Sveern Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 http://united.no/united/nyheter/nyheter/bot_og_suspensjon 15£ i bot? Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Ja nå som Scholes mister to kamper røk vel ligagullet, men Carragher slipper selvfølgelig unna Endret 13. mars 2011 av Saitek1236456 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Latterlig så negativ du er. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hm, undrer meg på om Scholes pådro seg et påtenkt gult kort i går. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ja nå som Scholes mister to kamper røk vel ligagullet, men Carragher slipper selvfølgelig unna Fy faen, det der er noe av det sykeste jeg har sett. Hvordan går det an? Også på volley. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hm, undrer meg på om Scholes pådro seg et påtenkt gult kort i går. Forklar! Kan være enig at det såg vel bajas ut selv til Scholes å være. Men hvorfor? For å ikke få noe karantene seinere? Ja nå som Scholes mister to kamper røk vel ligagullet, men Carragher slipper selvfølgelig unna Fy faen, det der er noe av det sykeste jeg har sett. Hvordan går det an? Også på volley. Tsss.. Den var jo unøyaktig. Rooney måtte strekke seg for å få den på rista! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Lurte på å spandere på meg sumo ut PL sesongen. Litt lei av dårlig livesport stream nå, og siden eg tross alt har penger opp til ørene så var planen å unne meg litt. Til tross for enorme summer på konto så gidder eg ikke bruke mer penger enn høyst nødvendig. Så, pakke med gullsumo i 3 måneder, er det verdt det for 399? Hva er oppsigelsestiden? Koster jo 229 pr mnd etter denne avtalen, og det er eg ikke mye interessert i. Eg har klart å lese meg til at det egentlig ikke er oppsigelsestid, men eg må bare si opp før de 3 månedene er utgått. Så en ting eg er litt usikker på: Sumo Sport, vil den vise PL? Står ikke spesifikt at den gjør dette. Kun Tippeligaen og annen fotball Regner med PL er inkludert? 199 kroner mnd, da får eg kun sumo sport, men det inkluderer PL? 399 for 3 mnd, da får eg sumo gull, som inkluderer sumo sport, og som da inkluderer PL? Blir svimmel av å lese på de nettsidene Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Sumo Gull får du alt inkluder underholdning og det som er på tv2sumo.no Eg har hatt gull i snart eit år og er veldig fornøygd. Det einaste som er litt kjipt er at frameraten er litt lavare enn på vanleg tv, men det blir man vant til. Er uansett 1000x betre enn random streams på nettet som man ikkje alltid veit vil fungere ut kampen. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Så da var Scholes ute ja. FA er brilliante Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 10 gule. Ser ikke hva FA har gjort galt nå. 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Sumo Gull får du alt inkluder underholdning og det som er på tv2sumo.no Eg har hatt gull i snart eit år og er veldig fornøygd. Det einaste som er litt kjipt er at frameraten er litt lavare enn på vanleg tv, men det blir man vant til. Er uansett 1000x betre enn random streams på nettet som man ikkje alltid veit vil fungere ut kampen. Det er ikke dårligere framerate på gull enn på vanlig sport? Har sett sumo sport og den var jo upåklagelig. Livesport er som nevnt alternativet og vil se avslutningen i litt bedre kvalitet... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har han 10 gule? Trodde FA kom med straffen i ettertid jeg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Da har vi vel slått ut Liverpool av FA youth cup? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 10 gule ja, og ja Liverpool er ute på hodet og ræva Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Liverpool res - United res 2-3. United kom tilbake etter å ha ligget under 0-2 i en absurd kamp. To røde til hvert lag. Pogba fikk sitt andre gule da han skulle ta straffe etter at Sama hadde fått rødt kort, og på 2-2 ble det slosskamp og Coady og Blackett fikk rødt kort. Ravel Morrison avgjorde med et mål som visstnok var Berbatovklasse. United videre til semifinale og bortekamp mot Chelsea. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Sumo Gull får du alt inkluder underholdning og det som er på tv2sumo.no Eg har hatt gull i snart eit år og er veldig fornøygd. Det einaste som er litt kjipt er at frameraten er litt lavare enn på vanleg tv, men det blir man vant til. Er uansett 1000x betre enn random streams på nettet som man ikkje alltid veit vil fungere ut kampen. Det er ikke dårligere framerate på gull enn på vanlig sport? Har sett sumo sport og den var jo upåklagelig. Livesport er som nevnt alternativet og vil se avslutningen i litt bedre kvalitet... Nei, det er samme framerate. Kall meg gjerne kresen men eg merker ein markant forskjell Tv2Sumo og f.eks. kabelTv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Selvsagt er det bedre på tv.... United videre til semifinale og bortekamp mot Chelsea. What? Har abramo kjøpt et junior lag også? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Da ble det sumo. Noen som kan forklare meg hvorfor eg ikke kan se høyere enn 1300kbit når målingen og informasjonen sier at telenor kan gi 8000 og nettet mitt er over 10000? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Haha, hva faen? Pogba utvist for å ta straffen på en "usportslig" måte? Aldri hørt om noe sånt før. Noen som har video av hendelsen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Haha, hva faen? Pogba utvist for å ta straffen på en "usportslig" måte? Aldri hørt om noe sånt før. Noen som har video av hendelsen? http://therepublikofmancunia.com/video-liverpool-2-3-united-fa-youth-cup-quarter-finals/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå