Ol'H Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Men i år så er bredden i stallen bedre enn i fjor. 9608934[/snapback] Og likevel så klarer dere ikke å spille på samme nivå som i fjor. Så dere bør passe dere for papiret som sier at dere burde være bedre i år. Mistenker at Scholes og Giggs er på vei nedover og det er det vi ser effekten av nå. 9608955[/snapback] Nå er det jo slik at alle har formtopper og daler. Å Giggs og Scholes er som sir Alex avskrevet flere ganger, alltid tar de feil. Uansett om Scholes og Giggs er på vei ut skal ikke spillet lide slik av det, en av grunnene til at vi sliter er at vi har møtt Everton, Tottenham, Chelsea og City. Arsenal har møtt hva? Kun Tottenham. Liverpool hadde en svingom med Chelsea, ellers er det dumpekandidat på dumpekandidat. Så jeg ser lyst på dette, aldri i verden om Arsenal eller Liverpool kommer ut med fullpott mot alle disse. Å Giggs form er på vei opp, eneste Scholes og Carrick jeg setter litt spørsmålstegn med, men med Hargreaves snart klar er jeg ikke redd. De siste sesongene er det vel Liverpool som har høstet flest poeng fra november og ut? Stemmer ikke dette? 9608934[/snapback] Nei. 21poeng bak? Endret 30. september 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 De siste sesongene er det vel Liverpool som har høstet flest poeng fra november og ut? Stemmer ikke dette? 9608934[/snapback] Nei. 21poeng bak? 9609032[/snapback] Dårlig sesongstart? Ikke sett noen statistikk på dette jeg, men hvis noen hadde funnet det hadde det vært morsomt og sett. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 De siste sesongene er det vel Liverpool som har høstet flest poeng fra november og ut? Stemmer ikke dette? 9608934[/snapback] Nei. 21poeng bak? 9609032[/snapback] Dårlig sesongstart? Ikke sett noen statistikk på dette jeg, men hvis noen hadde funnet det hadde det vært morsomt og sett. 9609102[/snapback] Liverpool var da aldri 21 poeng bak i november? Tradisjonelt sett har både United og Liverpool svake perioder i januar-februar, ellers har United alltid en sinnsyk vårsesong og romjul. Ifjor hadde vi 19poeng på denne tiden mot mye svakere lag enn i år, så dette årets sesongstart ser ikke så ille ut. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Å Giggs form er på vei opp, eneste Scholes og Carrick jeg setter litt spørsmålstegn med, men med Hargreaves snart klar er jeg ikke redd. Jeg er mer bekymret for Giggs enn hva jeg er for Scholes og Carrick. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 De siste sesongene er det vel Liverpool som har høstet flest poeng fra november og ut? Stemmer ikke dette? 9608934[/snapback] Nei. 21poeng bak? 9609032[/snapback] Dårlig sesongstart? Ikke sett noen statistikk på dette jeg, men hvis noen hadde funnet det hadde det vært morsomt og sett. 9609102[/snapback] Liverpool var da aldri 21 poeng bak i november? Tradisjonelt sett har både United og Liverpool svake perioder i januar-februar, ellers har United alltid en sinnsyk vårsesong og romjul. Ifjor hadde vi 19poeng på denne tiden mot mye svakere lag enn i år, så dette årets sesongstart ser ikke så ille ut. 9609143[/snapback] De siste 4-5 kampene i sesongen stilte jo liverpool med reservelaget siden noen sjangse på bedre plassering i PL var long gone og vi måtte konsentrere oss om CL, som var eneste sjangse på trofe. Hvis jeg ikke husker feil vant vi vel ikke noen av de siste kampene. Så kan kanskje si at Liverpool var best fra omtrent november til april uten at jeg har noen kilder som bevis her og nå. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er også litt bekymret for Giggs... Håper han kommer tilbake i rett form! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Der nok en del som er bekymret for Giggs hvordan han har vært i denne sesongen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vidic og Brown er begge tvilsomme til tirsdagens kamp. O'Shea og Pique stepper inn muligens, og med VDS ute så mister vi mykje rutine bak. Håper Hargreaves rekker kampen og starter. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Der nok en del som er bekymret for Giggs hvordan han har vært i denne sesongen. 9611891[/snapback] Cantona hadde også en sånn periode som Giggs hadde nå, så ser ikke noe skummelt på det Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg håper absolutt å se Pique mot Roma. Han virker så utrolig rolig i spillet, og kan like godt bruke masse unggutter i CL. Jeg er blitt litt for vant til å sende på reservelaget i CL på FM :!: Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tror vi starter med følgende lag i morgen. Edwin van der Sar Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra Cristiano Ronaldo - Michael Carrick - Paul Scholes - Ryan Giggs Wayne Rooney - Carlos Tevez Så tror jeg det er mulig at enten Hargreaves, Saha eller Nani entrer banen i løp av kampen. Trenger vi mål blir nok en av disse benyttet..! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tipper Saha eller Hargreaves starter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tipper Saha eller Hargreaves starter. 9613893[/snapback] For guds skyld la Hazza starte, trener en murbrekker mot De Rossi. Saha kan vel være på benken denne kampen, jeg syntes Tevez var overbevisende mot Brums... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tipper Saha eller Hargreaves starter. 9613893[/snapback] Jeg tror ikke Saha starter, men om han gjør det blir jeg utrolig glad. Tevez har spilt bra i det siste, så tviler på at han blir satt ut av laget. Rooney blir nok heller ikke satt ut av laget. Jeg blir faktisk glad om Hargreaves starter også, men tror ikke det. Han er nettopp tilbake fra skade, men aldri si aldri. Vi trenger en duracellkanin på midtbanen i morgen. Skal ikke se bort i fra at vi starter i en 4-5-1/4-3-3 formasjon, men siden vi er hjemme på Old Trafford satser jeg på at vi starter med 4-4-2. Men om vi starter med førstnevnte blir vi garantert å se Hargreaves fra start, sammen med Scholes og Carrick sentralt på midtbanen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hm, spørs om Vidic og Brown er helt fit, bør ikke gamble såpass tidlig i sesongen. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Forvarsspillerne Wes Brown og Nemanja Vidic stod over dagens trening etter at begge ble skadet i helgens kamp mot Birmingham. Allikevel er det ventet at begge er med i lagoppstillingen til morgendagens kamp mot Roma. Owen Hargreaves trente også for fullt idag, og det er muligheter for at han får sin Champions League-debut for Manchester United. Edwin van der Sar er definitivt ute med tåskade, og reservekeeper Tomasz Kuczszak tar plassen hans i buret. Sakset fra united.no Tror nok vi får se de begge i aksjon fra start i morgen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja, folkens. Kamp i dag og håper den blir underholdene Gleder meg som bare fy . Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tror dette kommer til å bli en ganske så gjevn kamp. Trur ikke vi kan forvente samme motstand som vi fikk i april. Trur Roma er veldig hevnlysten og kommer til å gå hardt ut. Håper vi har de fleste friske og raske til denne kampen. Forventer hard motstand. Tipper 1-0 seier som vanelig Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Roma kan være god i dag, de vil sikkert ha revansje fra forrige gang. =0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå