fakey Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dere ønsker dere feiende flott angrepsspill og masse mål? Slapp av gutter, Roma på tirsdagen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dere ønsker dere feiende flott angrepsspill og masse mål? Slapp av gutter, Roma på tirsdagen 9601385[/snapback] Tapte vel 1-4 hjemme mot Nerazurri idag? Lover bra til tirsdagen dette Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Største problemet til United er at den sentrale midtbanen er mildt sagt blek. Giggs og Ronaldo løper som gale, og Tevez/Rooney bytter på å jage bakover. Men å skape etablert angrepspill med to sentrale som til tider sover er umulig. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er fornøyd med de 3 poengene selvsagt, men ikke spillet. Giggs var ikke bra i dag, feilpasningene florerte, og han ble helt riktig byttet ut. Også Scholes var blek i dag, og gjorde en del feil som kunne kostet dyrt. Angrepsspillet sitter ikke helt ennå, og også forsvaret gjør en del tabber. Laget må helt klart heve seg noen hakk til møtet med Roma. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Giggs hadde en del feilpasninger ja. Men ser du på de få etablerte angrepene united hadde var han og Tevez veldig sentrale. I mine øyne skulle Scholes og Rooney vært byttet ut. At det slås lette feilpasninger idag skyldes en ting, enormt lite bevegelse av de sentralt som igjen skaper situasjoner der pasninger blir slått med høyere risiko og litt i blinde. En annen ting var den manglende viljen til Evra å komme opp? I tillegg manglet tryggheten til Carrick totalt. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det var dessverre en laber forestilling av de fleste i dag. Ingen lag spiller på toppnivå en hel sesong, men de beste pleier ofte dra i land seieren fordi om de har en dårlig dag. Anker litt på dårlige løsninger i eget forsvar. Tenker da mest på Scholes og Evra i 1.omg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Carrick storspilte de første 30 minuttene, alt han gjorde var riktig og så ryddet opp han en del. Etter det ble han mer og mer borte. Tevez har god innsats, men syns han ikke får til mye som Rooney idag. Begge de to hadde dårlig dag på jobben, pluss Giggs som han har vært en stund. Nå neste seriekamp i PL så er jeg på Old Trafford, reiser natt til Fredag Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ha en god tur Raste Carrick var god i dag men jeg synes Tomasz Kuszczak gjorde en god kamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tusen takk Blir herlig å være på OT for første gang. ¨ Men først ser jeg frem til Tirsdagens kamp mot Roma, som jeg tror blir en bra kamp . Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 scholes skyter for lite nå ass spissene skyter aldri selv lenger giggs må bytte ut skoa sine Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tevez har god innsats, men syns han ikke får til mye som Rooney idag.Begge de to hadde dårlig dag på jobben, pluss Giggs som han har vært en stund. 9601805[/snapback] Tevez er MoM etter min mening. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 MoM? 9601977[/snapback] Man of the match elns? Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er fornøyd så lenge vi vinner jeg Fem på rad er deilig selv om det svir litt å se at vi har fallt litt for eget grep etter at vi brukte enhver anledning til å klage på at Chelsea m/fler var kjedelige lag som ikke scoret mål. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 MoM? 9601977[/snapback] MotM da for faen :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Forsvaret imponerer meg veldig for tiden. Fem kamper uten baklengs er veldig bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 MoM? 9601977[/snapback] MotM da for faen :!: 9602132[/snapback] Skjønte jo det da, banansplitt Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Forsvaret imponerer meg veldig for tiden. Fem kamper uten baklengs er veldig bra. 9602413[/snapback] Helt enig med deg der men jeg må si at det er skuffende med 1-0 kamper ganske ofte. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Tar gjerne 1-0 kamper ut sesongen jeg. Spillet flyter ikke offangsivt, men det holder til at vi vinner kamper. Jeg synest ikke Rooney skulle ha flyttet ned på kant. Giggs burde blitt på banen eller vi kunne byttet inn Nani. Vi savner en Hargreaves som kan stabilisere midtbanen. Veldig mange angrep går rett igjennom midtbanen vår. Vi er oppe på andre plass nå og begynner å sette oss på toppen av tabellen. Endret 29. september 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Vi hadde da ikke særlig solid eller bra forsvar i dag, som enkelte påpeker? Synes det var lett å lage hull på, og hadde flaks som ikke slapp inn ett eller to mål. Vel, ikke flaks, vi er forsåvidt gode på gjøre opp for tabbene og har gode sisteskanser, men forsvaret imponerte ikke i dag. Scholes var vel helt usynlig..? Var en dårlig kamp, men satt ikke med samme ekle følelse som de tidligere kampene.. De så ikke like livløse ut i dag, selv om de ikke fikk til alt de prøver på. Som vanlig ser spillerne forvirra ut og tomme for forslag når det kommer til å bygge angrep. Morsom vegg-sekvens mellom Tevez og Rooney.. Ser ut til at årets motstander skal bli Liverpool om ikke chelsea får fart på beina, og det tror jeg kan ta en liten stund. Skal bli spennende det her Endret 29. september 2007 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå