Maefteda Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det at det er huden det har gått utover, og ikke beinet, kan være positivt det. Tror ikke skaden er så alt for alvorlig egentlig, den ser bare veldig ille ut. Litt sånn som han Slovaken(?) i VM. Men han ble bandasjert og spilte videre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det svartna totalt for meg da den taklingen kom. Rar oppførsel av Nani etterpå, men det såg jo ut som gutten var i total sjokk. Sjokk av å se DET hullet i foten, så vel for seg det ene og det andre mtp karrieren. Og blir som vanlig hånet av verdens beste supportere.... 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det svartna totalt for meg da den taklingen kom. Rar oppførsel av Nani etterpå, men det såg jo ut som gutten var i total sjokk. Sjokk av å se DET hullet i foten, så vel for seg det ene og det andre mtp karrieren. Og blir som vanlig hånet av verdens beste supportere.... Ja storartet at de klarer å bue ut en spiller som blir båret av på båre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja, slikt hadde ikke skjedd på Old Trafford. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Ja, slikt hadde ikke skjedd på Old Trafford. Helt forbanna riktig. Det er kun grunnet at det faktisk er Nani at de buer, det unnskylder dem likevel ikke. Selv Torres ville ikke blitt buet ut. Endret 6. mars 2011 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja, slikt hadde ikke skjedd på Old Trafford. Du sier mye fornuftig nå Daniel. Kudos! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Seriøst. Hva skal motspillerne gjøre for å få rødt kort mot oss? Hjelper tydeligvis ikke med 3 klare gule kort, eller kvesting av beina til Nani. Vår feil at vi taper i dag, og mot Chelsea, men det er surt å få slike avgjørelser i mot oss, når man vet at de kan endre kamper totalt. Jeg skylder ikke på dommeren for tapet. Jeg klager imidlertid på de idiotiske avgjørelsene. Endret 6. mars 2011 av Geir M Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skammelig opptreden fra en knipe som ødelegger for resten av laget. VDS 5 Rafael 6 Smalling 7 Wes Brown 4 Evra 3 Nani 6- Scholes 5+ Carrick 2 Giggs 2+ Rooney 3 Berbatov 2+ Hernandez + i boka Synes du er for snill med Rafael. Han ble finta på rassen på 1-0 og var generelt ofte ut av posisjon. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvis karrieren til Nani ødlegges av dette kan man jo lett si at United får smake egen medisin. Alle husker jo United fansen sin store helt, Roy Keane?? Forskjellen er at Keane bevisst ville skade Håland, mens Carragher ikke mente å gjøre lignende med Nani. Dere United fansen som digger Roy Keane for det han gjorde? Hva mener dere om Carragher? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Carragher bare mente å kose litt med Nani. Lenke til kommentar
Populært innlegg The Hoff Skrevet 6. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. mars 2011 Sug kukk og dø. 11 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hva mener dere om Carragher? Han kan følge Gary Nevilles eksempel. Innse at det eneste han har igjen er å grisetakle spillere som er ligaer over han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvis karrieren til Nani ødlegges av dette kan man jo lett si at United får smake egen medisin. Alle husker jo United fansen sin store helt, Roy Keane?? Forskjellen er at Keane bevisst ville skade Håland, mens Carragher ikke mente å gjøre lignende med Nani. Dere United fansen som digger Roy Keane for det han gjorde? Hva mener dere om Carragher? Håland spilte kamp et par dager seinere etter taklingen, vi får se med Nani!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hvor mange ganger skal den driten komme opp? Hålands karriere ble ikke ødelagt av Keane. Vær så snill. Carragher en overthetop, gammel og træg forsvarer. Burde hatt rødt idag. Ellers generelt en lavpannet idiot, likevel ikke noe mann jeg nærer noe hat til. Ei heller etter dette. Fatter ikke at jeg gidder bøye meg ned for å gi deg et svar engang. Smålig forsøk på å trekke fokuset vekk saken. Enda ingen har flamet Carra skikkelig. Endret 6. mars 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skammelig opptreden fra en knipe som ødelegger for resten av laget. VDS 5 Rafael 6 Smalling 7 Wes Brown 4 Evra 3 Nani 6- Scholes 5+ Carrick 2 Giggs 2+ Rooney 3 Berbatov 2+ Hernandez + i boka På grensen til latterlig å gi Rooney bedre enn Berbatov i dag. Sitat kompis rett før første omgang var slutt: "Rooney som kom inn for Nani?" Han var 100 % seriøs. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hater carra intenst, og resten av drittlaget Lpool Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det svartna totalt for meg da den taklingen kom. Rar oppførsel av Nani etterpå, men det såg jo ut som gutten var i total sjokk. Sjokk av å se DET hullet i foten, så vel for seg det ene og det andre mtp karrieren. Og blir som vanlig hånet av verdens beste supportere.... Det Nani gjorde i etterkant var rart og hører ikke noe steds hjemme. Hans sinntilstand er noe dommeren ikke kan vurdere og mer provikasjon fra Nani der kunne gitt gult kort. Rafael viste seg også som en særdeles lite moden spiller. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det svartna totalt for meg da den taklingen kom. Rar oppførsel av Nani etterpå, men det såg jo ut som gutten var i total sjokk. Sjokk av å se DET hullet i foten, så vel for seg det ene og det andre mtp karrieren. Og blir som vanlig hånet av verdens beste supportere.... Det Nani gjorde i etterkant var rart og hører ikke noe steds hjemme. Hans sinntilstand er noe dommeren ikke kan vurdere og mer provikasjon fra Nani der kunne gitt gult kort. Han har et jævla hull i foten, din forbanna idiot. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skammelig opptreden fra en knipe som ødelegger for resten av laget. På grensen til latterlig å gi Rooney bedre enn Berbatov i dag. Sitat kompis rett før første omgang var slutt: "Rooney som kom inn for Nani?" Han var 100 % seriøs. er kompisen din en United fan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå