Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Lite respons å få i Fifa 11-tråden, og jeg vet det er flere her som spiller, så da søker jeg hjelp her og.

Jeg finner ikke motstandere online. Om jeg så søker etter spillere innenfor 15 nivåer, så finner jeg ingen som matcher "søkekriteriet" enda jeg kun er ute etter en hurtigkamp uten noen spesielle kriterier. Tenkte jeg skulle ta opp igjen fifa-spillinga nå, og jeg har aldri hatt dette problemet før.

Kan det ha noe med brannmur-innstillingene å gjøre? Har ikke tenkt noe over det før, men de er stilt inn på "restriktiv".

Har svart deg i FIfa tråden for en stund siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, med moderator eller åpen vil du få kamper uten noe problem. Spiller du forresten på PS3?

Hm, rart brannmur-innstillingene plutselig står på restriktiv da, jeg kan ikke huske å ha forandra på det. :p Spiller på ps3, ja. Du og?

Lunatic: Så svaret ditt nå, greit å ihvertfall vite årsaken til dette tullet. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Ville mye heller sett at Fletcher fikk ny kontrakt enn Carrick (uten at jeg hvor lang tid noen av de hadde igjen). Carrick er langt over toppen nå, men jeg tror SAF er veldig opptatt av å beholde noen av de eldre nå som VDS, Scholes og Giggs nærmer seg slutten. Rutine er utrolig viktig gjennom en lang sesong. Sånn sett er det jo greit at Evra og Carrick fikk nye kontrakter. Tror hverken Fletcher eller Carrick forsvinner til sommeren.

Edit: Legger deg til neste gang jeg er online, Jørgen. Håper ikke du forventer altfor mye motstand dog, mine fifa-ferdigheter (spesielt i forsvar) er ikke mye å skryte av for tiden. :)

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva jeg syns, Carrick er en kjernekar, og absolutt en god spiller, til og med god nok for United. I doser/backup. Bare ikke hver kamp, og det er vel det som blir tilfelle med en ny 3-års.

Var dette forresten dråpen som førte til posten i "hjørnet", Gold? God artikkel. Jeg sitter, som alltid, på en laptop hvor 6 av 7 taster ikke funker, så orker ikke skrive lange svar lenger, men du har noen gode poeng.

Lenke til kommentar

Må få spørre, Limbeck. Hvis Carrick er så ekstremt viktig, hvorfor mener du at dere trenger en defensiv midtbane spiller? Dere har en gjennomsnittlig god en i Carrick.

Jepp. Men (i mine øyne) er han den eneste. Vi trenger en til slik at vi takler den defensive delen bedre. Enten som førstespiller og backup eller sammen

Lenke til kommentar

Men han er så ekstremt mye bedre som den kreative når han fungerer.

Enig. Men Limbeck sier at han vil ha flere defensive midtbanespillere, fordi dere bare har èn (Carrick). Sånn jeg har forstått det, så er Carrick god nok for førstelaget i hans øyne. Derfor forstår jeg ikke hvorfor han vil at dere skal hente inn en defensiv midtbanespiller til, når dere har 2 andre som kan være backup ved eventuelle skadeavbrekk. Kreativitet er nødvendigheten. :)

Lenke til kommentar

Skal bare poengtere det jeg sier ukentlig om Bebe og Obertan. Nok en gang:

Mr. Mujac

FT 3-3 at Telford. Wolves were 3-1 up with about ten minutes to go but good goals from Obertan and Bebe helped #mufc fight back for a draw!

Jeg har ikke fått sett matchen selv, men skal lete frem highlights asap. Uansett hvor merkelig de to opptrer i førstelagskamper, så er det umulig å overse at de brillierer på nivået under. For folk som roper på Morrison/Pogba/Petrucci om at "Obertan og Bebe stjeler spilletiden dems" så må man nesten bare se reservekamper og forså at de som spiller best der, de får prøve seg på A-laget. Nå er det hvertfall sånn at de to herjer med det som er og jeg har langt ifra gitt opp på dem. Særlig ikke Bebe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...