Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forsvaret imponerer meg veldig for tiden. Fem kamper uten baklengs er veldig bra.

9602413[/snapback]

Helt enig med deg der men jeg må si at det er skuffende med 1-0 kamper ganske ofte.

9602738[/snapback]

Imponert over forsvaret? :!: Søren meg bare rein og skjær flaks at dere ikke fikk mål i mot i dag, så mye som de bak der rota..

Lenke til kommentar
Forsvaret imponerer meg veldig for tiden. Fem kamper uten baklengs er veldig bra.

9602413[/snapback]

Helt enig med deg der men jeg må si at det er skuffende med 1-0 kamper ganske ofte.

9602738[/snapback]

Imponert over forsvaret? :!: Søren meg bare rein og skjær flaks at dere ikke fikk mål i mot i dag, så mye som de bak der rota..

9603083[/snapback]

Jepp, hvertfall da Rio reddet på strek. Men kan også si det samme om Liverpool idag, gud så ergelig at Wigan-spissen klarte å bomme på den headingen på overtid :p

Lenke til kommentar
Arsenal virker gode da, men unge lag har det med å være ustabile.

9602954[/snapback]

Det er nesten alltid slikt at et lite lag leder etter få serierunder. Har ingen tro på at Arsenal skal holde dette gående særlig lenge. Om noen få kamper går de tilbake til vanlig stil med slåsskamper og uavgjort, håper og regner jeg med.

Skal noen år med ordentlig innsats og oppførsel før jeg regner Arsenal som et verdig lag, og en verdig konkurrent.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

9602954[/snapback]

Det er nesten alltid slikt at et lite lag leder etter få serierunder. Har ingen tro på at Arsenal skal holde dette gående særlig lenge. Om noen få kamper går de tilbake til vanlig stil med slåsskamper og uavgjort, håper og regner jeg med.

9604556[/snapback]

me too :thumbup:

Lenke til kommentar

9602954[/snapback]

9604556[/snapback]

Idiot.

Lenke til kommentar

9602954[/snapback]

Skal noen år med ordentlig innsats og oppførsel før jeg regner Arsenal som et verdig lag, og en verdig konkurrent.

9604556[/snapback]

veeeeel

Lenke til kommentar
Pokker, VDS kunne vært nyttig mot Roma. Men Tomasz Kuszczak kan gjøre en god kamp han.

9603968[/snapback]

Synd Ben Foster er skadet. Englands new number one.

9602954[/snapback]

9604556[/snapback]

veeeeel

9605111[/snapback]

Vel, han er nok litt ironisk, det han vil frem til er at Arsenal ikke har rutine nok, og kommer nok til å tape endel poeng i harde og kalde bortekamper i tiden som kommer.

Og Arsenal har nok ikke et snill gutt-stempel på seg akkurat.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Jeg ville fortsatt ikke avskrevet Chelsea jeg da, de har så mye kvalitet i laget at straks de kommer inn i en flytsone kan de vinne 15 kamper på rad. Men nedturen deres kan ikke fortsette lenge i så fall. Men jeg synes alle de 4 store utenom Arsenal har vist svakhetstegn så langt. Chelsea sier seg jo selv, de har prestert dårlig med tanke på mannskap til nå. Liverpool begynte bra, men kom så i en dårlig periode med noen uavgjort-kamper, er dog fortsatt ubeseiret. Man Utd begynte dårlig og har tatt seg opp, men sliter fortsatt med spillet og scorer lite. Arsenal har vært gode så langt, ganske jevne, men har et ungt lag som jeg tror kommer til å slite utover i sesongen, men hvis de holder flyten så kan de godt henge med i gullkampen helt inn og like gjerne vinne. For meg er gullkampen helt åpen, uten noen store favoritter til nå. Men fortsetter Chelsea slik som dette en del kamper til, tror jeg de skal slite, tror neppe de vil greie å gå forbi både Liverpool, Arsenal og Man Utd om de havner en 10+ poeng bak disse allerede.

Lenke til kommentar

De som avskriver Chelsea allerede nå er ikke riktig klok. :D

Chelsea er en noen poeng bak serielederen, men det er ikke mange kamper som skal til for at de er helt tilbake i teten.

Men at Chelsea sliter nå er det ingen tvil om. 0-0 hjemme mot Fulham er alt, alt for dårlig om de har planer om å vinne Premier League denne sesongen. Det er for dårlig om de i det hele tatt har planer om europa-cup spill neste sesong. Jeg tror nok Chelsea kommer sterkt tilbake. Så for meg gjør det ingenting om de åpner svakt. Med en sånn stall som Chelsea har er man nesten nødt til å kjempe om ligagullet.

Gleder meg til tirsdag! :D Håper Hargreaves blir klar til den kampen. Michael Carrick leverte ikke varene mot Birmingham, synes jeg. For bare noen kamper siden strålte Carrick, synes jeg. Var det mot Chelsea? Han spilte i alle fall bra og pasningene satt som de skal. Men i går mot Birmingham var det mye slurv fra Carrick. Ryan Giggs hadde noen katastrofale feilpasninger, han også. Men sistnevnte blir i alle fall til å starte mot Roma, det er ganske så sikkert.

Lenke til kommentar

Hvorfor nevner ikke noen den hårreisende feilpasningen til Scholes som skapte kampens største sjanse? Giggs og Carrick gjorde feilpasninger på andre lags halvdel, å med trykket B'ham hadde på ballfører er ikke dette rart. Jeg tilgir unnskylder ingen, men det er tilgivelig.

Lenke til kommentar

Alle lag har dårlige perioder. Det viser seg gang etter gang.

Men det er aldri gunstig å ha det i i starten av sesongen.

De siste sesongene er det vel Liverpool som har høstet flest poeng fra november og ut? Stemmer ikke dette?

Eneste laget som har holdt jevn vinnervilje i starten er Arsenal. De har gjort det bra! Aldri si at et lag kommer til å sprekke. Det er ikke så lenge siden Arsenal med samme manager gjorde bragden med å gå ubeseira gjennom serien. Dog med 1/3 uavgjort eller noko sånn.

I mai er vinneren av PL satt. Tviler på at det skjer før.

For United sin del vil april være avgjørende om det blir noko tittel i det heile. Meget hardt program.

Terminlisten forteller vel sitt

I tillegg så er Liverpool på OT i slutten av mars.

Og så må vi ikke glemme at vi forhåpentligvis er med i FA-Cup og CL i tillegg.

På dette tidspunkt er det også stor fare for karantener.

Dette gjelder selvfølgelig også andre lag. Men i år så er bredden i stallen bedre enn i fjor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men i år så er bredden i stallen bedre enn i fjor.

9608934[/snapback]

Og likevel så klarer dere ikke å spille på samme nivå som i fjor. Så dere bør passe dere for papiret som sier at dere burde være bedre i år. Mistenker at Scholes og Giggs er på vei nedover og det er det vi ser effekten av nå.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Men i år så er bredden i stallen bedre enn i fjor.

9608934[/snapback]

Og likevel så klarer dere ikke å spille på samme nivå som i fjor.

9608955[/snapback]

Det er jo litt avhengig av at grunnsteinene i laget kommer i form.

At Rooney, Ronaldo, Neville og Saha har vært ute må jo merkes.

Carrick har vært vekslende. Scholes og Giggs har vært totalt fravikende i forhold til i fjor. Kom her og si at andre lag i PL ikke hadde merket det. Ta Chelsea med/uten Lampard og Terry for eksempel. Mangler Liverpool Gerrard så er det et halt annet lag som spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...