Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

O'Shea har også en god pasningsfot - nesten overraskende god for min del.

Edit:

Påpeke at jeg trodde pasningsfoten alltid var som den gang han prøvde seg sentralt på midten.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Geir: Enig. Men jeg føler det var mer Fletcher sin skyld enn Oshea sin. Det jeg derimot merket meg var at Chelsea fikk til særdeles lite på sin venstreside, mens de fleste farlighetene kom på motsatt side.

Føler også at Smalling+Rafael kan bli litt hasardiøst.

Lenke til kommentar

Off off off.

Kan ikkje huske å ha irritert meg meir eller mindre konstant i 24 timer over talentlaus dømming før. E lika lei no, som eg var rett etter kampen i går. Fy faen for ein nisse.

Lot det meste av sinnet gå utover, en for meg ukjent Liverpoolsupporter som vistnok kunne bittelitt historie. Han kommenterte ein kamerats status.

Printscreen Facebook:

gj%C3%B8k.jpg

Historien fortsatte etterpå.

EDIT: Fikk ikkje til å skjule bildet.

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Hargy

Word going about that he's retiring at the end of the season.

Not much of a surprise there.

Om det medfører riktighet synes jeg det er rimelig sleipt gjort å ikke gjøre som Neville. Rett og slett legge opp når du skjønner at du ikke har mer å bidra med. Blir litt som at han pumper for å få de siste kronene før i tilfelle Man Utd avslutter kontrakten pga "uhelbredelig skade".

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Trodde det bare var bortekampene du måtte ligge unna. :p Mulig at jeg lager en selv om jeg får tid, men jeg kan ikke garantere objektivitet.

Var bare bortekampene ja, men jeg tok meg permisjon fra hjemmekampene ut sesongen også. :p

Lenke til kommentar

Det er jo hjemmelaget som får fordelen i kamptrådene til Latias. Det å snyte Birmingham for en plass i finalen, for så å snyte Arsenal for et trofé i finalen for West Ham hadde vært perf for meg :p

Men i det scenarioet har jo Arsenal allerede vunnet PL...

Lenke til kommentar

Var bare bortekampene ja, men jeg tok meg permisjon fra hjemmekampene ut sesongen også. :p

Slappeste jeg har hørt. :p Hvor lenge er Vidic ute forresten, én eller tre kamper? Forventes Ferdinand å være klar?

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...