Latias Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 TRE tap på de siste FIRE bortekampene. Vi har fire knallharde kamper igjen borte, den ene er på Emirates. À poeng med Arsenal om de vinner hengekampen. Jeg er ikke like optimistisk som det jeg var for 3-4 uker siden. 13-1-0 contra 4-8-3. Verste mentaliteten noengang. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gerrard ute. Wooooop wooop. Mind-games fra Liverpool, han starter nok. Og vi taper, merk mine ord. Jeg hadde rett ja. Carrick og Scholes er MIDDELMÅDIG, til å være et "topplag" å være så har vi en ekstrem dårlig midtbane. Ligagullet er tapt igjen og gjelden til Glazer øker Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vi er slitne. Mangelen på kantspillere har slitt ut Giggs og nå er Nani et spørsmålstegn også. Kampprogrammet har spilt sin rolle og vi må litt i kjelleren nå. Mye avhenger hvor mye Arsenal holder stand og ikke minst hva som blir utfallet av kampen mot dem Men opp med humøret folkens. Vi har tre poeng og Arsenal har en kamp mindre spilt. Ikke sikkert de vinner den kampen. Det var synd mot Liverpool men gjort er gjort Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Drit å dra, dette er den verste kampen jeg har sett noen gang. Ikke med tanke på spillet, men hvor mye Liverpool slipper unna med. Carra skulle hatt soleklart rødt kort. Gerrard slipper unna med det samme som Scholes før gult for bare minutter senere. Maxi slipper unna stempling på Rafael. De får flere frispark i god posisjon som ikke skulle vært frispark. Rooney skulle hatt frispark før Suarez fikk avfyrt skuddet rundt 85.minutt (riktignok langt utenfor). Så jævlig frustrerende å sitte å se på i dag og ikke kunne gjøre en daim shit for å hjelpe gutta! FAEN! Vi taper selvfølgelig på OT mot russerne etter to soleklare offsidemål, feilaktig straffe og Terry har sluppet unna to soleklare røde kort. FCUK! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er det noe nytt om slaktofferet til Carragher? Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er det noe nytt om slaktofferet til Carragher? Ja hvorfor fikk ikke han rødt kort? Se her: 1 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tungt og irriterende tap i dag. Sitte å se på hvor tafatte de var i dag var uutholdelig. Med litt hell og flaks kunne resultatet vært helt annerledes, berba's skudd i stolpen i 1.omg f.eks Vil ikke grave det helt ned fordetom. Med ei skikkelig knallbra treningsuke nå der ALLE er innstilte på å rette opp dette, kan det fort bli kalasseier hjemme mot Bolton neste helg. Eller er det cupkamp til uka? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Rett å slett kvalmt, jeg blir fysisik dårlig av dommerstanden i PL. Hver jævla kamp er det noe helt borderline drapsforsøk folk slipper unna med. Så dere Richards på Cleverly i går? Men neida, Piquionne får rødt kort for å feire med fansen... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen som har nyheter ang. Nani? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fyfaen Carragher.. Hvorfor skal han alltid forsvares? Hjelper faen ikke at han står utafor Utd garderoben for å beklage seg, tenk om foten hadde knekt TVÆRS av? Skal han beklage Nani for at han ødela karrieren hans da? helvette 1 Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Husker han hadde like stygg takling sist bortekamp mot Owen, han gikk rett i beina på han. Ble han utvist? Nei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fy faen, det der så virkelig ikke digg ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det bildet er vell ikke Nani? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det svartna totalt for meg da den taklingen kom. Rar oppførsel av Nani etterpå, men det såg jo ut som gutten var i total sjokk. Sjokk av å se DET hullet i foten, så vel for seg det ene og det andre mtp karrieren. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det bildet er vell ikke Nani? Jo. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nei, bare det som er igjen av han etter taklingen som gav gult..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Oi, det var leit. Håper han kommer seg fort tilbake. Endret 6. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Kan jo nevne han tyskeren (?) som fikk den taklingen i låret for en del år siden der beinet stod rett ut av låret. Han løp også rundt etterpå og var helt i sjokk. Endret 6. mars 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå