Zandreu Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 For å ta hevn? Han gikk da etter ballen Er du seriøs? Er du overrasket? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) For å ta hevn? Han gikk da etter ballen Er du seriøs? Ja. I aller høyeste grad. Det var ikke noe hevnforsøk. Mulig han var sint siden Carra ikke ble utvist, men nå får du gi deg. Taklingen er stygg nok, man trenger ikke å svartmale det Endret 7. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) For å ta hevn? Han gikk da etter ballen Er du seriøs? Altså. Da han har kastet seg inn i taklingen, før han treffer manne, så ser du jo faktisk at beinet har retning ball. Problemet er jo selvsagt at ballen beveger seg... Forsvarer ikke taklingen, den er stygg som få. Mener også å huske at Taylor gikk gråtende av banen, så jeg synes kanskje dere er litt krasse. Edit: Dere prater kanskje ikke om Taylor vs. Eduardo nå... Endret 7. mars 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Eduardo sa rett etter skaden at han ikke var sint på Taylor og visste at han ikke ønsket å skade han. Noe må Taylor ha gjort, tror ikke man bare unnskylder folk sånn helt uten videre. Flere artikler med Taylor rett etter taklingen, hvor han snakker om hvordan han ikke ønsket å skade Eduardo. Når jeg ser taklingen igjen i ettertid, så ser man at han faktisk går etter ball. Det er en håpløs takling, og viser knotter, definitivt rødt, men tror ikke det var noe skikkelig malicious fra Taylors side. Alt annet tilsier jo at han ikke er typen til å gjøre sånt. Når det er sagt, så liker jeg godt Wilshere, selv om han helt klart får et for høyt temperament og gjør dumme ting av og til. Sikkert ett å annet han fikk plukket opp hos Bolton også, hvor en virkelig stor skurk spiller. Paul Robinson på Bolton er oppimot 10 gule hvert år, og det er et under at han ikke har langtidsskadet noen(Diaby i år f.eks). Synes det ville vært urettferdig om han skulle fått lov til å herje videre, mens Taylor hadde måttet legge skoene på hylla. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hvem snakker om at Taylor må legge opp? Endret 7. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Rafael kaster seg hodeløst inn med begge ben, for så å miste hodet og gå løs på Liverpool-spillerne. Det er tydelig at han er preget av Carragher-taklingen som skjedde rett før. Forsvarer ikke taklingen, den er stygg som få. Mener også å huske at Taylor gikk gråtende av banen, så jeg synes kanskje dere er litt krasse. Se fra 40 sekunder: http://www.youtube.com/watch?v=EGerwgg9SFc Taylor gjør ikke annet enn å slå ut med armene og se misfornøyd ut. Du blander nok med Shawcross. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ja, jeg skrev at Wilshere var en godgutt på fritida, noe han er. Jeg nevnte ikke et jævla ord om hva han gjør på banen, noe jeg har klaget på siden preseason i år Jeg har aldri forsvart Wilshere overfor den taklinga han gjorde på Zigic, og akter ikke å gjøre det heller. Du tar ting helt ut av kontekst og fremmer en svært dårlig sak. Jeg har aldri vært en for å gjemme meg når det gjelder kritikk av Arsenal spillere. Grunnen til jeg skrev enkelte ting om privatlivet til Wilshere, var at jeg mistolket KjellIV sitt innlegg når han skrev at Taylor var "gentleman thru and thru", noe jeg tolket som ting han gjorde på fritida, og da dette er niks nada relevant til hva de gjør på banen så forsvarte jeg Arsenal spillerne på akkurat samme måte som jeg trodde KjellIV gjorde med Taylor. Da må eg få bwklagw. Eg misforstod deg og trodde du mente at kun Taylor var en innavla bavian. Men så lenge du er enig i at shawcross og wilshere også er innavla bavianer så tok eg feil. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Taylor går etter ballen. At jeg gidder ... Endret 7. mars 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du er da en innavla bavian du også Jotun Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ironisk at du nevner Shawcross i det hele. Det var ei rein ulykke med værst tenkelige utfall for Arsenalspilleren sin del. Begge kommer inn med STOR hastighet og det ender i kollisjon.Nett like gode begge to. Dommer gir kort basert på det han ser på foten. Han sa det til og med i ettertid, at han følte han ikkje hadde noko anna valg enn å gi rødt, når han såg skaden. Det kan godt hende at begge kommer i stor fart, men intensjonen til Ramsey er å slå ballen videre i angrep til en medspiller som er i rom, mens Shawcross går inn for å blokkere dette og gjerne med kraft. Det er ingen tvil om at Tony Pulis sendte Stoke utpå veldig pumped up og med instruksjoner om å spille røft. Ricardo Fuller sa til og med før kampen at Arsenal ikke liker det når motstanderen takler hardt og spiller røft, og at det er nettopp det deres gameplan kommer til å gå ut på. EDIT: Så du trenger ikke komme å si at alle beinbrudd på arsenalspillere kommer av stygge motspillere. Stygge brudd kan ein få ut av nesten ingenting. Ref. Valencia og Alan Smith. Sistnevnte blokkerte kun et skudd i fra John Arne Riise. Det er jo akkurat det man kan si! Arsenal har hatt 3 beinbrudd siden 2005, og alle har kommet som følge av taklinger fra motspillere. Diaby, Eduardo, Ramsey. Når det gjelder Shawcross så har han også brukket ankelen til Francis Jeffers, langtidsskadet Adebayor og Walcott i én kamp (Adebayor var ikke engang på banen da taklingen inntraff) og senest denne helga hadde han en ganske stygg takling på Scott Parker. Han er ikke en spesielt skitten spiller, men han har en utrolig dårlig timing i taklingene sine og er klønete. At han ikke skjønner at han må stoppe å gå inn i slike taklinger er derimot hans egen feil. Vidic har ikke vært i nærheten av å brekke noens bein, og han er en veldig fysisk og tøff stopper. Hvorfor?`Fordi han er en rutinert kvalitetsstopper som vet akkurat når han skal takle og hva som blir konsekvensen av taklingen. 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du er da en innavla bavian du også Jotun Det har det da aldri vært tvil om. Det er ikke det vi diskuterer nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Showcross ville vel klarere ballen tenker jeg. Jeg vil også være Bavian Endret 7. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Showcross ville vel klarere ballen tenker jeg. Jeg vil også være Bavian carragher skulle bare få ballen opp i banen, nani sin feil at han stod der. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Limbeck du er vel strengtatt ikke noen bavian, heller en neseape eller noe annet merkelig Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Showcross ville vel klarere ballen tenker jeg. Der har du nok svaret, ja. http://www.youtube.com/watch?v=o67ftN-B6r8 Fin klarering! Alltid viktig å klarere når ballen er langt inne på motstanderens banehalvdel. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://bloggfiler.no/astridblanceflor.blogg.no/images/309372-10-1268487886193.jpg Hmm, hva kan den nesen brukes til tro Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 du kan jo sniffe andre menn i rassen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 du kan jo sniffe andre menn i rassen Er han dansk??? http://www.youtube.com/watch?v=v8AZTd91CPg Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Se bort ifra utfallet såklart, så er faktisk Carragher sin på lik linje med Taylor sin på Eduardo. Det Carragher gjorde på søndag er sinnsykt. Top class fra Liverpool først med Gerrard som ser taklingen og skaden og deretter puffer borti Nani og ber han om å reise seg (som forøvrig smalt fra rett kjeft.) Deretter buer Anfield ut en gråtende spiller som blir båret av på båre. Og for å toppe det hele florerer det av gifs og artigbilder av en kvesta spiller. Classy. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå