Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men han er så ekstremt mye bedre som den kreative når han fungerer.

Enig. Men Limbeck sier at han vil ha flere defensive midtbanespillere, fordi dere bare har èn (Carrick). Sånn jeg har forstått det, så er Carrick god nok for førstelaget i hans øyne. Derfor forstår jeg ikke hvorfor han vil at dere skal hente inn en defensiv midtbanespiller til, når dere har 2 andre som kan være backup ved eventuelle skadeavbrekk. Kreativitet er nødvendigheten. :)

Hvor har jeg sagt at vi har to andre? Vi har Fletcher i en nødløsning men bortsett fra det har vi ingen

Lenke til kommentar

Fatter ikke at de skal ha sånn hjelpesløs psyke. Eller er det rett og slett for stor overgang fra reservelaget til A-laget at de rett og slett blir så dårlige i forhold til motstanderne?

Går nok på det mentale. Skal ikke være vanskeligere å treffe medspiller med en enkel pasning på A-laget enn reservelaget. Det mentale har veldig, veldig mye å si i idrett.

Lenke til kommentar

Men han er så ekstremt mye bedre som den kreative når han fungerer.

Enig. Men Limbeck sier at han vil ha flere defensive midtbanespillere, fordi dere bare har èn (Carrick). Sånn jeg har forstått det, så er Carrick god nok for førstelaget i hans øyne. Derfor forstår jeg ikke hvorfor han vil at dere skal hente inn en defensiv midtbanespiller til, når dere har 2 andre som kan være backup ved eventuelle skadeavbrekk. Kreativitet er nødvendigheten. :)

Hvor har jeg sagt at vi har to andre? Vi har Fletcher i en nødløsning men bortsett fra det har vi ingen

Du har ikke sagt det, det er en påstand fra meg. Fletcher og Anderson.

Lenke til kommentar

Anderson har fungert veldig bra i defensive roller i noen kamper, men han varierer veldig i prestasjonene. Får han ut potensialet så trenger vi ikke noen ny sm. Hverken i offensiv eller defensiv rolle. Men jeg tror at han ihvertfall er en sesong fra det nivået

Lenke til kommentar

Fatter ikke at de skal ha sånn hjelpesløs psyke. Eller er det rett og slett for stor overgang fra reservelaget til A-laget at de rett og slett blir så dårlige i forhold til motstanderne?

Nani slo vel ikke akkurat gjennom i debutsesongen, og han har vel vært proff siden han var 15. Bebe ble proff 2 mnd før vi kjøpte han. Han trenger uansett tid.

Obertan er jeg mer usikker på. Sliter med noe, uansett, det gjør han nok. Hvem i sine fulle fem krever overgang døgnet etter av overgangsvinduet stenger?

Lenke til kommentar

Nani slo vel ikke akkurat gjennom i debutsesongen, og han har vel vært proff siden han var 15. Bebe ble proff 2 mnd før vi kjøpte han. Han trenger uansett tid.

Obertan er jeg mer usikker på. Sliter med noe, uansett, det gjør han nok. Hvem i sine fulle fem krever overgang døgnet etter av overgangsvinduet stenger?

Jeg så deler av kampen mot Wolverhampton i går og Obertan gjorde det greit nok. Han var involvert i mye av spillet og skapte noen muligheter.

Han bar litt preg av frustrasjon mot slutten av kampen, men det er kanskje ikke så merkelig når Wolverhampton gjorde det de kunne for å hale ut tiden.

Bebe ble jeg ikke spesielt imponert over, med unntak av målet han scorte. Han fremstod i det tilfellet som svært rask og iskald i avslutningen.

Det jeg savner mest hos Bebe er litt bedre presisjon og overblikk. Hurtighet, styrke og vilje har han nok av.

Desverre så var Joshua King veldig annonym i den delen av kampen som jeg så og ble byttet ut mot slutten.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Ser ingenting galt i at de får nye kontrakter. Det som likevel må til er folk som kan true plassen deres, få dem på tå hev igjen. Fletcher er ikke god nok til å forsvare fast plass blant de første 11 i alle kamper imo.

Lenke til kommentar

Fletcher og Carrick har i hvert fall kvaliteter, selv om de har vært langtifra sitt beste de siste par årene. Carrick har jo faktisk vært ganske god defensivt, men han kunne absolutt ha bidratt mer framover. Enig i at begge trenger konkurranse om plassene, det vil definitivt få dem til å skjønne at de ikke har klippekort på laget.

Jeg håper bare at Gibbo blir solgt, og at Hazza kommer seg videre. Ja, han er verdensklasse på sitt beste, men hva hjelper det om man bare spiller 2-3 kamper i sesongen. Dessuten får han betalt for å være på sykestua. Penger vi heller kunne ha brukt på forsterkning av midtbaneleddet.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor en del Unitedfans vil kvitte seg med Carrick og Fletcher. Slik ståa er nå trenger United én, kanskje til og med to, sentral midtbanespiller som kan gå inn og forsterke midtbanen. Forsvinner Carrick og Fletcher må United plutselig ut å jakte backup også.

Er heller ikke enig i at Fletcher er en defensiv midtbanespiller. Han er en box-to-box spiller som jager ball i den defensive delen av spillet, totalt forskjellig fra Carrick som ligger mer som et anker forran stopperne.

Lenke til kommentar

Tror egentlig ikke folk ønsker Carrick og Fletcher bort, sånn rent bortsett fra Gold som til tider helst vil bytte ut hele laget :p

Det som er ønsket fra de fleste her inne er konkurranse for disse gutta. Før måtte de kjempe hardere for å beholde plassen. Da var Scholes mer delaktig, spilte flere kamper, samt at høgre og venstrekanten ikke var en plass for Fletcher når han ikke var på midten. Slik har det vært den siste tiden. (Spiller han ikke dårlig på midten, så suger han heller på en av kantene)

Det må inn vinger. Valencia er jo snart tilbake og da har vi Nani, Valencia og "Giggs". Det er tynt. Og at Fletcher skal brukes på kantene er en stor skam.

Får vi inn en sentral midtbane spiller til av kvalitet så må alle tre kjempe om plassene. Carrick og Fletcher er verdensklasse når de spiller på sitt beste, men de er knapt average når de mangler formen. Dessverre. Vi trenger en sentral midtbanespiller med høyere bunnivå.

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er absolutt fornøyd jeg også, jeg bare lurer litt på spillerlogistikken her.

Cleverley kommer jo tilbake fra lån, jeg håper jo han blir satset litt på. Han har vist tidvis veldig lovende takter i Wigan, men om han tar nivået vet man jo aldri.

Carrick, Fletcher, Anderson, Cleverley, Gibson og kanskje Scholes. Blir litt mange det der. De tre førstnevnte har jo alle nylig signert ny kontrakt. Så Scholes og Gibson ut til sommeren kanskje, mye kan jo tyde på det. Gibson spiller jo endel for tiden, men det kan jo bare være en slags strategi for å få opp markedsverdien før et eventuelt salg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...