KjellV Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Godt sagt, Game. Skjønner meg ikke på United- og Liverpoolfans som hyller hhv Rooney og Gerrard og ser på de som fremtidige legender. Jaffa: Månedens spiller på tross av dårlig spill, men på grunn av et mål mot byrivalen. Kåringen understreker bare hva fotballfans lukker øynene for for sine egne spillere. Endret 12. mars 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Månedens spiller var kun pga. målet mot City. Ellers hadde han en svak måned, og han var faktisk en av de dårligste i City-kampen også om man ser bort ifra målet. Jeg har tilgitt han, men han kommer aldri til å få noen høy stjerne hos meg igjen. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nja, er nokså enig med dere. Fyren var ubrukelig mot City hvis man ser vekk fra målet. Fyren er tilgitt men kommer ikke til å bli den største i United i fremtiden heller akkurat. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg har også tilgitt Rooney i den forstand at jeg ikke bryr meg om fyren. Scorer han mål så er det fantastisk, men han har absolutt ingen kvote og når han spiller som en sekk med dritt vil jeg ikke være nådig. Nå har Rooney aldri vært en favoritt i min bok, det skal sies. Fyren når snart 100 ligamål for klubben og likevel kunne jeg ikke brydd meg mindre. Håper Hernandez starter hver kamp. Godgutt av rang 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Funfact. Siden Rooneys signering har han scoret 18% ellerno av alle våre mål. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg har også tilgitt Rooney i den forstand at jeg ikke bryr meg om fyren. Scorer han mål så er det fantastisk, men han har absolutt ingen kvote og når han spiller som en sekk med dritt vil jeg ikke være nådig. Jeg digget Rooney før kontraktstuntet hans. Nå er jeg helt på linje med det du beskriver over. Jeg gikk fra å digge han til å bli totalt likegyldig. Jeg er ikke sint lengre, men jeg tror aldri at han vil klare å bli like stor i mine, og mange andres, øyne igjen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Det er ganske viktig at han ble matchvinner mot City da, og har begynt å scåre mål. Det er ganske viktig Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kødder du? er det viktig? 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ja, og jeg synes ikke han har vært spesielt dårlig i år heller. Han har levert en veldig anstendig målpoeng per kamp rate. For få mål, men veldig mange bra assists. Han har vært relativt god totalt sett. Men han forsvarerer ikke den lønnen han har sutret seg til, og selv hvis han hadde gjort det ville han aldri blitt en favoritt i mine øyne igjen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kødder du? er det viktig? Jepp, men det virker ikke som om noen vet det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Er vel mange her inne som etter transfer sagaen bare har fått mer vann på mølla, uansett hvordan Rooney presterer. Eg driter i hva han har gjort og ikke gjort, spiller han bra, scorer mål, gir målgivende og presterer generellt bra så er det mer enn godt nok i mine øyne,og spiller han dårlig så får han ta konsekvensene av DET men ikke måtte btale ENDA for det som har skjedd rundt kontrakten hans, alle vet hva Rooney er god for men det er synd at mange har blitt så frustrert over hva som skjedde at de legger det til grunn uansett hvordan han presterer. Sånn ser eg på det, helt sikkert feil i mangen sine øyne her inne, men who cares. Endret 12. mars 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg er serøist for hekta på dette forumet. Går her hver jævla gang jeg er drita, uansett om jeg sitter på et nach eller vors. Helt sykt. Men men, da er det en date! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Har fått sansen for denne sangen i disse harde tider mot rivalene. http://www.youtube.com/watch?v=ZzkresBOxnQ&feature=related Endret 12. mars 2011 av Medlem-205774 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Tvillingene våre er herlige på kantene Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ein omgang på Valencia i dag. La han ligge på samme nivået som i fjor de resterende 34 omgangene av årets sesong. 34 omganger er tallet for å klare 'The Treble' Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Likte det lille av Valencia i dag, trodde ikke han skulle være på benken en gang så fikk en positiv overraskelse. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 God innhopp, virket litt forsiktig, men det var å forvente. Spilte veldig bra den tida han fikk utpå der. Deilig å se han tilbake! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Trekkes semifinalene i morgen eller? Hvem håper vi på? Semifinalene spilles vel dessverre på Wembley, så en evt hjemmebanefordel forsvinner ut døra herfra og ut. Reading (slår ut city i mårra) hadde vært noe! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvem er det å velge mellom da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå