Limbeck Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Vi fotballsupportere er jo litt rare vet du Jeg bruker også "vi" Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Wan: Beklager vis du ikke liker at jeg sier ''vi'', men jeg har alltid brukt det utrykket og kommer ikke til å slutte. Jeg mener supporterene er også en del av laget, og derfor sier jeg det. Og de fleste her på forumet ser jeg er mer enige med meg enn deg dessverre. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som har link som fungerer til dagens match eller? Eller som får sopcast til å fungere? (Får selv ikke logget inn), Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Wan: Beklager vis du ikke liker at jeg sier ''vi'', men jeg har alltid brukt det utrykket og kommer ikke til å slutte.Jeg mener supporterene er også en del av laget, og derfor sier jeg det. Og de fleste her på forumet ser jeg er mer enige med meg enn deg dessverre. 9600054[/snapback] Ja, jeg er enig med deg der. Jeg liker å si "vi" jeg. Vi er jo supportere, det teller mye. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lykke til folkens.. No for vi håpe det blir en to-tre måls seier.. Få igang Ronaldo på noken skikkelig gode raid hadde vore fint. Go on you reds Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hva er det med folk, og ikke skjønne at supportere er en del av laget... 9599888[/snapback] Det er vel heller tvilsomt at United i hele tatt vet hvem personen er. Det å omtale seg som en del av et engelsk lag er vel litt drøyt, spør du meg. "Vi" får heller være uenige om det. 9599905[/snapback] Det er tross alt vi supporterne som er en stor del av klubben. Det er oss klubben tjener penger på, det er vi som støtter klubben i tykt og tynt. Å bruke "vi" er da helt riktig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 For en tabbe av VDS. Heldig at det ikke ble baklengs. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Huff, HELE laget må løfte seg kraftig om vi skal vinne dette. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jepp, alt for mye feil av alt for mange her. Vi gir bort sjanser til Birmingham. Håper på Saha inn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tevez ut og Saha inn. Og Giggs ut mot en. Giggs gjør altfor mye feil, som en del andre. Laget må heve seg kraftig til 2.omg Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ser ut som de har hatt en flott pause. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Deilig med mååål Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ser ut som det går mot nok en seier, men en god kamp var det ikke. Vi virker uinspirerte offensivt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Veldig bra tatt mål av Ronaldo, flott pasning frå Rio. Mange feil som andre påpeker, begynte med ein skikkelig blunder av Scholes heilt i begynnelsen. Glad for 3 nye poeng, satser på at det gjentar seg mot Roma. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Manglar litt av det sprudlande humøret som prega angrepsfotballen i fjor. Det er berre å håpe at denne kjem etterkvart. For vi kan ikkje klage så mykje så lenge dei vinner, men eg håper dei får litt meir fart på angrepsspelet snart Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Digg med seier, med altfor mye feil i laget som jeg syns er tåpelig. Giggs gjør feil hele tiden så jeg, og en del andre. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Yess! Deilig med seier...igjen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 United vinner aldri noe gull hvis de ikke skjerper spillet, forsvaret er solid, men det offensive er ganske dårlig. Jeg er kritisk nok engang, selv etter 5 strake seirer og 0 baklengs, vi må begynne å spille bedre fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå