Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Skjønte ikke mye selv Berbs. Håper West Ham slår Stoke i kvartfinalen, møter Birmingham i semifinalen, slår ut dem og tar Arsenal i finalen. Comprende? Ah. Trodde du snakket om ligacupen faktisk. Hjemmelaget hadde virkelig fordelen i 4-0 kampen på Boleyn Ground. :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg synes at lagene bare skal stille med briter i FA cupen jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg synes at lagene bare skal stille med briter i FA cupen jeg Oh yeah! Amos O'Shea - Ferdinand - Smalling - Brown Carrick - Fletcher - Scholes Owen - Rooney - Giggs Benken: Gibson, Evans Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hadde likt å sett Arsenal slått det laget Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Green Gabbidon - Upson - Tomkins - Bridge O'Neil - Noble - Parker - Collison Keane - Cole Tja, helt greit. Nå er vel ikke Irland en del av Storbrittania da men. Morsomt konsept i alle fall. Skulle likt å sett Arsenal Lenke til kommentar
Populært innlegg Limbeck Skrevet 2. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Her er Arsenal Wilshere Så har de tolken til Wilshere på benken Endret 2. mars 2011 av Limbeck 13 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Skjønte ikke mye selv Berbs. Håper West Ham slår Stoke i kvartfinalen, møter Birmingham i semifinalen, slår ut dem og tar Arsenal i finalen. Comprende? Ville det ikke vært forferdelig surt å ryke mot Birmingham i enda en semifinale? O'Shea er forresten ikke brite Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Her er Arsenal Wilshere Hva faen. Hvordan kunne du glemme Walcott? Vi kan la Arsenal stille med bare franskmenn da. O'Shea er forresten ikke brite Han er potet. Bare å plassere han hvor som helst på verdenskartet. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Arsenal: Shea Hoyte - Bartley - Eastmond - Gibbs Wilshere - Frimpong - Ramsey Walcott - Emmanuel-Thomas - Lansbury (ville ha han med) Skulle faktisk klart å bite greit frå seg med det laget. Framover veldig bra, bakover litt meir suspekt. Endret 2. mars 2011 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det der laget der var da ikke mye å skryte av Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Må inrømme at jeg sliter med noen av de navnene Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Det hadde blitt spist levende. Nam nam hadde Burnley sagt, buuurp. Endret 2. mars 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sorry, Tom. Laget Parker postet på forrige side var MYE sterkere. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Klart, det å ha spillere med lokal tilhørighet, og lykkes med det, er det beste, men tar heller Fabregas og Van Persie og ligge på toppen, framfor O'Neil og Keane, men ligge på bunn. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 O'Shea - Ferdinand - Smalling - Brown Brownie stakkars er på feil side. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jones (nærmeste vi kommer ) Kelly - Carra - Wilson - Konchesky Glenny - Stevie G - Spearing - Shelvey - Cole Carroll Greit lag i grunn det der.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hva skjer om Manchester United saksøker en dommer? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hva skjer om jeg saksøker Evra for et patetisk blokkeringsforsøk? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hva skjer om jeg saksøker Evra for et patetisk blokkeringsforsøk? Jeg tror det blir vanskelig å bevise at du tok direkte psykisk skade av nettopp det blokkeringsforsøket. Det blir kanskje lettere å ta dommeren, der er det tross alt mye å peke på. Hele United-fansen kan jo stille seg bak dette under er såkalt class action søksmål å bli kvitt det svinet en gang for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå