Jotun Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Får garantert noen minutter mot Arsenal på lørdag. Garantert? Jeg tviler. Er han ikke frisk nok å spille i all slags forhold tviler jeg på han blir kastet ut av det mot et av PLs styggeste lag. Sant så sant. RvP f.eks. Slår spillere under kamper. Stygg stygg spiller! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes Robin van Persie er mye kjekkere enn Wayne Rooney! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Slik som Rooney mener du? Har en liten anelse om at Jotun var klar over den. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det er derfor jeg troller tilbake Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Og da også en trollete liten Lfc-supporter. Jeg er troll fordi..? Trollete, les: uskikkelig, rampete Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Rooney ditt og datt. Jeg er enig i at det er andre spillere som er bedre. Men å bli matchvinner den måten mot manges hatlag nr. 1 betyr tross alt mye. Jeg kan forstå det Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Noen som husker den stygge taklingen i MLS for et par uker siden? En tidligere Leicester spiller elns. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Noen som husker den stygge taklingen i MLS for et par uker siden? En tidligere Leicester spiller elns. MLS starter vel ikke før nå i mars? Snakker du om denne fra Australia? http://www.youtube.com/watch?v=gwHzCtRa2SE Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Slik som Rooney mener du? Næmen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Muscat var det ja, takker Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Muscat går jo etter ballen, akkurat som Carragher gjør. Han er bare litt uheldig. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Litt som Del Horno mot Messi, men med mye mer kraft. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Lik? Del Horno var jo et uhell/kollisjon, Muscat er jo fotballens svar på en takedown. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Utsnitt av Facebook-veggen min sin beste bortforklaringen på at dommer var skyld i at Barca gjekk videre i CL. Ser på dommeravgjørelsene med nøytrale briller. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ser at Flamini har spilt i Arsenal... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Flamini har spilt i Arsenal ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Flamini har spilt i Arsenal ja Seriøst? Når? Herlig med Spurs videre. Trenger så mange engelske lag videre som mulig. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ser at Flamini har spilt i Arsenal... Burde vært utvist. Mykje knotter i dag. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skulle vært utvist for den strak fot med knotter-taklingen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå