Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fergie boikotter visst MUTV nå. :dontgetit:

 

Akurat nå ser det ut som om han boikotter all presse. Der er vel MUTV med. Han mener at Pressen blåser opp ting og derfor gjør visse episoder mer atraktive for FA å angripe.

 

Alle skjønte vel at Fergie kom til å bli anklaget for å angripe dommere verbalt etter Chelsea, men på en annen side så er det heller ikke feil at pressen ikke har hjulpet oss

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi ser på de sentrale midtbaneapillerene våre så tror jeg ikke det er så dumt at Carrick og Fletcher er de som vi beholder. Skal nye inn kan det heller gå på bekostning av Anderson og Scholes om han vil letge opp. Tror det er itt viktig å ikke skifte ut for mange og miste noe av samspillet

 

Samtidig så tror ikke jeg heller at det blir store utskiftninger, men vi kan kanskje på inn en sm i løpet av sommeren

Lenke til kommentar

Fletcher har ikke vært god i år i det hele tatt. Dårligere enn Carrick faktisk. Men hadde en kjempesesong i fjor, og har vært i klubben lenge, og leverer "alltid" i toppoppgjørene.

Bare for å kverulere, så kan jeg ikke huske at Fletcher var spesielt god mot Chelsea. :p

Hvor har han skrevet det? Han sier at Fletch ikke har vært god denne sesongen. Han brukte også anførselstegn rundt ordet alltid, om du la merke til det.

 

Forresten er Fletcher på høyre et trist syn. Med O'Shea bak seg lukter det ikke akkurat gull.

Jeg tolket det som at han mente at Fletcher fortjener kontrakten, fordi han var god i fjor og alltid leverer mot topplagene. Tolket også "alltid" som så godt som alltid. :p

 

Fergie boikotter visst MUTV nå. :dontgetit:

 

Akurat nå ser det ut som om han boikotter all presse. Der er vel MUTV med. Han mener at Pressen blåser opp ting og derfor gjør visse episoder mer atraktive for FA å angripe.

 

Alle skjønte vel at Fergie kom til å bli anklaget for å angripe dommere verbalt etter Chelsea, men på en annen side så er det heller ikke feil at pressen ikke har hjulpet oss

Ikke nok med dommeren? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...