Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det jeg synes er litt kostelig er at Rafael er så liten. Han kaster seg rasende mot en spiller som er mye høyere enn han selv

 

Jeg var rasende etter Chelsea kampen, men selv om det er dommerfeil i denne kampen også så har jeg ikke en like stor reaksjon for selv om lista til dommeren var for høy så var han konsekvent. Han behandlet lagene likt og da er det mye mere svelgbart. Både Rafael og Carrager går etter ballen.

 

men jeg er enig i dem som reagerer på luggingen til Suarez. Det er ikke mye vennligsinnet der og man skal passe seg for sånne ting

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rafael er et mer ekstremt tilfelle. Tydelig at han har et vanvittig temperament. Synes han bør få høre det litt og skjerpe seg. Trenger ikke noen flere Eduardo/Ramsey situasjoner.

De skadene kom ikke av folk med for stort temperament, men heller med bavianer av en annen klasse som av en eller annen grunn får lov til å spille fotball. Men jeg ser poenget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rafael er et mer ekstremt tilfelle. Tydelig at han har et vanvittig temperament. Synes han bør få høre det litt og skjerpe seg. Trenger ikke noen flere Eduardo/Ramsey situasjoner.

Jeg tipper at SAF også ser det, og at han jobber med det. Han får nok høre det når han går for langt, men det skal tross alt taes bak kulissene.

Lenke til kommentar

Rafael er et mer ekstremt tilfelle. Tydelig at han har et vanvittig temperament. Synes han bør få høre det litt og skjerpe seg. Trenger ikke noen flere Eduardo/Ramsey situasjoner.

De skadene kom ikke av folk med for stort temperament, men heller med bavianer av en annen klasse som av en eller annen grunn får lov til å spille fotball. Men jeg ser poenget.

Vet du noe som helst om Taylor bortsett fra at han knakk foten til Eduardo?

Lenke til kommentar

Innavla bavian, alt jeg trenger å vite.

Sorry, men du kan si hva du vil om han men fakta er at taklingen hans ikke var noe ulykke som feks Shawcross sin tildels var, det var kalkulert. Greit, meningen var nok aldri å skade Eduardo, men meningen var å sette en støkk i spilleren med en litt høy takling, gi litt juling, skremme Arsenal. Han gikk aldri etter ball i den taklinga, og for meg er det nok. Mannen kan være fuckings like godsinna som Mor Theresa utenom det øyeblikket, han er fremdeles en fuckings idiot.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Haha, jeg har aldri unnskyldt Wilshere, ei heller Eboue. Når de gjør slikt er de idioter, men det er fremdeles enorme forskjeller på Wilshere sin på Zigic og den på Eduardo. Selv om Wilshere sin var helvetes så stygg den også. Vieira var også en tøff spiller, men han gjorde aldri noe lignende det Taylor gjorde mot Eduardo.

 

Antall kort Taylor har oppigjennom karrieren har lite å si, det var fremdeles en horribel takling, som definitvt ikke var et offer av sin egen treghet. Han gikk aldri inn for å ta ball der, intensjonen i taklinga er ene og alene for å sette en støkk i Eduardo. Selvfølgelig er Taylor uheldig som knakk beinet til Eduardo, men det unnskylder ingenting. Det gjør det heller ikke om fyren er en gentleman eller ikke. Og hva vet du om "gutta" mine? Vieira sitt privatliv vet jeg lite om, men jeg vet at Wilshere er en godgutt på fritida som bruker mesteparten av tiden på Fifa + å se PL kamper, Eboue er da en riktig godkar utenfor banen, gledesspreder som få, men han er skitten på banen. Er han automatisk unnskyldt at han er en skitten spiller fordi han ellers er en kjernekar?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...