KjellV Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Jeg snakker kun om fotballspillere og fotball, det er du som drar inn privatlivet. Wilshere gjorde ikke det samme som Taylor, han knakk ingen fot på motstanderen. Grunnen til at foten til Zigic ikke røk rett av er at han ikke stod med den planta i bakken, hadde han gjort det hadde han ikke vært med på Wembley forrige søndag. Eduardo var uheldig og ble truffet akkurat i det han legger tyngden på foten. Ergo er utfallet sterkt påvirket av faktorer den som takler ikke kan styre. Hva intensjonen var bak taklinga vet du ingenting om. Hvis du ser det på taklinga, hva kan man da si om Wilshere? Hvorfor er ikke han en innavla bavian? Disiplinærrullebladet til Taylor har selvsagt mye å si. Med unntak av den mot Eduardo har han aldri vært innblandet i noe stygt. Alt peker mot at det var et stygt uhell og han hadde ingen intensjon om å ta Eduardo. Dessverre er jeg ikke tankeleser slik som enkelte andre, så bombesikker kan jeg ikke være. Du ser deg blind på utfallet av hendelsen. Endret 7. mars 2011 av KjellV 5 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det kome nokon oppdatering på skadeomfanget til Nani? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 [..] men jeg vet at Wilshere er en godgutt på fritida som bruker mesteparten av tiden på Fifa + å se PL kamper [..] Nuvel, Wilshere har vel vært innblanda i sitt utafor banen han også. Husker vagt det var en nattklubb-situasjon hvor han ble arrestert i sommer en gang. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Om foten brekker eller ikke etter hvisse typer taklinger er mye flaks/uflaks. Står man med tyngden på en fot kan den godt knekke. Wilshere sin er ikke mye annerledes enn Tylor sin. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det kome nokon oppdatering på skadeomfanget til Nani? Kutt på leggen, ute resten av sesongen. Om foten brekker eller ikke etter hvisse typer taklinger er mye flaks/uflaks. Står man med tyngden på en fot kan den godt knekke. Wilshere sin er ikke mye annerledes enn Tylor sin. Akkurat som Rafael sin ikke er mye annerledes enn Carra sin, korrekt? 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Rafael was inflamed, no doubt, and his tackle was reckless – but his feet were low, unlike Carragher's, whose boot hit Nani's standing leg shin-high – and Lucas was unscathed. Eh? Haha, for en dust. Beina til Rafael var lavt nede? Må være blind. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 It's a scandal that Carragher will get away with his assault on Nani Sannhet. The truth. Eneste den artikkelen mangler er en kommentar om taklingen på Carrick for et par sesonger siden og påpeking av det faktum at Carra slipper unna med alt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Rafael was inflamed, no doubt, and his tackle was reckless – but his feet were low, unlike Carragher's, whose boot hit Nani's standing leg shin-high – and Lucas was unscathed. Eh? Haha, for en dust. Beina til Rafael var lavt nede? Må være blind. Sant. Det er en forskjell der, men han går til så det holder. Det er like greit at han ikke treffer noe som sitter fast i gresset Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Innavla bavian, alt jeg trenger å vite. Sorry, men du kan si hva du vil om han men fakta er at taklingen hans ikke var noe ulykke som feks Shawcross sin tildels var, det var kalkulert. Greit, meningen var nok aldri å skade Eduardo, men meningen var å sette en støkk i spilleren med en litt høy takling, gi litt juling, skremme Arsenal. Han gikk aldri etter ball i den taklinga, og for meg er det nok. Mannen kan være fuckings like godsinna som Mor Theresa utenom det øyeblikket, han er fremdeles en fuckings idiot. Ironisk at du nevner Shawcross i det hele. Det var ei rein ulykke med værst tenkelige utfall for Arsenalspilleren sin del. Begge kommer inn med STOR hastighet og det ender i kollisjon. Nett like gode begge to. Dommer gir kort basert på det han ser på foten. Han sa det til og med i ettertid, at han følte han ikkje hadde noko anna valg enn å gi rødt, når han såg skaden. EDIT: Så du trenger ikke komme å si at alle beinbrudd på arsenalspillere kommer av stygge motspillere. Stygge brudd kan ein få ut av nesten ingenting. Ref. Valencia og Alan Smith. Sistnevnte blokkerte kun et skudd i fra John Arne Riise. Endret 7. mars 2011 av ThOms-N Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Og David Busst. Han gikk etter en ball sammen med Irwin og Blackmore ( tror jeg ) og spilte aldri fotball mere. Peter den store spydde og måtte ha terapi pga scenene. Regnes av mange som den styggeste skaden i engelsk fotballs historie Skal ikke si meg for sikker angående showcross siden han går til så hardt, men jeg kan forsvare et gult kort selv om det gikk så galt Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Innavla bavian, alt jeg trenger å vite. Sorry, men du kan si hva du vil om han men fakta er at taklingen hans ikke var noe ulykke som feks Shawcross sin tildels var, det var kalkulert. Greit, meningen var nok aldri å skade Eduardo, men meningen var å sette en støkk i spilleren med en litt høy takling, gi litt juling, skremme Arsenal. Han gikk aldri etter ball i den taklinga, og for meg er det nok. Mannen kan være fuckings like godsinna som Mor Theresa utenom det øyeblikket, han er fremdeles en fuckings idiot. Ironisk at du nevner Shawcross i det hele. Det var ei rein ulykke med værst tenkelige utfall for Arsenalspilleren sin del. Begge kommer inn med STOR hastighet og det ender i kollisjon. Nett like gode begge to. Dommer gir kort basert på det han ser på foten. Han sa det til og med i ettertid, at han følte han ikkje hadde noko anna valg enn å gi rødt, når han såg skaden. EDIT: Så du trenger ikke komme å si at alle beinbrudd på arsenalspillere kommer av stygge motspillere. Stygge brudd kan ein få ut av nesten ingenting. Ref. Valencia og Alan Smith. Sistnevnte blokkerte kun et skudd i fra John Arne Riise. Oi! Se der, du legger ord i munnen min Det var en grunn at jeg sa tildels, Shawcross sin takling var klønete, dårlig utført og med altfor stor fart. Men noe kynisk kalkulert takling var det ikke. Noe jeg mener Taylor sin er, uavhengig av hvor godt inntrykk han har gitt ellers. Fyren ser jo ikke ut som om han brydde seg at han knakk beinet på Eduardo engang. Han ser mer oppgitt ut over at han blir utvist, samtidig som lagkameratene klager til dommeren. Fantastisk! Kan si mye rart om Stoke, og jeg har opp igjennom årene, men Shawcross viste i det minste anger, og Stoke spillerne aksepterte kortet greit, ga egentlig faen i det og hjalp Ramsey istedenfor. Spesielt Whelan. Hvordan Pulis oppførte seg etterpå får være en annen sak. Til de som sier at synet mitt er preget av utfallet av taklingen; selvfølgelig! Hadde Nani sitt bein knekt tvers av igår hadde det vært langt flere hatrop mot Carra fra United delen her. Men kan ikke unngå å bli preget av noe slikt. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Til de som sier at synet mitt er preget av utfallet av taklingen; selvfølgelig! Så det er ikke handlingen, men utfallet, man skal dømme etter? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Går det ut over Arsenal spillere er det skikkelig gærnt. Er det Arsenal spillere som utfører er det helt greit. Sånn er det bare. Utover Arsenal: Kalkulert, kaldt og bestialsk Utover andre utført av Arsenal: Uheldig, og hvertfall ikke med vilje. Faktisk mer sånn at de fortjener litt sympati så uheldige som de er og fordi de har det så vondt i ettertid. Endret 7. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Haha, gidd å lat som om du er så jævla politisk korrekt. Selvfølgelig skal man dømme etter handlingen, og den er forferdelig nok. Troll. Lenke til kommentar
Populært innlegg KjellV Skrevet 7. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. mars 2011 Haha, gidd å lat som om du er så jævla politisk korrekt. Selvfølgelig skal man dømme etter handlingen, og den er forferdelig nok. Troll. Jeg har møtt min overmann innen debatteknikk, jeg er bare politisk korrekt og et troll. Jeg bøyer meg i støvet.. 10 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nett like gode begge to. AH KOM AN! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Haha, gidd å lat som om du er så jævla politisk korrekt. Selvfølgelig skal man dømme etter handlingen, og den er forferdelig nok. Troll. Jeg har møtt min overmann innen debatteknikk, jeg er bare politisk korrekt og et troll. Jeg bøyer meg i støvet.. We have a WINNER! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Går det ut over Arsenal spillere er det skikkelig gærnt. Er det Arsenal spillere som utfører er det helt greit. Sånn er det bare. Utover Arsenal: Kalkulert, kaldt og bestialsk Utover andre utført av Arsenal: Uheldig, og hvertfall ikke med vilje. Faktisk mer sånn at de fortjener litt sympati så uheldige som de er. Jeg vet du bare troller som vanlig, men seriøst? Den siste der? Omtrent det hele den engelske media har sagt om Taylor og Shawcross i år nå? Det som Mcleish dro opp i høst før kampen på Emirates, ikke Wenger? Flere uker etter at både Shawcross og Taylor hadde taklet så var alt man kunne lese i engelsk media hvor jævla uheldige de var? Og at dette ikke var deres feil. Det var helt latterlig det som foregikk over på balløya akkurat da. Aldri kom med den. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Snakker ikke om hva balløya mener om saken, men hva du mener om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå