Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nå overdriver du temmelig mye

Er vel faktisk det jeg skriver sånn halvveis indirekte der. Men å sette ting på spissen er veldig normalt på dette forumet, noe jeg har lært. Man får best fram poenger slik som regel. Så kan man heller regulere seg i etterkant.

LunaticFamtaic: Som alltid, et strålende bidrag fra din side.

Aner ikke om det er meg du mener her, men takker uansett for komplimentet :)

Om du virkelig mener det var ett dårlig bidrag fra min side, så var nok det pga ditt innlegg ikke fortjente noe bedre. Såklart kan ikke alle mine innlegg være top notch (slik som dine, blink blink host hark ) men eg vil heller være så smått varierende i kvalitet enn å gjøre som deg, komme med en lang påstand som rett å slett bare du selv mener er rett :)

How's that for a contribution :!:

Jeg mener at det er enda et av dine innlegg som sier fuck all om noe, og bare gjentar det andre sier. Og når du blir konfrontert i en diskusjon pleier du som regel bare å drite i å svare, evt vri deg rundt spørsmålet. Alle mine innlegg er ikke top notch, men de er i det minste mine innlegg og jeg får fram at jeg mener noe i de i det minste, selv om de langt ifra alltid er korrekt. Men hei, forumet trenger et par av de også, vi får tross alt mye mer aktivitet i Premier League delen pga det :)

Påstanden min vil jeg tro er rimmelig korrekt, kan du fortelle meg hvor mange kamper dere har tapt poeng på i år pga dommeren? Vil ikke tro det er mange. 2-4 kanskje. Men blanke faen gir jeg egentlig, helt til Limbeck kom med påstanden om karma(helt utrolig hvilke knapper den mannen kan trykke på, har ikke tenkt deg en tur på TV eller noe snart? Tror det kunne vært utrolig underholdene) og da tar jeg selvfølgelig opp diskusjonen, spesielt når jeg allerede fra før var forbanna. Men det er kanskje vanskelig for deg og forstå :) At man ikke kan velge når man skal føle noe om fotball. Jeg har det minste ikke en off switch bak der.

Men det får være alt for ikveld, du må gjerne svare, men du får ikke tilbake svar før i morgen, evt i 5-6 tiden idag tidlig. Selv om jeg håper jeg styrer under forumet når jeg kommer hjem.

Hej hå! :fun:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vidic skulle ikke blitt utvist, Luiz skulle blitt utvist. Say what?

Skjønner jo at dere mener de burde behandles likt, men vet ikke om det er de tankene som danner seg i hodene deres. Tenker vel heller: Luiz skulle blitt utvist siden Vidic ble utvist, men Vidic skulle ikke blitt utvist siden Luiz ikke ble det.

Ganske enig med Big Tone her. Skjønner lite av hvordan dette kan være karma, når lagene, etter hva jeg kan se, har fått omtrent like mye/lite hjelp fra dommere denne sesongen.

Lei av at folk alltid skal sammenligne dommerfeil som forandrer kamper og resultater oppimot hverandre. Kan vi ikke bare ta hver kamp for seg, istedenfor å trekke inn noen andre situasjoner til å rettferdiggjøre en annen.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Vidic skulle nok være utvist, begge to skulle vært det. Det som irriterer oss er det faktum at Luiz skulle hadde tre soleklare gule kort. De gule kortene ble ikke gitt på noen som helt lik linje. Når da de får straffen oppå det hele er det ikke rart man reagerer.

Lenke til kommentar

Det er ikke opp til meg å vurdere hva som ville skjedd dersom noe i kampen hadde vært annerledes. Hvem vet hav som hadde skjedd dersom Rooney ble utvist mot Wigan og sto over her? Det er ikke vesentlig for diskusjonen uansett. Med den typen argumentering kan man jo komme fram til at man blir cheatet ved alle kamper, når dommeren får noe feil, enten det skulle være innkast eller straffe.

Lenke til kommentar

Man kan gjemme seg bak den argumentasjonen men da ryker alle avgjørelsene i kampen. Kanskje vi fikk et feilaktig frikast eller noe og da blir hele kampen forandret etter det innkastet. Da ryker jo Vidic argumentasjonen din også.

Vel ok. Det blir et filosofisk spørsmål.

Lenke til kommentar

25563_415180096998_530146998_5631732_988097_n.jpg

Målet som trolig avgjorde Premier League 2009/2010.

Som du ser så er det soleklart offside, som gjør at Drogba scorer seiersmålet!

Synes det er bra gjort av linjedommer å overse denne soleklare offsiden.

Er det rart man begynner å lure?

Synes bortekampen har mere innvirkning. Hjemmekampen var så preget av dårlig dømming at man ikke helt vet hva som hadde vert rettferdig.

Greit at begge skulle hatt rødt, men det unnskylder ikke det Vida gjorde. Verste er at han fikk et ekstra liv kun minuttet tidligere. Jævlig urutinert av en ellers ganske solid stopper.

Han gikk sur tenker jeg. Jeg gjorde det samme. og hva mener du med nytt liv?

Lenke til kommentar

Uff, hadde jeg vært Vidic der så hadde jeg gått in med to fot lett på Drogba eller Ramires. Men ja, forskjellen er at han blir betalt for dette og må vise rutine der, i tillegg til å være kapteinen vår. Så litt dårlig gjort var det.

Lenke til kommentar

Man kan gjemme seg bak den argumentasjonen men da ryker alle avgjørelsene i kampen. Kanskje vi fikk et feilaktig frikast eller noe og da blir hele kampen forandret etter det innkastet. Da ryker jo Vidic argumentasjonen din også.

Vel ok. Det blir et filosofisk spørsmål.

Du bare understreker poenget mitt. Er akkurat dette jeg mener. Den eneste rette måten å gjøre det på, er å se hver situasjon hver for seg uavhengig av resten av kampen. Det Vidic gjør fortjener rødt kort, det Luiz gjør fortjener rødt kort, og straffen var billig/feil. Alt i alt gikk dømmingen imot Man Utd, uten at vi vet om hvordan kampen hadde vært uten disse feilene uansett.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...