Ol'H Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Showcross ville vel klarere ballen tenker jeg. Der har du nok svaret, ja. http://www.youtube.com/watch?v=o67ftN-B6r8 Fin klarering! Alltid viktig å klarere når ballen er langt inne på motstanderens banehalvdel. Burde vi ikke gjøre denne og Keanetaklingen til sticky? Endret 7. mars 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Like classy som å angripe ambulansen med Alan Smith og kaste avføring på Manchester United fansen. Endret 7. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Taylor gjør ikke annet enn å slå ut med armene og se misfornøyd ut. Du blander nok med Shawcross. Ser mer ut som Taylor er oppgitt og sjokkert før han går bort til Eduardo og sier unnskyld og så tusler i garderoben med en blek mine på ansiktet. Mannen ser jo lei seg ut allerede rett etter taklingen når han står med ene kneet i gresset. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) United.no skriver at Carragher bommer kraftig på ballen (som i et uhell). Når jeg ser denne videoen derimot ser det ikke ut som Carragher går for ballen i det hele tatt. Ballen dabber jo forsiktig og rører minimalt på seg og alikevel presterer Carragher å 'bomme' og treffe leggen til Nani. Jeg tror alikevel ikke Carragher var ute etter å skade Nani, men det var heller ikke et forsøk på å ta ballen. Hvis det der er et ærlig forsøk på å ta ballen som United.no antyder, så er tydligvis min presisjon på et høyere nivå enn PL. (selv om min kollega påstår jeg har et problem med finmotorikken) http://www.youtube.com/watch?v=-SD-FlKPopc&feature=related Når det kommer til Keane så var taklingen hans i en helt annen dimmensjon enn noen av de andre eksemplene nevnt. Det å planlegge å skade en annen fotballspiller hører overhodet ikke hjemme i nærheten av en fotballbane, men kanskje Sicilia. Slike taklinger og kynisk spill er en skam for fotballen. Taylor og Shawcross er spillere som spiller hardt og er rett og slett så idiotiske at de ikke ser at grisespillet vil få alvorlige konsekvenser på ett eller annet tidspunkt. Slike spillere lærer aldri før det er for sent og den største synden er at det selvfølgelig er noen andre som må ta støyten. Slike spillere bør straffes hardt og lenge. Endret 8. mars 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvor mange stygge situasjoner har Taylor vært involvert i? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Taylor er ingen stygg spiller. Men jeg synes å høre at Liverpool fansen piper når Carra får gult kort. De ville vel ikke ha kort en gang 1 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Gøy at VDS får like hard straff som Carragher i situasjonen 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Står i perfekt stil til dømmingen den siste tiden 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er ihvertfall glad vi ikke plukket opp Suarez. Er ikke det minste redd for Rafael sålenge Liverpool har en spiller som lugger og biter. Ikke sjokkert over at FA ikke hadde ballene til å straffe ham for lugginga, det var vel nesten forventa fra den kanten, selv om dommeren ikke så det. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Taylor og Shawcross er spillere som spiller hardt og er rett og slett så idiotiske at de ikke ser at grisespillet vil få alvorlige konsekvenser på ett eller annet tidspunkt. Slike spillere lærer aldri før det er for sent og den største synden er at det selvfølgelig er noen andre som må ta støyten. Slike spillere bør straffes hardt og lenge. Tenk hvor mye bedre verden hadde vært hvis folk ikke hadde slengt rundt seg med påstander som ikke har den minste sannhetsgehalt.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nani ute opptil en måned Dårlig nytt for Man Utd ser det ut som. Trøsten får vel være at Valencia er snart tilbake. Nani var visst ganske sint på taklingen, og likte ikke at klubben var stille om taklingen til Carragher. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Tenk hvor mye bedre verden hadde vært hvis folk ikke hadde slengt rundt seg med påstander som ikke har den minste sannhetsgehalt.. Ordene mine er jo tross alt like destruktive som Keanes knotter. Heldigvis er dette et diskusjonsforum og jeg kan ytre min mening slik som jeg ønsker det. Med Taylor var jeg nok litt rask i avtrekkeren da jeg satt og hisset meg opp bak tastaturet (etter å sett taklingen et dusin ganger på youtube). Jeg beklager at jeg kategoriserte Taylor i feil kategori. Endret 8. mars 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nani ute opptil en måned Dårlig nytt for Man Utd ser det ut som. Trøsten får vel være at Valencia er snart tilbake. Nani var visst ganske sint på taklingen, og likte ikke at klubben var stille om taklingen til Carragher. Her støtter jeg Nani 100% . Det hadde vel kansje vært håpløst å gjøre noe med avgjørlsen alikavell Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Gøy at VDS får like hard straff som Carragher i situasjonen Skrtel fikk like hard straff som Rafael også. Synes også det er lite respektfullt av Nani å ignorere Carra etterpå, men kan vel i grunn forstå han. Endret 8. mars 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du må se det er en klar forskjell der Redneck. Skrtel klikket helt totalt etter taklingen til Rafael. Han hadde nok som mål å drepe Rafael og hadde nok gjort det om ingen hadde stoppet han. Van der Sar brukte kun ord, mens Skrtel fysisk dyttet Rafael. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du må se det er en klar forskjell der Redneck. Skrtel klikket helt totalt etter taklingen til Rafael. Han hadde nok som mål å drepe Rafael og hadde nok gjort det om ingen hadde stoppet han. Van der Sar brukte kun ord, mens Skrtel fysisk dyttet Rafael. Ja, tror nok han hadde drept Rafael. Godt at han ble fjernet. Neida, klart det var en forskjell. Du vet dog ikke hva VDS sa til dommeren, heller. Ser for meg at han var rimelig lei nederlenderen etter klagene rundt 1-0 målet til Kuyt. Da skulle vel også Scholes hatt gult rundt Nani/Carra situasjonen, da? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå kan jo ord være så mangt. Om man ikke veit hva som ble sagt, er det ikke mulig å vite om det var en riktig avgjørelse. Er uansett enig om at det var en ufyselig takling, og den burde vært belønnet med en annen farge. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Synes også det er lite respektfullt av Nani å ignorere Carra etterpå, men kan vel i grunn forstå han. Hvorfor skal Nani være programforpliktet til å godta en unnskyldning fra en person som akkurat har kvestet ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå