Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ble arsenal bortdømt? Karma is a piece of shit :). Få et kort referat til en stakkar som er på jobb

Tvilsom straffesituasjon, tverligger, stort press hele kampen samt en feil idømt offside som 99% sikkert ville ledet til scoring.

 

Nå så jeg bare siste 30 så muligens enda mer.

 

Men ja, nå er det hvertfall balanse i regnskapet om vi ikke regner med Chelsea. Vi ble snytt for 1/3 poeng, Arsenal 2 poeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man følger regelboka er det straffe ved på halvparten av inlegg og kårnere. Det som er viktig er at dommeren er konsekvent. Skal man holde den latterlige høye linja som holdt Luiz på banen så skulle ikke Vidic hatt gult kort engang. Hadde Luiz blitt utvist så hadde neppe Vidic situasjonene oppstått

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å sutre så mye om dommeren etter denne kampen, da mye av skylda ligger på oss, ikke dommeren, men jeg må bare.

Karma? Oh please tell. Chelsea kampen var den kanskje 3'de(?) kampen der dommeren har snytt dere i år. Og da er jeg snill, akkurat nå kommer jeg på Birmingham borte og Chelsea borte. Ellers fuck all. Vis det virkelig finns en dommerkarma så har dere enda til gode å få endel avgjørelser mot dere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Karma at Rooney kan spille, men Vidic kan ikke. Den ene er det flaks at kan spille, den andre "uflaks".

 

Ellers kan jeg ikke se noen andre ha nevnt karma i en større sammenheng. Så du får være bitter et annet sted, ikke vår feil at Arsenal bottler det time and time again.

Lenke til kommentar

Karma at Rooney kan spille, men Vidic kan ikke. Den ene er det flaks at kan spille, den andre "uflaks".

 

Ellers kan jeg ikke se noen andre ha nevnt karma i en større sammenheng. Så du får være bitter et annet sted, ikke vår feil at Arsenal bottler det time and time again.

Jeg bryr meg lite om Rooney kan spille, FA har sine fucked regler som gjelder alle og de kunne ikke straffe han i ettertid. Skjer ofte at folk slipper unna slikt.

Limbeck var det vel som dro det fram, uventet fra det holdet var det ikke men det får nå være.

 

Jotun: Jeg tviler på at dere har dommeren så sinnsykt mye med dere som enkelte fans i tinnfolje hatter gjør, men jeg sier at dere ikke har hatt så mye utur med dommeren i år, så når det begynner å snakkes om karma som om vi skulle ha fått 20 poeng av dommeren denne sesongen mens dere var snytt for 20 poeng så tenner jeg litt på pluggene. Spesielt når jeg uke inn og uke ut må oppleve dommerstanden i Premier League.

Videodømming takk.

 

LunaticFamtaic: Som alltid, et strålende bidrag fra din side.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

LunaticFamtaic: Som alltid, et strålende bidrag fra din side.

 

Aner ikke om det er meg du mener her, men takker uansett for komplimentet :)

 

Om du virkelig mener det var ett dårlig bidrag fra min side, så var nok det pga ditt innlegg ikke fortjente noe bedre. Såklart kan ikke alle mine innlegg være top notch (slik som dine, blink blink host hark ) men eg vil heller være så smått varierende i kvalitet enn å gjøre som deg, komme med en lang påstand som rett å slett bare du selv mener er rett :)

 

How's that for a contribution :!:

Lenke til kommentar

Synes det i det store og det hele går opp i opp. Jeg husker nesten aldri hvilke avgjørelser vi får med oss, og alltid avgjørelsene vi får mot oss. Det jeg derimot er sikker på er at vi også har fått en god del avgjørelser med oss. Det samme gjelder Arsenal og Chelsea, men hukommelsen svikter i like stor grad der som her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det i det store og det hele går opp i opp. Jeg husker nesten aldri hvilke avgjørelser vi får med oss, og alltid avgjørelsene vi får mot oss. Det jeg derimot er sikker på er at vi også har fått en god del avgjørelser med oss. Det samme gjelder Arsenal og Chelsea, men hukommelsen svikter i like stor grad der som her.

Klokeste innlegget i denne diskusjonen. Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...