Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd med de 3 poengene selvsagt, men ikke spillet. Giggs var ikke bra i dag, feilpasningene florerte, og han ble helt riktig byttet ut. Også Scholes var blek i dag, og gjorde en del feil som kunne kostet dyrt. Angrepsspillet sitter ikke helt ennå, og også forsvaret gjør en del tabber. Laget må helt klart heve seg noen hakk til møtet med Roma.

Lenke til kommentar

Giggs hadde en del feilpasninger ja. Men ser du på de få etablerte angrepene united hadde var han og Tevez veldig sentrale. I mine øyne skulle Scholes og Rooney vært byttet ut. At det slås lette feilpasninger idag skyldes en ting, enormt lite bevegelse av de sentralt som igjen skaper situasjoner der pasninger blir slått med høyere risiko og litt i blinde.

En annen ting var den manglende viljen til Evra å komme opp? I tillegg manglet tryggheten til Carrick totalt.

Lenke til kommentar

Carrick storspilte de første 30 minuttene, alt han gjorde var riktig og så ryddet opp han en del. Etter det ble han mer og mer borte.

Tevez har god innsats, men syns han ikke får til mye som Rooney idag.

Begge de to hadde dårlig dag på jobben, pluss Giggs som han har vært en stund.

Nå neste seriekamp i PL så er jeg på Old Trafford, reiser natt til Fredag :D

Lenke til kommentar

Tar gjerne 1-0 kamper ut sesongen jeg. Spillet flyter ikke offangsivt, men det holder til at vi vinner kamper. Jeg synest ikke Rooney skulle ha flyttet ned på kant. Giggs burde blitt på banen eller vi kunne byttet inn Nani.

Vi savner en Hargreaves som kan stabilisere midtbanen. Veldig mange angrep går rett igjennom midtbanen vår.

Vi er oppe på andre plass nå og begynner å sette oss på toppen av tabellen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Vi hadde da ikke særlig solid eller bra forsvar i dag, som enkelte påpeker? Synes det var lett å lage hull på, og hadde flaks som ikke slapp inn ett eller to mål. Vel, ikke flaks, vi er forsåvidt gode på gjøre opp for tabbene og har gode sisteskanser, men forsvaret imponerte ikke i dag.

Scholes var vel helt usynlig..?

Var en dårlig kamp, men satt ikke med samme ekle følelse som de tidligere kampene.. De så ikke like livløse ut i dag, selv om de ikke fikk til alt de prøver på. Som vanlig ser spillerne forvirra ut og tomme for forslag når det kommer til å bygge angrep.

Morsom vegg-sekvens mellom Tevez og Rooney..

Ser ut til at årets motstander skal bli Liverpool om ikke chelsea får fart på beina, og det tror jeg kan ta en liten stund. Skal bli spennende det her :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...