Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Et bilde sier mer enn tusen ord.

197085_10150450148820585_694135584_17824667_7961550_n.jpg

Ikke noe mer å si. Fuck off, dommerne i PL. Richars på Cleverly i går, Carra i dag (Rafael reagerer ja, men han reagerer faen meg fordi Dowd IKKE reagerer), Hutton skulle hatt verdens klareste røde kortet i dag mot Wolves... Og Stamford Bridge tidligere i uken. Hvorfor bruker vi tid på PL nå? BOYCOT THE FUCKING FA REFEREES. For noe PISS.

Fuck. Off.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faen ikke rart at dommerne gjør sånne brølere gang etter gang. De er fullstendig fritatt for kritikk uansett hva de gjør. Ingen managere har lov til å ytre et ord om dommerens kompetanse og dommerne kan ikke bli overprøvd på noen avgjørelser. Tviler på at de bryr seg om et par feilavgjørelser når det ikke får konsekvenser for jobben deres i ettertid. Det er mildt sagt bekymringsverdig at de får den beskyttelsen de får fra FA.

Innfør et system som gjør at dårlige prestasjoner faktisk får konsekvenser for hvilke kamper de får dømme i fremtiden. Da blir det litt mer fokus på å dømme bra. Det jeg har sett i det siste grenser til skandale. Det er feil, feil og atter feil som påvirker både kampen de dømmer og neste kamp lagene spiller. Verdens beste liga bør ha dommere i samme klasse, og per idag er de ikke i nærheten av et akseptabelt nivå.

Lenke til kommentar

Begynner å blir driiit lei. Hver jævla kamp er det en dommer som kommer i fokus og gjør en feil som får store konsekvenser for kampen. Hvor lenge skal det gå før en kan innføre videodømming. Og slike ting som Carra sin takling i dag, det burde da for faen meg være mulig for FA å reagere på det i ettertid i og med at dommeren faktisk har gjort en tydelig feilvurdering in the middle of the heat. Jeg skjønner at dommere må beskyttes for å bevare integriteten og at ikke alle tilfeller hvor dommeren har vurdert feil kan gjøres om på. Men slike ting? Det må da være mulig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fikk ikke med meg at det skjedde engang. Når var det?

Ble ikke vist noen replays om den episoden heller.

Men ja, var sikkert KLART verre enn Rooney sin. Helt klart.

Lenke til kommentar

Mest spent på om Suarez får suspansjon for lugginga si, ifølge Liverpool-supporterne (mht albue-Rooney) er jo dette en soleklar suspensjon. Rart de ikke engang har snakket om det.

Odds.

Aldri i verden om det skjer. Hadde det vært Joey Barton, Rooney eller Beckham, så kanskje. Ikke at det var så ille, men viser hvor sleip den mannen er. Prøver å fyre opp Rafael ytterligere.

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ikke med meg at det skjedde engang. Når var det?

Ble ikke vist noen replays om den episoden heller.

Men ja, var sikkert KLART verre enn Rooney sin. Helt klart.

Hvor faen skriver jeg at det er klart verre? Lær deg å fuckings lese.

De er like ille og kvalifiserer begge til rødt kort under "voldelig oppførsel".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Litt usaklig å nevne Rooney som eksempel gitt.

Hvorfor det ? Han slupp unne p.g.a av regelboka, ikke på tross av den.

Denne gangen ja, men er vel ikke første gangen Rooney har vært ute med albuen.

Ikke akkurat noe englebarn, men han er jo tross alt scouser.

Lenke til kommentar

Litt usaklig å nevne Rooney som eksempel gitt.

Hvorfor det ? Han slupp unne p.g.a av regelboka, ikke på tross av den.

Denne gangen ja, men er vel ikke første gangen Rooney har vært ute med albuen.

Ikke akkurat noe englebarn, men han er jo tross alt scouser.

Og han blir krusifisert og spyttet på hver gang av en samlet presse. Du må gjerne også finne frem episoder der Rooney her sluppet billig unna sammenlignet med andre spillere. Forskjellen er at alt han gjør får fokus, Gerrard albuer Brown i bakhodet, knapt nok nevnt. Rooney gjør det samme, oppslag over hele verden. Gerrard er en grå mus med manglende karisma, banker opp en DJ nå og da, får knapt nok mediadekning iforhold til lovbruddet. Rooney er en horepulende festmaskin som er en vandrende gullgruve for alle tabloider i England og resten av verden nesten uansett hva han gjør.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Som oftes er det privatlivet som får Rooney krusifsert i pressen. Ikke jeg som samenligner det var du. Rooney blir ikke ekstra tatt av FA enn andre.

Hadde vel en albue mot Birmingham ifjor, om jeg ikke husker feil? Vidic slipper til stadig unna med slikt, samme med Liverpool-spillere osv.

Ja, var ikke noe som helst oppstyr rundt Gerrard og Dj-saken nei. Eller Fowler-feiringa mot Everton. For og ikke snakke om dissinga av David James back in the day.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Nå fikk riktignok Suarez rødt kort og straffe i mot i VM, men skjønner hva du mener. Burde i rettferdighetens navn blitt dømt mål der.

For å sammenligne litt videre Daniel. Scholes og Rooney får rødt kort i pre-season og må derfor stå over tre kamper i PL (WTF?). Gerrard gjør det samme men slipper straff i PL (WTF?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...