Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble det sumo. Noen som kan forklare meg hvorfor eg ikke kan se høyere enn 1300kbit når målingen og informasjonen sier at telenor kan gi 8000 og nettet mitt er over 10000?

1300kbs er vel maks når det ikkje er snakk om HD sendinger. Kva for ein kanal/innslag ser du på?

Lenke til kommentar
Feinting in the run-up to take a penalty kick to confuse opponents is permitted

as part of football. However, feinting to kick the ball once the player has

completed his run-up is considered an infringement of Law 14 and an act of

unsporting behaviour for which the player must be cautioned.

http://www.fifa.com/mm/document/affederation/generic/81/42/36/lawsofthegame_2010_11_e.pdf Side 126.

Der står det også at feks å vippe ballen opp i luften for så å heade til keeperen = Gult kort for usportslig opptreden. Det visste jeg faktisk ikke :p

Lenke til kommentar

Å! Såg ikke på noen kanal, såg bare i videoppsettet. Litt motsigende tekst der:

Med din nettilkobling kan du se video i inntil 1300 kbit/s. Det gir deg normalt god TV-kvalitet.

Telenor har avtale om å levere video i inntil 6000 kbit/s.

Din linje er målt til ca 10000 kbit/s.

Men kan visst overstyre det :p

Takk for hjelpen Tafsen!

Lenke til kommentar

Helt riktig at straffen skal tas på nytt. Regelen kom vel forhenværende denne sesongen. Jeg er usikker på om Pogba hadde fått det gule, hvis han ikke hadde protestert.

Protestene er ikke spesielt voldsomme synes jeg. Ser jo mer ut som han står der som et spørsmålstegn.

Lenke til kommentar

Det blir nok Bolton - Stoke og United - City. United banker araberkjeltringene og The Potters kommer endelig til sin første cupfinale. Dere hørte det her først!

Kremt, kremt!

Interessant at Birmingham og sannsynligvis Bolton eller Stoke kommer til å representere England i Europa League neste sesong. Moro!

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Fornøyd med trekninga. Vil ikke ha City til finalen. Jeg tror vi har det som skal til for å børste City av banen, om ikke Reading sjokkerer og gjør det før oss. Det er jo alltid en askeladd, så man vet aldri.

Hadde vi møtt og slått City i finalen ville de som tapende finalist også hatt større sjanse til å havne i CL, om jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar

Hadde vi møtt og slått City i finalen ville de som tapende finalist også hatt større sjanse til å havne i CL, om jeg ikke tar helt feil?

FA-cupen har ingenting med Champions League å gjøre. Topp fire i Premier League går til CL. Det eneste unntaket er hvis vinneren av CL er engelsk og havner utenfor topp 4, da går topp tre til CL pluss det laget som vant CL.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
Interessant at Birmingham og sannsynligvis Bolton eller Stoke kommer til å representere England i Europa League neste sesong. Moro!

Ikke morro i det hele tatt. Med mindre de rykker ned selvsagt. Bolton kan jeg tåle, da de faktisk spiller bittelitt mer positiv fotball i år, og har noen gode spillere. Alle pengene de ville fått fra Europacup ville gått til å betale bort den store gjelden de har uansett.

Lenke til kommentar

Si hva man vil om Wayne Rooney, men han er den spilleren i stallen vår med mest talent, og kan faktisk klare seg i enhver posisjon på en fotballbane (untatt keeper). Sånn helt seriøst. Jeg hadde faen meg digget Rooney som playmaker bak 2 spiss eller whatever. Wayne Rooney er beste spilleren vår, og faen så glad jeg er at han fortsatt er vår, uansett. Uten Wayne Rooney, hadde Utd vært ganske shite akkurat nå..

Nyt Wayne Rooney mens du kan, for han forsvinner til sommeren.

Og som vi vet når verdensstjerner forsvinner fra United, så erstatter Fergie de med en middelmådig drittspiller. Ingen scousere kan bli legender i United.

Lenke til kommentar

Nyt Wayne Rooney mens du kan, for han forsvinner til sommeren.

Og som vi vet når verdensstjerner forsvinner fra United, så erstatter Fergie de med en middelmådig drittspiller. Ingen scousere kan bli legender i United.

Jeg regner med du leser Se og Hør som et leksikon og drar slutningen at Prins Harry sliter etter å ha vært i militæret, og dette påvirker en bekjent av en bekjent av en bekjent til Ferguson. Ferguson ender opp med depresjoner, United rykker ned og går deretter konkurs.

Grav deg ned.

Ikke morro i det hele tatt. Med mindre de rykker ned selvsagt. Bolton kan jeg tåle, da de faktisk spiller bittelitt mer positiv fotball i år, og har noen gode spillere. Alle pengene de ville fått fra Europacup ville gått til å betale bort den store gjelden de har uansett.

Er bedre enn at Liverpool skal få plassen. Man tjener uansett ikke noen veldig store summer av EL-spill, men det hjelper selvsagt på.

Endret av KjellV
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...