Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carra sin takling er i klasse med Taylor sin. Rafael sin er overilt og idiotisk, men utført i affekt av en ung og dum spiller.

Det Carra gjør er så mye verre. Takler en nesten stillestående Nani med strake ben pekt med vinkel ned på leggen hans, det er så usannynlig heldig at foten skledd av leggen hans. Det må ha vært mm som utgjorde forskjellen på et kjekt ben og et kutt. Jeg tipper Carra som nettopp var kommet på høyreback skulle sette seg i respekt hos Nani, det var nok meningen å takle steinhardt. Likevel ikke meningen å treffe slik han gjorde. Ufattelig idiotisk, og ja jeg mener det er mye verre enn Rafael sin sklitakling. Han får også mer kraft bak foten enn det Rafael kunne gjort. Hadde Nani knekt foten ville det vært minimum 5 kamper på Carra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Går det ut over Arsenal spillere er det skikkelig gærnt. Er det Arsenal spillere som utfører er det helt greit.

Sånn er det bare.

Utover Arsenal: Kalkulert, kaldt og bestialsk

Utover andre utført av Arsenal: Uheldig, og hvertfall ikke med vilje. Faktisk mer sånn at de fortjener litt sympati så uheldige som de er og fordi de har det så vondt i ettertid.

Haha, utrolig morsomt at du skulle si det rett etter alt dramaet i Liverpool-kamptråden. Når Carragher takler Nani er han ondsinnet og en skam for fotballen. Når Rafael rett etterpå kaster seg hodeløst inn i en takling for å ta "hevn", er han den store helten som alle skal ha bak på ryggen på United-drakten sin. Makan til dobbeltmoral.

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg mener det er mye verre enn Rafael sin sklitakling. Han får også mer kraft bak foten enn det Rafael kunne gjort.

Rafael kommer ikke skliende inn, han kommer flyvende inn. Hadde Lucas stått med tyngden på en fot og Rafael hadde truffet denne hadde Rafael stoppet i foten. Rafaels takling var ikke på noen måte "penere" enn Carraghers, men siden han ikke treffer Lucas ser den ikke så fæl ut.

Hadde Nani knekt foten ville det vært minimum 5 kamper på Carra.

Skulle FA plutselig ha lagt om regelverket for å straffe Carragher?

Lenke til kommentar

Carra sin takling er i klasse med Taylor sin. Rafael sin er overilt og idiotisk, men utført i affekt av en ung og dum spiller.

Det Carra gjør er så mye verre. Takler en nesten stillestående Nani med strake ben pekt med vinkel ned på leggen hans, det er så usannynlig heldig at foten skledd av leggen hans. Det må ha vært mm som utgjorde forskjellen på et kjekt ben og et kutt. Jeg tipper Carra som nettopp var kommet på høyreback skulle sette seg i respekt hos Nani, det var nok meningen å takle steinhardt. Likevel ikke meningen å treffe slik han gjorde. Ufattelig idiotisk, og ja jeg mener det er mye verre enn Rafael sin sklitakling. Han får også mer kraft bak foten enn det Rafael kunne gjort. Hadde Nani knekt foten ville det vært minimum 5 kamper på Carra.

Det er det som er så dumt med regelverket, utfører du noe slikt så får du rødt kort og 3 kamper, that's it. Idiotisk regelverk, men nå er jo hele FA reinspikka idioti.

Lenke til kommentar

Haha, utrolig morsomt at du skulle si det rett etter alt dramaet i Liverpool-kamptråden. Når Carragher takler Nani er han ondsinnet og en skam for fotballen. Når Rafael rett etterpå kaster seg hodeløst inn i en takling for å ta "hevn", er han den store helten som alle skal ha bak på ryggen på United-drakten sin. Makan til dobbeltmoral.

Har eg sagt det om Rafael altså? :ohmy:

Lenke til kommentar

Det er det som er så dumt med regelverket, utfører du noe slikt så får du rødt kort og 3 kamper, that's it. Idiotisk regelverk, men nå er jo hele FA reinspikka idioti.

Skader skjer, så lenge det ikke er ondsinnet kan man nesten ikke henge spillerne heller. Likevel, ja 3 kamper er alt for lite, men skal man dømme bare etter utfall? Men i helgen var det flere taklinger som slapp helt ustraffet, alle var klare røde kort. Da er signaleffekten farlig, og FA burde kunne omgjøre slike ting. Som når Rooney brukte albuen, IDIOTISK at FA ikke kan gjøre om på slike ting. Dommerne skal være fritatt fra kritikk, samtidig skal de holde all makt. Patetisk.

Lenke til kommentar

Du setter alle Arsenal-supporterne i en bås, og sier at vi bare kan se saker fra vår egen side. Denne beskyldningen har jeg hørt fra andre United-supportere her på forumet flere ganger. Kamptråden fra søndag viser at dere ikke er stort bedre selv.

Lenke til kommentar

Du setter alle Arsenal-supporterne i en bås, og sier at vi bare kan se saker fra vår egen side. Denne beskyldningen har jeg hørt fra andre United-supportere her på forumet flere ganger. Kamptråden fra søndag viser at dere ikke er stort bedre selv.

Nå må du sjerpe deg. Har ikke nevnt noen andre enn BigTone nå. Så den må du like langt ut på landet som eg ble bedt om her i sted.

Lenke til kommentar

Nå må vi bli flinkere til å ikke alltid dreie diskusjonen til "sånn er united fans" vs "sånn er arsenal fans". Eller "kjøpelag uten sjel" vs "ikke vunnet trofeer på seks år" eller "lag uten fremtid" etc... Begynner å bli mektig lei av at alle diskusjoner og kamptråder ender i den type dritt.

Lenke til kommentar

Enig i at konsekvensen av taklingen skal ha noe å si når det kommer til straffen spilleren som taklet skal få, men handlingen og tankegangen han gjør i taklingen, er den samme uansett om det blir brekt bein eller ikke.

Hadde Taylor vært en ålreit fyr om Eduardo akkurat hadde flyttet unna foten, men blir drittsekk siden Eduardo ikke rakk det?

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må du sjerpe deg. Har ikke nevnt noen andre enn BigTone nå. Så den må du like langt ut på landet som eg ble bedt om her i sted.

Beklager hvis jeg mistolket innlegget ditt. Jeg fikk oppfatningen av at du mente at goonere generelt hadde disse holdningene.

Ikke at jeg er enig i det du skriver om Big Tone heller. Han er en av de mer vettuge og reflekterte fra Arsenal-kategorien, spør du meg.

Lenke til kommentar

Eg står for det eg sier. Slik som han sier her:

Shawcross sin takling var klønete, dårlig utført og med altfor stor fart. Men noe kynisk kalkulert takling var det ikke.

Noe jeg mener Taylor sin er

Og wilshere som bare er godgutt og spille FA. osv osv.

De er visstnok idioter når de takler stygt, men så er de jo gullgutter hele gjengen og gjør det jo ikke med vilje. Taylor derimot: Dritt UANSETT om han så er sønnen til Mor Theresa.

yeah....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Ja, jeg skrev at Wilshere var en godgutt på fritida, noe han er. Jeg nevnte ikke et jævla ord om hva han gjør på banen, noe jeg har klaget på siden preseason i år :) Jeg har aldri forsvart Wilshere overfor den taklinga han gjorde på Zigic, og akter ikke å gjøre det heller. Du tar ting helt ut av kontekst og fremmer en svært dårlig sak. Jeg har aldri vært en for å gjemme meg når det gjelder kritikk av Arsenal spillere. Grunnen til jeg skrev enkelte ting om privatlivet til Wilshere, var at jeg mistolket KjellIV sitt innlegg når han skrev at Taylor var "gentleman thru and thru", noe jeg tolket som ting han gjorde på fritida, og da dette er niks nada relevant til hva de gjør på banen så forsvarte jeg Arsenal spillerne på akkurat samme måte som jeg trodde KjellIV gjorde med Taylor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er Jack Wilshere en "innavla bavian" eller slipper han unna den bemerkningen siden Zigic kom fra det så og si skadefritt?

Edit:

Nani Update(twitter):

thank you for your support after my injure. i hope to be back really soon.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Er Jack Wilshere en "innavla bavian" eller slipper han unna den bemerkningen siden Zigic kom fra det så og si skadefritt?

Å kalle Taylor en innavlet bavian er nok å ta litt hardt i, men jeg mener bestemt at taklingen hans var styggere enn Wilshere sin.

http://www.youtube.com/watch?v=L7wH3BasvHY

Wilshere unnskyldte seg dessuten rett etter kampen, mens Taylor ikke en gang tok seg bryet med å besøke Eduardo på sykehuset.

Lenke til kommentar

Går det ut over Arsenal spillere er det skikkelig gærnt. Er det Arsenal spillere som utfører er det helt greit.

Sånn er det bare.

Utover Arsenal: Kalkulert, kaldt og bestialsk

Utover andre utført av Arsenal: Uheldig, og hvertfall ikke med vilje. Faktisk mer sånn at de fortjener litt sympati så uheldige som de er og fordi de har det så vondt i ettertid.

For å ta hevn? Han gikk da etter ballen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Beklager hvis jeg mistolket innlegget ditt. Jeg fikk oppfatningen av at du mente at goonere generelt hadde disse holdningene.

Ikke at jeg er enig i det du skriver om Big Tone heller. Han er en av de mer vettuge og reflekterte fra Arsenal-kategorien, spør du meg.

Jotun er en av de mest vettuge og reflekterte her inne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...