Maefteda Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Riving i håret av Suarez Det er usportslig, men rødt kort? Da må i så fall reglene si det, og hvis de gjør det, har man enda en dårlig regel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Var noen år mellom de epispdene. Er det ikke bra at FA forbedrer reglene`? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 La oss bare legge til at det var samme turnering i Amsterdam, et år forskjell. Begge ganger blir det rapportert til FA. Men selvfølgelig, det bare noe vi innbiller oss 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Som oftes er det privatlivet som får Rooney krusifsert i pressen. Ikke jeg som samenligner det var du. Rooney blir ikke ekstra tatt av FA enn andre. Hadde vel en albue mot Birmingham ifjor, om jeg ikke husker feil? Vidic slipper til stadig unna med slikt, samme med Liverpool-spillere osv. Ja, var ikke noe som helst oppstyr rundt Gerrard og Dj-saken nei. Eller Fowler-feiringa mot Everton. For og ikke snakke om dissinga av David James back in the day. Å dæven det er synd på dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ikke ''vi'' som syter. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Riving i håret av Suarez Det er usportslig, men rødt kort? Da må i så fall reglene si det, og hvis de gjør det, har man enda en dårlig regel. Hva skal til for å klare å åpne den tingen? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nei. Det er det virkelig ikke Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Riving i håret av Suarez Det er usportslig, men rødt kort? Da må i så fall reglene si det, og hvis de gjør det, har man enda en dårlig regel. Heller tvilsomt at det står eksplisitt i reglene at riving i håret = rødt kort. Men det vil nok gå under "unsportsmanlike behaviour". Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det at Suarez kan ta alle midler i bruk for å få viljen sin er jo allmen viten. VM burde jo vise nettopp det. Likevel var ikke det han gjorde i kampen idag verdt å merke seg noe særlig. Haha. Latterlig. Jeg gidder ikke engang kommentere hvorfor, du skal få en sjanse til å finne ut det selv. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det at det ikke blir levert minst 2 røde av dommer i dag, er rett og slett en skandale. At Rafael bedriver hevnaksjoner, skal ikke skjer og eg håper Ferguson tar han KRAFTIG for det. Satt og venta på at han sku bli tildelt RØDT, men heldigvis hadde ikkje dommer baller til det. Kompensasjonsdømming av sterkeste sort. 1. målet skal Suarez samt et meget slapt forsvar ha all honnør for. 2. målet skal assistkongen få all ære for. 3. målet må VDS og et meget returtafatt forsvar ta æren for. Til sist så må vel Kuyt ha litt ros for at han er på plass på alle måla. At Liverpool var bedre i dag kan ikkje noken ta fra dei. Vi taper kampen atter ein gang på ein for SLØV midtbane. Ein kan sei ka ein vil om forsvar og angrep, men hovedproblemet ligger på midten. 50% av spillet i sånne kamper foregår må midtbanen. Positivt: Hernandez har no 10 mål på 14 forsøk. 3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det er faen ikke rart at dommerne gjør sånne brølere gang etter gang. De er fullstendig fritatt for kritikk uansett hva de gjør. Ingen managere har lov til å ytre et ord om dommerens kompetanse og dommerne kan ikke bli overprøvd på noen avgjørelser. Tviler på at de bryr seg om et par feilavgjørelser når det ikke får konsekvenser for jobben deres i ettertid. Det er mildt sagt bekymringsverdig at de får den beskyttelsen de får fra FA. FA minner meg mer og mer om Tyskland og Italia anno 1940. Ytringsfrihet, som er på sin rette plass, er tydeligvis noe de horene i Soho Square ikke har snøring på hva er for noe. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Det at Suarez kan ta alle midler i bruk for å få viljen sin er jo allmen viten. VM burde jo vise nettopp det. Likevel var ikke det han gjorde i kampen idag verdt å merke seg noe særlig. Haha. Latterlig. Jeg gidder ikke engang kommentere hvorfor, du skal få en sjanse til å finne ut det selv. Får ta mine to påstander og forklare... I VM ble han "straffet". Han hadde ingenting å tape på å handse der, semifinalen hadde røket for han om Uruguay hadde røket ut av turneringen uansett, og han hadde ikke noe mer å bidra med resten av kampen. Mot Man Utd idag, prøver han å få tak i Rafael, og tar tak i håret, han gjør det ikke med noe særlig aggresjon eller kraft bak det, og da synes jeg rødt kort, eller eventuelt straff i etterkant, vil være litt drastisk. Endret 6. mars 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nei 4 borteseiere er ikke et gull lag verdig. Gratulerer Arsenal Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Lugginga til Suarez går vel under samme regel som fikk Drogba utvist i moskva. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Man skal være veldig forsiktig med å fikle med hendene opp i ansiktet til motpsillere. Herlig spytting av Terry i etterkant Endret 6. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Syns Drogba kom relativt godt ifra det jeg. Tenk om det samme hadde skjedd utenfor banen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Lugginga til Suarez går vel under samme regel som fikk Drogba utvist i moskva. Jepp, og det er en korrekt avgjørelse. Vi skal ikke behøve å spille med to mann flere på banen for å vinne mot Liverpool. Vi taper fordi vi sugde i dag, men hadde Liverpool fått 2 røde kort der, som de skulle fått, er det ikke urimelig å tro at vi kunne vunnet på tross av at vi sugde. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Man skal være veldig forsiktig med å fikle med hendene opp i ansiktet til motpsillere. Herlig spytting av Terry i etterkant Sier ikke at det er noe galt med at det er rødt der, usporstlig som faen, poenget mitt er bare at det også skal være straff på han som dreiv og lugga litt i hårmanken til rafael. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hadde Carra fått rødt, hadde (muligens) ikke Rafael taklet slik, og da hadde ikke Suarez lugget. Men om Liverpool skulle hatt to røde(som du sier) så hadde nok Rafael fått rødt også? Eller blir det for dumt? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja, det skal være det. Personlig synes jeg slikt blir slått ned på litt for hardt. Jeg synes godt Drogba kunne fortsatt den kampen, og at Suarez ikke burde blitt utvist. Men det er irrelevant. Det er reglene som betyr noe, og følger man disse skal man gi rødt kort der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå