Zandreu Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Spiller det noen rolle hvem som var månedenes spiller? Vi skal ta the treble, det er det som er målet vårt. Og det tror jeg dere kan klare. Hvertfall FA og PL. Men synes det var litt rart, og jeg hadde inntrykket av at folk her inne tenkte det samme. Men men. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes ikke Rooney fortjente den prisen, men legger ikke så mye i de kåringene. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg må si at denne presseboykotten av SAF og spillerne er helt latterlig og vitner om en manglende respekt for de som faktisk livnærer klubben, nemlig supporterne. Uten supportere, ingen interesse. Ingen interesse, ingen markedsverdi. Ingen markedsverdi, ingen sponsoravtaler. Det er barnslig, dumt, skadelig og veldig frustrerende! Skjønner at SAF ikke uttalte seg rett etter kampen, fordi da hadde han garantert sagt noe dumt om dommeren, men nå som det har gått noen dager burde noen intervjuer eller pressemeldinger være mulig. men viss pressekontakt skader klubben så er ikke det i supporterenes interesse heller. Det skadet bare klubben hvis man er så idiot at man ikke klarer å kontrollere hva man selv sier. I kampens hete kan det være greit å ikke uttale seg, men etter et par dager? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg må si at denne presseboykotten av SAF og spillerne er helt latterlig og vitner om en manglende respekt for de som faktisk livnærer klubben, nemlig supporterne. Uten supportere, ingen interesse. Ingen interesse, ingen markedsverdi. Ingen markedsverdi, ingen sponsoravtaler. Det er barnslig, dumt, skadelig og veldig frustrerende! Skjønner at SAF ikke uttalte seg rett etter kampen, fordi da hadde han garantert sagt noe dumt om dommeren, men nå som det har gått noen dager burde noen intervjuer eller pressemeldinger være mulig. men viss pressekontakt skader klubben så er ikke det i supporterenes interesse heller. Det skadet bare klubben hvis man er så idiot at man ikke klarer å kontrollere hva man selv sier. I kampens hete kan det være greit å ikke uttale seg, men etter et par dager? Det kan du si. Men å fjerne pressen løser også problemet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nå lever du i bakvendt-land her Limbeck. Du hadde forsvart Fergie om han så hadde voldtatt Chicharito i dusjen, og det er jo langt ifra første gang jeg noterer meg at du styres av standhaftige prinsipper, og sjeldent fornuft. Allikevel: Fjerne pressen?! BAAHHHHH. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det blir alltid trøbbel når man kommenterer dommeren. FA burde rett og slett sagt at det ikke var lov å kommentere dommeren til media, og media kunne bare gi faen i å stille spørsmål om dommeren. Om managere/spillere uoppfordret slakter dommeren er det noe annet, men i dette intervjuet med SAF, stilles det bare spørsmål rundt dommeren og hans avgjørelser i forhold til sluttresultatet (kampen mot Chelsea). Det SAF bør gjøre er å straks avslutte alle intervju der det blir stilt spørsmål rundt dommeravgjørelser i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg mener ikke at denne boikotten skal vare lenge, men å fjerne pressen i en kort turbulent tid kan være til nytte mener jeg bestemt. Men at jeg har toleranse for Fergie sine handlinger er jeg enig i. Han er ikke gud, men ikke langt unna Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det blir alltid trøbbel når man kommenterer dommeren. FA burde rett og slett sagt at det ikke var lov å kommentere dommeren til media, og media kunne bare gi faen i å stille spørsmål om dommeren. Om managere/spillere uoppfordret slakter dommeren er det noe annet, men i dette intervjuet med SAF, stilles det bare spørsmål rundt dommeren og hans avgjørelser i forhold til sluttresultatet (kampen mot Chelsea). Det SAF bør gjøre er å straks avslutte alle intervju der det blir stilt spørsmål rundt dommeravgjørelser i løpet av kampen. Helt enig. Fa må gjøre en av to ting. Enten bannlyse diskusjoner om dommeren. Både på og utenfor banen eller så må de tolerere det. Praksisen de har nå er det bare pressen som tjener på. De elsker det om noen kritiserer dommeren og går bevisst etter det Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det blir altfor dumt om FA bannlyser diskusjoner rundt dommeren, selv om de så godt har gjort det nå. Dommerteamet sitter på all makt ute på matta, og uten hjelp. Man må få lov til å kritisere dommere når de gjør noe så dumt som det de holder på med nå for tiden. Ødelegger for omtrent alle jævla lag i PL, selv Chelsea. Ja, jeg vet de var heldige mot Utd, men tidligere i år har de også fått sitt imot. Dommerstanden over hele verden begynner å bli latterlig. Kan aldri huske at det har vært så mye dommerfeil som har figurert rundt som de siste tre åra. Helt fucked up. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Valencia skulle gjøre comeback i dag (nå) for reservene våre mot Blackpool. Comebacket ble utsatt fordi banen er "deemed unfit" for han nå, men uansett er det veldig gledelig. Får garantert noen minutter mot Arsenal på lørdag. Nani er forventa tilbake om rundt 2 uker. Takk og lov. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 2 uker er mye bedre. Vi trenger han. Valencia også Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Får garantert noen minutter mot Arsenal på lørdag. Garantert? Jeg tviler. Er han ikke frisk nok å spille i all slags forhold tviler jeg på han blir kastet ut av det mot et av PLs styggeste lag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bare jeg som reagerer på at Rooney er kåret til "Player of the month" på United.no? Nope. Omtrent alle de faste har vært bedre enn Rooney. Men det er vel pga målet mot City og navnet tenker jeg. Ikke mye annet å rope hjem om i hvert fall. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bare jeg som reagerer på at noen bryr seg om hvem som ble kåret til "Player of the month" på United.no? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Og da også en trollete liten Lfc-supporter. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 å er det vel ManUtd.com voten som har stemt frem Rooney, på United.no forumet er det Smalling som er høyest, med VDS og Nani rett bak... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) wtf, drittforum*2 Endret 9. mars 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Og da også en trollete liten Lfc-supporter. Jeg er troll fordi..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå