Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Blokkeringsforsøket synes jeg ikke det er mye galt med, men han var feilplasert. Han viste nok ikke om psykopaten bak seg. Men vi gjorde langt på vei nok. Chelsea burde spilt med en mann mindre noe som hadde forandret kampen. Jeg har ikke noen negative tanker om Evra. Dommeren har all skyld

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men spørsmålet mitt er litt juridisk også. Har det noen gang hendt? Hva ville ha skjedd?

 

Hadde vel blitt avslått. Om ikke annet så fordi det hadde utløst et kaos av søksmål

 

Noen som vet hva som står om beskrivelse av jobben i en jobbkontrakt til en fotballdommer?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Blokkeringsforsøket synes jeg ikke det er mye galt med, men han var feilplasert. Han viste nok ikke om psykopaten bak seg. Men vi gjorde langt på vei nok. Chelsea burde spilt med en mann mindre noe som hadde forandret kampen. Jeg har ikke noen negative tanker om Evra. Dommeren har all skyld

 

Blokkeringsforsøket er latterlig. Han prøver å blokkere med tåspissen istedenfor å kaste fram hele foten eller til og med kroppen. Feilplassert er han også, det har du rett i. Tevez hadde kastet trynet foran for å hindre mål, bare for å ta et eksempel.

 

Og dette med at "dommeren har all skyld". Vel, nei. Vi spilte dårlig i andre omgang, Chelsea hadde ballen mest og skapte de fleste farlighetene. Løp desidert mest gjorde de også. Det er aldri en enkeltperson som er skyld i et tap (er ikke dette ditt sitat Limbeck?), det inkluderer dommeren.

Lenke til kommentar

Hehe. Jo det er mine ord, men jeg tok ikke med dommerene :) det jeg mente med en sånn påstand er at man også må se på hvem som ga Chelsea ballen, hvem som ikke klarte å stoppe angrepet tidligere, hvem som ga kårneren og som tillot stussen osv osv

 

Men jeg sier her og nå at jeg mener at en dommer ene og alene kan avgjøre utfallet av en kamp. Jeg har enda ikke tilgitt dommeren som dømte oss bort mot Porto den CL sesongen de vant

Lenke til kommentar

Blokkeringsforsøket er latterlig. Han prøver å blokkere med tåspissen istedenfor å kaste fram hele foten eller til og med kroppen. Feilplassert er han også, det har du rett i. Tevez hadde kastet trynet foran for å hindre mål, bare for å ta et eksempel.

 

Tevez's tryne har ikke noe å tape på å få en ball i hundre kilometer i timen most inn fleisen.

Det har Evra :!:

 

Fra spøk til alvor: Vinnerinnstinktet til Tevez er upåklagelig. Hos Evra er det total mangel på dette. En halvhjertet blokkering fra en halvhjertet Evra.

 

Når det kommer til søksmål, tror jeg ikke du kan saksøke dommeren som enkeltperson. Du måtte i så fall saksøkt dommerforbundet i England.

Hadde du vunnet frem, kunne nok dommerforbundet saksøkt dommeren videre.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Garantert Chelsea som har bydd på Sanchez. Gav opp chileneren når han begynte å hæppe regelmessig og tiltrekke seg interesse fra kjøpeklubbene. United har aldri bydd på en spiller i fuckings mars.

 

Ræva av Fergie å ikke kjøpe han i sommer.

Jo, ble ikke Smalling eller Chicharito bydd på denne tiden ifjor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...