Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så 1-1 ville vært et mer rettferdig resultat? (Må spørre, selv om det er litt dust).

Har (heldigvis) ikke Alsaker på ørene under kamp, men skal ikke mye fantasi for å tippe hvordan han var idag. Ikke så veldig høy på integritet og nøytralitet akkurat.

Suarez var MoM i min bok ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool var bedre, de var ikke tre mål bedre. Det de drev med i første halvdel av første omgang, vel det er helt utrolig at det gikk ustraffet.

De var utrolig mye bedre. Midtbanen vår har ikke blitt så ekstremt utspilt siden CL-finalen mot Barcelona i 2009.

Og jeg tror Liverpool er på vei til å bygge noe stort nå, med ny manager og eiere og festfotball så tror jeg de kan heve seg på topp 4 neste år.

Mens i United er det andre boller, der stiger gjelda sakte men sikkert, spillere blir gamle og legger opp (Scholes, Giggs, Van der Sar) og det ser ut som at Fergie ikke ser hvor elendige midtbanen vår er når han gir kontrakter til Carrick og Fletcher. Ser ikke ut som at det blir noe nye kjøp til sommeren nei. Kanskje enda flere ubrukelige nisser som Bebe og Diouf?

Lenke til kommentar

Fyfaen så stygg carrgher er, Helt unødvendig takling i knehøyde. Kun for å skade en av verdens beste vinger.

Suarez er noe av det ekleste jeg har sett i hele mitt liv, Luggingen på Rafael understreker hvor usportslig og ekkel han er etter handsingen som ødela Ghana sitt VM i sommer.

Lenke til kommentar

Suarez er en fjott på mange måter, men i den VM situasjonen vil jeg forsvare han. Hadde gjort det samme selv.

Han ofrer seg for laget. Han vet han blir utvist. Han prøver ikke å skule noe.

Hadde jeg kunne gitt Manchester United en sjangse til med å slå bort ballen i ev avgjørende sistekamp i ligaen eller CL finale eller noe hadde jeg gjort det og takket dommeren for kampen og gått av.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Saklig. Carragher har beklaget seg for Nani. Flott gjort.

Så hva du enn gjør så er det bare å si unnskyld så er du en allright fyr?

Absolutt ikke, men jeg velger å tro at svært få fotballspillere går inn for å virkelig skade andre. Ja, finnes selvsagt unntak (som Keane/Håland), men ikke mange. Det som skjer på banen, skjer på banen. Man gjør opp etterpå.

Lettere å be om tilgivelse enn å be om lov tillatelse er det noen som sier ...

Fikset den for deg. ;)

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Og jeg tror Liverpool er på vei til å bygge noe stort nå, med ny manager og eiere og festfotball så tror jeg de kan heve seg på topp 4 neste år.

Mens i United er det andre boller, der stiger gjelda sakte men sikkert, spillere blir gamle og legger opp (Scholes, Giggs, Van der Sar) og det ser ut som at Fergie ikke ser hvor elendige midtbanen vår er når han gir kontrakter til Carrick og Fletcher. Ser ikke ut som at det blir noe nye kjøp til sommeren nei. Kanskje enda flere ubrukelige nisser som Bebe og Diouf?

Gjelda stiger? Hvor har du fått det fra?

Liverpool hadde en bra dag i dag, men man må ikke lenger tilbake enn West Ham-kampen for å se hvor dårlige de kan være. De kan skylde så mye de vil på Hodgson, men laget er rett og slett ikke bedre. I dag vant de på vilje og innsats.

Lenke til kommentar

Selvinnsikt og anger viser vel på lang vei at du er stor, selv om ikke alt kan unnskyldes selvsagt. Taklingen var dog forferdelig.

Lenke til kommentar

Suarez er en fjott på mange måter, men i den VM situasjonen vil jeg forsvare han. Hadde gjort det samme selv.

Han ofrer seg for laget. Han vet han blir utvist. Han prøver ikke å skule noe.

Hadde jeg kunne gitt Manchester United en sjangse til med å slå bort ballen i ev avgjørende sistekamp i ligaen eller CL finale eller noe hadde jeg gjort det og takket dommeren for kampen og gått av.

På samme måte som Henry mot Irland?

Hva er det han ofrer? Han har absolutt ingen ting å tape på å handse der.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...