mot Roma. Owen Hargreaves trente også for fullt idag, og det er muligheter for at han får sin Champions League-debut for Manchester United.

Edwin van der Sar er definitivt ute med tåskade, og reservekeeper Tomasz Kuczszak tar plassen hans i buret.

Sakset fra united.no

Tror nok vi får se de begge i aksjon fra start i morgen. :cool:

Lenke til kommentar

Tror dette kommer til å bli en ganske så gjevn kamp. Trur ikke vi kan forvente samme motstand som vi fikk i april. Trur Roma er veldig hevnlysten og kommer til å gå hardt ut. Håper vi har de fleste friske og raske til denne kampen.

Forventer hard motstand.

Tipper 1-0 seier som vanelig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...