Prusk Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) O'Shea har også en god pasningsfot - nesten overraskende god for min del. Edit: Påpeke at jeg trodde pasningsfoten alltid var som den gang han prøvde seg sentralt på midten. Endret 2. mars 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Geir: Enig. Men jeg føler det var mer Fletcher sin skyld enn Oshea sin. Det jeg derimot merket meg var at Chelsea fikk til særdeles lite på sin venstreside, mens de fleste farlighetene kom på motsatt side. Føler også at Smalling+Rafael kan bli litt hasardiøst. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Off off off. Kan ikkje huske å ha irritert meg meir eller mindre konstant i 24 timer over talentlaus dømming før. E lika lei no, som eg var rett etter kampen i går. Fy faen for ein nisse. Lot det meste av sinnet gå utover, en for meg ukjent Liverpoolsupporter som vistnok kunne bittelitt historie. Han kommenterte ein kamerats status. Printscreen Facebook: Historien fortsatte etterpå. EDIT: Fikk ikkje til å skjule bildet. Endret 2. mars 2011 av ThOms-N Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) stemme det! EDIT: Førstnenvte BTW. Lokal du og? Endret 2. mars 2011 av ThOms-N Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 "underverden i Manchester" på national geo nå fordi som er intressert i annet enn fotball i Manchester by. Liker de to føste minuttene. This is the the home of the worlds most famous football club Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 .. ettersom jeg ikke har TV (som de fleste har fått med seg :!: ), så får jeg ikke sett det, men siden vi er inne på det så jeg de første klippene (jeg har sett) av skate fra Manchester her om dagen. Kjente meg ikke mye igjen, dog. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Hargy Word going about that he's retiring at the end of the season. Not much of a surprise there. Om det medfører riktighet synes jeg det er rimelig sleipt gjort å ikke gjøre som Neville. Rett og slett legge opp når du skjønner at du ikke har mer å bidra med. Blir litt som at han pumper for å få de siste kronene før i tilfelle Man Utd avslutter kontrakten pga "uhelbredelig skade". Endret 2. mars 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 daniel taylorOddest moment of the first half: Mario Balotelli complaining to Yaya Toure that he was cold and borrowing his gloves #MCFC Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Da ble det storoppgjør i FA-cupen! Mekker du kamptråd, Latias? Håper vi får like mye liv i kamptråden som forrige gang. Endret 2. mars 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Da ble det storoppgjør i FA-cupen! Mekker du kamptråd, Latias? Nope, ingen flere kamptråder fra meg denne sesongen. Bare ta den du, Le Prof. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Trodde det bare var bortekampene du måtte ligge unna. Mulig at jeg lager en selv om jeg får tid, men jeg kan ikke garantere objektivitet. Endret 2. mars 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Trodde det bare var bortekampene du måtte ligge unna. Mulig at jeg lager en selv om jeg får tid, men jeg kan ikke garantere objektivitet. Var bare bortekampene ja, men jeg tok meg permisjon fra hjemmekampene ut sesongen også. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er jo hjemmelaget som får fordelen i kamptrådene til Latias. Det å snyte Birmingham for en plass i finalen, for så å snyte Arsenal for et trofé i finalen for West Ham hadde vært perf for meg Men i det scenarioet har jo Arsenal allerede vunnet PL... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Var bare bortekampene ja, men jeg tok meg permisjon fra hjemmekampene ut sesongen også. Slappeste jeg har hørt. Hvor lenge er Vidic ute forresten, én eller tre kamper? Forventes Ferdinand å være klar? Endret 2. mars 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vidic er vel bare ute en kamp, Ferdinand er kanskje klar mot pool, men antageligvis ikke... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vidic ute i en kamp bare. Forresten, Parker. Skjønte ikke annet enn den første setningen din. :!: 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Skjønte ikke mye selv Berbs. Håper West Ham slår Stoke i kvartfinalen, møter Birmingham i semifinalen, slår ut dem og tar Arsenal i finalen. Comprende? Endret 2. mars 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå