Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler ikke noe særlig på den unnskyldningen. Den er uansett irrelevant da man selv har ansvar for hva man får i seg gjennom kosttilskudd. Alt dette skal gå gjennom det medisinske apparatet i klubben som har full oversikt over hva man kan ta, og hva man ikke kan ta. Selv hvis dette stemmer, har det ingen verdens ting å si.

Lenke til kommentar

Skuffet over at Carrick fikk en ny kontrakt, men ikke overrasket at vi satser videre på Fletcher. Han var stor i fjor, så foreløpig setter jeg denne sesongen på kontoen for dårlig form.

 

Ferguson så ikke at midtbanen sviktet i fjor og jeg tror ikke han gjør det denne sesongen heller.

Lenke til kommentar

Er det en av midtbanespillerne som fortjente ny kontrakt, så var det nettopp Carrick. Deltatt mye i år og vært generelt god. En av de bedre i PL på DM når han er i form, og det har han vist i flere kamper i år. Det eneste jeg savner fra Carrick i år er mål!

 

Skjønner ikke hvorfor Carrick skal være hakkemat for alle når han kun har hatt en dårlig sesong og det var den i fjor.

 

Fletcher i år har jo vært skandale, skjønner faen ikke hvorfor han har fått så mye spilletid i år.

Selv om han var vår beste midtbanespiller i fjor og delvis forrigefjor så hadde han mange ræva sesonger før det.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Synes du overvurderer Carricks innsats litt, Raste. Jeg er også av den oppfatning at han har vært bedre enn Fletcher i år, men Fletcher er noen år yngre og viste at han holder et ekstremt nivå når han er i form i fjor og året før. Carrick har tatt seg litt opp i år, men er fortsatt bare god nok til å være en rotasjonsspiller. Virkelig god har han ikke vært på flere år.

 

Greit at de får nye kontrakter, men vi trenger fortsatt minst én bunnsolid spiller inn på midtbanen til neste sesong.

Lenke til kommentar

Fornøyd med begge kontraktene. Carrick har ikke deltatt så mye offensivt som i sine beste sesonger, men han gjør fortsatt en usynlig jobb på midtbanen som det virker som ikke alle her inne ser. På sitt beste er han top notch.

 

Fletcher har ikke vært god i år i det hele tatt. Dårligere enn Carrick faktisk. Men hadde en kjempesesong i fjor, og har vært i klubben lenge, og leverer "alltid" i toppoppgjørene.

 

Det som skuffet meg mest var kontrakten til Evra.

Lenke til kommentar

Jeg ser jobben Carrick gjør i å ta ut rom ved å posisjonere seg smart, noe som er hans store styrke, men jeg verdsetter ikke den egenskapen så høyt at jeg kan se vekk i fra at han er en middelmådig fotballspiller på samtlige andre plan og tar en plass i laget en langt bedre spiller hadde fortjent. Han tilfører for lite og fungerer kun optimalt i et maskineri som allerede fungerer, han er mao ikke medvirkende årsak (nok) og bidrar for lite til å forsvare en ny kontrakt imo. Dessuten stiller jeg store spørsmålstegn ved spillerens psyke endog i en alder av 29. Både fletcher og carrick er perfekte akkompagnert med en dominerende kvalitetspiller, men sammen og hver for seg drar de ikke sin del av lasset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fornøyd med begge kontraktene. Carrick har ikke deltatt så mye offensivt som i sine beste sesonger, men han gjør fortsatt en usynlig jobb på midtbanen som det virker som ikke alle her inne ser. På sitt beste er han top notch.

 

Fletcher har ikke vært god i år i det hele tatt. Dårligere enn Carrick faktisk. Men hadde en kjempesesong i fjor, og har vært i klubben lenge, og leverer "alltid" i toppoppgjørene.

 

Det som skuffet meg mest var kontrakten til Evra.

Bare for å kverulere, så kan jeg ikke huske at Fletcher var spesielt god mot Chelsea. :p

Lenke til kommentar

Fletcher har ikke vært god i år i det hele tatt. Dårligere enn Carrick faktisk. Men hadde en kjempesesong i fjor, og har vært i klubben lenge, og leverer "alltid" i toppoppgjørene.

Bare for å kverulere, så kan jeg ikke huske at Fletcher var spesielt god mot Chelsea. :p

Hvor har han skrevet det? Han sier at Fletch ikke har vært god denne sesongen. Han brukte også anførselstegn rundt ordet alltid, om du la merke til det.

 

Forresten er Fletcher på høyre et trist syn. Med O'Shea bak seg lukter det ikke akkurat gull.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Vi må få tilbake Park og Valencia. Park er herlig i kamper vi må sloss og Valencia har pasninger og fart til gode inlegg. Fletcher er ikke en kantspiller. Giggs er rå i de kampene kan orker men i lengden holder det ikke. Kantene har alltid vert vårt sterkeste våpen ( i mine øyne)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...