Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det svartna totalt for meg da den taklingen kom. Rar oppførsel av Nani etterpå, men det såg jo ut som gutten var i total sjokk. Sjokk av å se DET hullet i foten, så vel for seg det ene og det andre mtp karrieren.

 

Og blir som vanlig hånet av verdens beste supportere....

 

Det Nani gjorde i etterkant var rart og hører ikke noe steds hjemme. Hans sinntilstand er noe dommeren ikke kan vurdere og mer provikasjon fra Nani der kunne gitt gult kort.

 

 

 

Han har et jævla hull i foten, din forbanna idiot.

 

burde man ikke da ligge stille å vente på hjelp fra personell som er på vei fra benken? Hva vil han oppnå med det han gjorde? Taklingen til Carragher forblir den samme, uavhengig av hva Nani gjør i etterkant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siteter meg selv her YNWA32 som et eksempel på Nanis oppførsel.

Kan jo nevne han tyskeren (?) som fikk den taklingen i låret for en del år siden der beinet stod rett ut av låret. Han løp også rundt etterpå og var helt i sjokk.

Når du er i sjokk gjør du ting som ikke er helt normalt.

Lenke til kommentar

Du er rar og hjører ikke hjemme noen steds.. jiiz, folk reagerer annerledes i sjokktilstand. Du blir takla hardt, og får en intens smerte i foten, og i tillegg ser at du har et jævla høl i foten, folk gjør forskjellige ting. Har faktisk opplevd det samme på banen. Sjokkert over egen oppførsel når de andre fortalte meg om det

Lenke til kommentar

Med dagens dommerstandard lever spillere som Nani og Valencia ekstremt farlig. Hver eneste gang de går ut på gressmatta er det typer som Carragher som får lov til å gjøre akkurat som de vil. Spillere som er teknisk utilstrekkelige og må kompensere for det med å satse alt i enhver takling og konstant spille over emne. Er ikke mer enn 5 dager siden vi fikk se Luiz gjøre akkurat som han ville, og i dag ser vi det faen meg igjen. Må Nani knekke foten for at det skal reageres? Hvor i helvete er beskyttelsen fra dommeren? Carragher sin takling i dag er nesten identisk med Taylors kvesting av Eduardo. Rett og slett forbanna i dag, det er så komisk at spillere slipper unna med sånt gang på gang.

 

Bare flaks at vi ikke så et nytt beinbrudd ala Ramsey eller Valencia sitt.

 

Rafael sin takling var også fæl, men jeg ler av dere som sier den var like ille som Carra sin. Ikke i nærheten (selv om de begge kvalifiserte til rødt kort).

Endret av Shlaps
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med dagens dommerstandard lever spillere som Nani og Valencia ekstremt farlig. Hver eneste gang de går ut på gressmatta er det typer som Carragher som får lov til å gjøre akkurat som de vil. Spillere som er teknisk utilstrekkelige og må kompensere for det med å satse alt i enhver takling og konstant spille over emne.

Hvor mange slike taklinger har du egentlig sett av Carragher? I challenge you...

 

 

Er ikke mer enn 5 dager siden vi fikk se Luiz gjøre akkurat som han ville, og i dag ser vi det faen meg igjen. Må Nani knekke foten for at dommeren skal reagere? Hvor i helvete er beskyttelsen fra dommeren? Carragher sin takling i dag er nesten identisk med Taylors kvesting av Eduardo.

 

 

Vil tro Nani får svi litt siden han filmer så jævlig ofte. Han er ikke akkurat den mest ærlige spilleren på en fotballbane.

 

Bare flaks at vi ikke så et nytt beinbrudd ala Ramsey eller Valencia sitt i dag.

Well, right back at ya'. Kunne fort endt mye værre med Lucas når Rafael stormer inn i 110 med begge føta høyt over bakken. Begge skulle selvsagt vært utvist.

 

Rafael sin takling var også fæl, men jeg ler av dere som sier den var like ille som Carra sin. Ikke i nærheten (selv om de begge kvalifiserte til rødt kort).

Da tror jeg vi alle ler tilbake.

 

e: Dessuten skal Carra vistnok ha oppsøkt Nani etter kampen i garderoben for å unnskylde seg, det er stort. Det var i hvertfall et ærlig forsøk på å ta ball, og ikke mann. Carra er ikke akkurat typen til å kveste folk med vilje vettu.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Rafael sin takling var også fæl, men jeg ler av dere som sier den var like ille som Carra sin. Ikke i nærheten (selv om de begge kvalifiserte til rødt kort).

Det at Rafael ikke treffer gjør ikke taklinga noe mindre stygg. Han kommer flyvende inn og det er en real grisetakling.

 

Hvor mange slike taklinger har du egentlig sett av Carragher? I challenge you...

Kan ikke påstå jeg husker eksakt hvem Carragher har grisetaklet før, men at han har hatt noen slike tidligere er ikke til å stikke under stol.

 

Carra er ikke akkurat typen til å kveste folk med vilje vettu.

Rigobert Song er kanskje ikke helt enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis karrieren til Nani ødlegges av dette kan man jo lett si at United får smake egen medisin.

 

Alle husker jo United fansen sin store helt, Roy Keane??

 

1158244382261_885.jpg

 

Forskjellen er at Keane bevisst ville skade Håland, mens Carragher ikke mente å gjøre lignende med Nani.

 

Dere United fansen som digger Roy Keane for det han gjorde? Hva mener dere om Carragher?

 

Flott holdning. Et øye for et øye.

Du hadde egnet deg meget godt som huleboer for 50 000 år siden, Ugg Ugg.

 

Hvis vi alle skal følge ditt eksempel, får vi alle håpe og krysse fingrene for at noen avslutter karrieren til Carragher på en grusom måte så fort som mulig.

Du tar også Keane som et eksempel og generaliserer det som om dette var en handling utført av United som en helhet.

Kanskje noen bør prøve å røske av noen bein i Liverpool også?

 

Og nei, selvfølgelig digger vi ikke Keane for den handlingen. Hvorfor i alle dager skulle noen like å se en stygg takling sette punktum i en annen fotballspillers karriere?

Slutt å dytte ord inn i munnen på andre, du har tydligvis ingen innsikt i noe annet enn ditt eget bakhull.

 

Jeg synes Carragher hadde en uheldig takling, men tok det som en mann og beklaget etter kampen. Heldigvis tror jeg langt bedre om Carragher enn jeg tror om deg.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen som antyder at Carra gjorde det med vilje heller, ikke er det lynsjestemning her heller. slikt skjer, er mest forbanna på Dowd for at han kan la slikt passere. Og dermed egenhendig skape situasjon som skjer i etterkant, selvfølgelig Rafael som takler, at ting kommer ut av kontroll er likevel helt og holdent Dowds feil.

 

Tviler på at han får dømme neste serierunde.

Lenke til kommentar

Over til kampen.

 

Dagen i dag har vært helt forferdelig. Alle med litt innsikt så jo dette tapet komme lang vei. Jeg sa jo et-par timer før kampstart på brua at vi kom til å tape der, og tape på Anfield. 2-0 til meg.

 

Helt siden Ronaldo har solgt har jeg addressert midtbaneproblemet. Vi har ingen gamebreaker som kan vinne oss slike kamper lengre. Dette kommer til å koste oss et nytt ligagull i år, akkurat som det gjorde i fjor. Håpløst av SAF å stille med Carrick og Scholes sentralt.

 

Liverpool var ikke akkurat så forbanna gode i dag heller, men alt gikk jo inn for de. Alle tre målene var gavepakker fra United.

 

Det verste? Å bli scoret hat-trick på av tidenes mest begrensede spiller som noensinne har spilt PL. Det er så flaut og ydmykende at jeg ikke har ord for det.

Lenke til kommentar

Hvor nevnte jeg at Carragher kvester folk med vilje? Fint gjort at han oppsøker Nani i etterkant, men virkelig? Mener du at Rafaels takling er like ille? Carra kommer nærmest flyvende inn, og for meg ser det ut som det ligger mye mer kraft bak hans takling enn Rafael sin, som imo ser "løsere" ut.

 

At Nani filmer mer enn den gjennomsnittlige fotballspiller skal ikke ha noe å si, ser dommeren at taklingen treffer, så skal det reageres deretter.

Lenke til kommentar

Hvor nevnte jeg at Carragher kvester folk med vilje? Fint gjort at han oppsøker Nani i etterkant, men virkelig? Mener du at Rafaels takling er like ille? Carra kommer nærmest flyvende inn, og for meg ser det ut som det ligger mye mer kraft bak hans takling enn Rafael sin, som imo ser "løsere" ut.

 

At Nani filmer mer enn den gjennomsnittlige fotballspiller skal ikke ha noe å si, ser dommeren at taklingen treffer, så skal det reageres deretter.

Ser dommeren en flerre på 7cm burde det også gjøre avgjørelsen hans mye lettere.

Lenke til kommentar

Det verste? Å bli scoret hat-trick på av tidenes mest begrensede spiller som noensinne har spilt PL. Det er så flaut og ydmykende at jeg ikke har ord for det.

Og spiller på en av de dårligdårligste Liverpool årgangene på et tiår. Allikevel blblir United knust....

 

det er flaut....

Lenke til kommentar

Dette tapet var noe vi innerst inne visste på forhåd. Skal United hevde seg i toppen og kunne være med om CL tittelen og PL tittelen. Må de skaffe i hvertfall en spiller av verdensklasse på midtbanen, og gjerne en til.

 

Selg unna Gibson, Obertan, Bebe, Fletcher og Carrick de er langt fra den standard som kreves. Giggs og Schoels har gjort sitt og kan komme inn på slutten av kamper hvis United leder med 3 mål eller mer.

Og dette kommer jo selvfølgelig ikke til å skje nå som Fletcher og Carrick har fått fornyet kontrakt...

 

Det er ynkelig å se United for tia, at de sålangt leder serien er PURE flaks.

Mot Arsenal er bare seier godt nok, og om vi stiller med den ubrukelige innstillingen og midtbanen så taper vi nok mot de og, og da ryker gullet selv om det allerede har røket nå i teorien.

Lenke til kommentar

Hvor nevnte jeg at Carragher kvester folk med vilje? Fint gjort at han oppsøker Nani i etterkant, men virkelig? Mener du at Rafaels takling er like ille? Carra kommer nærmest flyvende inn, og for meg ser det ut som det ligger mye mer kraft bak hans takling enn Rafael sin, som imo ser "løsere" ut.

 

 

Kanskje ikke akkurat du, men noen har nevnt noe om hvor mange slike skal Carra slippe unna med osv.

 

Ja jeg mener den er minst like ille. Carra kommer vel ikke akkurat flyvende inn, Rafael derimot kom virkelig flyvende inn. Hvem som har mest kraft bak er det vel egentlig håpløst i å finne ut for oss her.. Men Rafael bruker jo faktisk begge bena, langt over bakken. Hva som er værst får vel være opp til hver enkelt, men jeg mener den er like ille. Ser ikke akkurat ut som Rafael er veldig interessert i å ta ball egentlig. Han er ung og full av energi og adrealin etter hva som skjedde sekunder før og det kan virke som han er ute etter å gi litt bank tilbake.

 

At Nani filmer mer enn den gjennomsnittlige fotballspiller skal ikke ha noe å si, ser dommeren at taklingen treffer, så skal det reageres deretter.

Enig i det. Kanskje Dowd følte Nani overspilte eller noe sånt, han har sikkert fått med seg at han liker det.

Lenke til kommentar

Selg unna Gibson, Obertan, Bebe, Fletcher og Carrick de er langt fra den standard som kreves. Giggs og Schoels har gjort sitt og kan komme inn på slutten av kamper hvis United leder med 3 mål eller mer.

 

Så en United fan slakter eget lag etter et tap og vil bytte ut halve midtbanetroppen?

 

WHAT A SHOCKER :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selg unna Gibson, Obertan, Bebe, Fletcher og Carrick de er langt fra den standard som kreves. Giggs og Schoels har gjort sitt og kan komme inn på slutten av kamper hvis United leder med 3 mål eller mer.

 

Så en United fan slakter eget lag etter et tap og vil bytte ut halve midtbanetroppen?

 

WHAT A SHOCKER :ohmy:

Ta deg en tur til din egen Lpool tråd og se innleggene etter alle tapene mot drittlaga i PL

 

For min del er det vel bare Gibson og Bebe jeg setter spørsmålstegn ved. Jeg tror at tanken til Sir Alex er å ha Carrick, Fletcher osv i troppen for de har de rette innstillingene som skal læres bort til de nye innkjøpene av talenter som garantert kommer til sommeren.

Å ha slike spillere som Scholes, Giggs og VDS i troppen er så uhyre viktig, likevel om de ikke spiller hver kamp

Lenke til kommentar

Selg unna Gibson, Obertan, Bebe, Fletcher og Carrick de er langt fra den standard som kreves. Giggs og Schoels har gjort sitt og kan komme inn på slutten av kamper hvis United leder med 3 mål eller mer.

 

Så en United fan slakter eget lag etter et tap og vil bytte ut halve midtbanetroppen?

 

WHAT A SHOCKER :ohmy:

 

Ble du sluppet på hodet når du var liten?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...