Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som føler at Gibson nesten har vært den beste midtbane-spilleren for oss i det siste? :p

 

Deprimerende egentlig å tenke på at Carrick og Fletcher har fått nye kontrakter. På topp er de gode, men de har vært for dårlige denne sesongen. Burde jobba mer for nye kontrakter. Føler meg sikker på at Fletch slår tilbake, men Carrick er nok over-the-top tror jeg. Vi må bare få igang Fletcher og Anderson. De to er de som har best fremtidsutsikter akkurat nå. Scholes blir kanskje èn sesong til, Carrick blir ut kontrakten. Hargreaves trengs nesten ikke nevnes. Så har vi Cleverly... Blir spennende å se om han kan ta steget fra Wigan til United.

 

Han har vært helt katastrofalt elendig i likhet med de andre

Lenke til kommentar

Fra twitter:

 

BenHibbs

I bloody love Fergie

 

R_o_M

Now every single one of us, loves Alex Ferguson, loves Alex Ferguson, loves Alex Ferguson...

 

Jeg har på følelsen at noe har skjedd. Så nå blir det f5-bonanza på manutd.com, skysports og guardian.

 

Edit: Er forresten Game utestengt igjen? Haha, digger den patetiske håndhevingen av forumreglementet.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Fra twitter:

 

BenHibbs

I bloody love Fergie

 

R_o_M

Now every single one of us, loves Alex Ferguson, loves Alex Ferguson, loves Alex Ferguson...

 

Jeg har på følelsen at noe har skjedd. Så nå blir det f5-bonanza på manutd.com, skysports og guardian.

 

Edit: Er forresten Game utestengt igjen? Haha, digger den patetiske håndhevingen av forumreglementet.

 

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig her :D

Lenke til kommentar

Tror det gikk en kule varmt i diskusjon med Hewitt etter kampen. Lurer egentlig på hva man må gjøre for å bli utestengt her. Jeg har opptil flere ganger bedt folk om å suge kukk, dra til helvete, etc. Aldri noen reaksjoner.

Kanskje fordi når jeg først tyr til slikt, så er det så velfortjent at det er lov...

:innocent:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rødt kort til Rafael, uten tvil. Dog ser man på bildene så går Carra helt klart inn i taklingen for å ta ut mann, mens Rafael hele tiden har øyne på ballen. Blir bare frustrert over hvor mange om prøver å bagatellisere taklingen til Carra i forhold til Rafael sin.

Uten å mene noe om det ene eller andre, så går Rafael inn med begge beinene, og det er virkelig fy, fy. Hadde Rafael truffet beina i den taklingen kan jeg godt skjønne at folk mener den ville vært styggere. Uansett, begge taklingene burde være rødt. Synd det med Nani. Er ikke spesielt moro når slikt skjer.

Lenke til kommentar

Er dere ikke ferdig med denne saken enda? Alle argumenter som kan sies har blitt sagt, nå gjentar dere bare hverandre.

Enig. Uansett så er utfallet 4 gule og ein stygg skade.

 

EDIT: Det som skremmer meg mest er at det finnes ein dommer i PL som tillater slikt spill.

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...