Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Herregud for en fjott som jobber i supportklubben - Henriksen. Tror jeg er uenig i minst 90% av tøvet han skriver.

Enig. Han prøver å heve seg så jævlig over de fleste andre Utd-supportere her i landet. Nå har han fått jobb i TV2 også. Twitterhore til tusen btw.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er delt i synet på boikotten. På den ene siden ser jeg poenget til Ferguson, slitsomt når andre stadig vrir og vender på meningene dine og blåser det opp til store saker selv om det kanskje i utgangspunktet var sagt med glimt i øyet, en bisetning, i frustrasjon. Dette merker vi jo selv enkelte ganger her på forumet, at brukere med eller uten overlegg vrir eller "misforstår" det du sier.

På en annen side ser jeg helst at Manchester United som klubb ikke låser seg helt og lukker seg fra fansen som mange sikkert kan få følelsen av. Allikevel kan en spørre seg om det som blir sagt i post-match intervjuer egentlig er interessant om en ikke kan si meningen sin uten å risikere represalier. Da blir det bare den samme gamle smørja, "yeh, well, we didn't fight as hard as we should have", "we were unlucky with a few decisions, but those things happen". Kjedelig, kjedelig, kjedelig skriker det i ørene mine. Men det er det som skjer når media til stadighet bruker krigstyper om småsaker i overskriftene.

Lenke til kommentar

Herregud for en fjott som jobber i supportklubben - Henriksen. Tror jeg er uenig i minst 90% av tøvet han skriver.

Enig. Han prøver å heve seg så jævlig over de fleste andre Utd-supportere her i landet. Nå har han fått jobb i TV2 også. Twitterhore til tusen btw.

Slenger meg på denne. Har irritert meg flere ganger over all dritten han har skrevet. Jobb i TV2??

Lenke til kommentar

Skal vi vinne ligaen i år må Evra, Fletcher, Carrick, Anderson og Scholes finne tilbake formen. Og Berbatov & Rooney må spille på et bra nivå resten av kampene. Det nytter ikke å bare spille en god kamp, deretter to dårlige. Evra har vært søppel hele sesongen og må skjerpe seg betraktelig om han skal få godkjent når sesongen er over. Selv om han ikke eier innleggsfot er han faktisk et av vårt beste angrepsvåpen.

Vi bør prøve å vinne samtlige av kampene i Premier League før Arsenal-kampen som spilles 1. mai.

Lenke til kommentar

One United. Ikke glem at vi er størst, og på toppen. Bare se på resultatene de siste årene, uten å splashe cash som Shitty City og Russian Chelski. Se på treneren vår, vært der i over 20 år mens Chelsea bytter dem ut like ofte som vi skifter sengetøy. Og Liverpool? Har ikke vunnet hjemmeligaen sin siden jeg ble født. What more can you say?

Get in. Vi fikser det som vi alltid fikser det fordi vi har spillerne med mest erfaring og har den beste treneren i denne verden. Love it while it lasts; ikke glem hvor heldige vi er; vi ekte Utd-supporterne. :) One love!

One fucking United. Fight till we die.

Manchester_United-13.jpg

Legende til høyre.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Først av alt et kyss på skinnet til tc. Nydelig inlegg. Vi har hatt to vanskelig kamper nå og tre bortekamper på rad. To av de gikk til helvete. Men vi har ikke mistet mere enn vi tåler. Arsenal kan nå lik poengsum om de klarer å vinne hengekampen. Vi er fremdeles der vi vil være

Det vi trenger nå er arbeidsro. Vi skal ikke spille før neste helg og jeg vet at Fergie nå gjør sitt beste for at spillerene skal få best mulig hvile. Tapte kamper er tapte kamper. Det er ikke noe vi kan gjøre noe med nå

Angående boikotten så støtter jeg Ferguson fullt ut. Eneste som tjener på situasjonen sånn som den er nå er pressen. FA må gjøre noe. Vi kan ikke ha en ordning der det er lov å diskutere dommer men bare om det er skryt. Da får man en presse sånn som nå som velter seg i vellyst om en eller annen sier noe om dommeren og fisker etter sånne komentarer

En av to ting må gjøres. Enten så må FA bannlyse all diskuajon rundt dommerene. Både hos pressen og av klubbene. Inføre noe lignende som de har i USA der bare kapteinen kan komunikasere med dommerene og må uttrykke seg med "sir"

Enten så må de åpne opp for kritikk. Det må være lov å si hva man mener. Dommerene er voksne mennesker som alle andre og må kunne ta kritikk nær de ikke gjør jobben sin. Det har vert mye rart i det siste

Lenke til kommentar

Eg har lyst å skrive noe om moderatorene og dems særbehandling av idioter på dette forumet, men tror ikke eg orker.

Det hjelper ikke en dritt allikevel.

Edit: Bare sånn at det er nevnt, har ingenting med Redneck å gjør selv om det kom rett etter hans/hennes innlegg :p

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det viktigste i en Liverpool sesong er å slå United. Nå har de oppnådd det de ville og da betyr CL og PL nada.

Å tape mot Liverpool er en ting. Å bli slått 3-0 er også en ting. Men når det som svir mest med tapet er at Arsenal fester et grep om PL da sier det litt om rivaliseringen for tiden.

Fikk ikke EN melding fra Liverpool folk i går. For to sesonger siden fikk en 16-17.... Sier litt om tafatte pool supportere. Og YNWA babler i vei om disse fantastiske supporterne som holder med klubben i tykt og tynt. Piss meg hardt og brutalt i øret.

Lenke til kommentar

3-1. Ikke gjlr det verre enn det er ;)

Vi har sluppet Arsenal inn i kampen ja. Vi hadde et grep om det hele men har mistet det. Men Arsenal må levere for å klare det og de har vist svakheter de også. Virket som om Barca kamoen demmes tok en del krefter.

Jeg tror vi kommer til å få svakeste poengsum for en ligavinner på veldig lenge. Jeg må meditere litt over den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...