Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gliser litt da jeg ser at Fletcher har fler eller like mange assist i år som disse (overhypede*) spillerne: VdV, Joey Barton, Young, Walcot, Adam, Gerrard, Silva.

 

edit: Blingsa mellom to kilder og den ene (nyeste oppdaterte) melder om 1 fler målgivende for spillerne jeg har streket ut.

Endret av niko.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg telt personlig såklart, men det er tatt fra flere kilder.

 

Legg til Bale, Malouda, Adam Johnson og Anelka på lista over færre assist også. Ja, som sagt. Jeg humrer litt inni meg da jeg leser dette.

 

(Glemte helt beskrivelse for stjerna over. Før noen reagerer: *Ikke alle de nevnte er overhypet, og noen av prestasjonene til enkelte av spillerne (Barton f.eks.) kan ikke rettferdiggjøres med en assist-count.)

Lenke til kommentar

Man kan si hva man vil om Barcelona, men nå spiller de bra. Klarer man ikke se det er det kun fordi man har bestemt seg på forhånd.

Høyt press, masse bevegelse, gjennombruddshissige og frekke enkeltprestasjoner for å toppe det hele av.

Ikke noe å si på det, nei. I dag, og i store deler av i år har de vist seg fra sin underholdende side. For nå angriper de faktisk mål, istedenfor å loke rundt med 50 unødvendige trekk i forsvaret og midtbanen før de vurderer å angripe. Det er faktisk noe av den mest kjedelige, defensive og destruktive fotballen som finnes. Når de er så angrepsvillige som de var i dag har jeg imidlertid ingenting å klage på.

 

Synes generelt de har forbedret seg på akkurat det punktet. Ja, jeg tror faktisk de har tatt til seg min tidligere kritikk og har innsett at det både er mye mer effektivt og underholdende å faktisk angripe når man har ballen. Så kudos til Barcelona for å lytte til mine vise ord :tease:

Lenke til kommentar

Jeg må si at denne presseboykotten av SAF og spillerne er helt latterlig og vitner om en manglende respekt for de som faktisk livnærer klubben, nemlig supporterne.

 

Uten supportere, ingen interesse. Ingen interesse, ingen markedsverdi. Ingen markedsverdi, ingen sponsoravtaler. Det er barnslig, dumt, skadelig og veldig frustrerende! Skjønner at SAF ikke uttalte seg rett etter kampen, fordi da hadde han garantert sagt noe dumt om dommeren, men nå som det har gått noen dager burde noen intervjuer eller pressemeldinger være mulig.

Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på at Rooney er kåret til "Player of the month" på United.no?

Ja.

Seriøst? Sett bort i fra noen fantastiske prestasjoner i ny og ne, så har han jo sækka. Vidic derimot, har jo vært bunnsolid..

 

Bare jeg som reagerer på at Rooney er kåret til "Player of the month" på United.no?

.. puh. Deg igjen?

:love:

Lenke til kommentar

Jeg må si at denne presseboykotten av SAF og spillerne er helt latterlig og vitner om en manglende respekt for de som faktisk livnærer klubben, nemlig supporterne.

 

Uten supportere, ingen interesse. Ingen interesse, ingen markedsverdi. Ingen markedsverdi, ingen sponsoravtaler. Det er barnslig, dumt, skadelig og veldig frustrerende! Skjønner at SAF ikke uttalte seg rett etter kampen, fordi da hadde han garantert sagt noe dumt om dommeren, men nå som det har gått noen dager burde noen intervjuer eller pressemeldinger være mulig.

 

men viss pressekontakt skader klubben så er ikke det i supporterenes interesse heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...