Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes egentlig vi gjorde en god kamp jeg og at det ikke var noe utpreget fortjent tap. Vi hadde store deler av første omgang og vi var frempå ganske ofte i andre også. Tapet skylder jeg ene og alene på dommeren. Ekstremt tvilsomt straffespark. Mere tvilsomt enn det Berba fikk mot Liverpool. Sideshow Bob skulle vert utvist tidlig. og Vida burde ikke vert utvist. (jada, i følge boka så skal han vises ut, men litt småholding tålereres og det blir sjeløden dømt på det)

 

Oppsummering.

 

Bob skulle vert utvist

Straffen var feil

Vida skulle ikke vert utvist.

 

Takk FA. Skal vi vinne så holder det ikke å slå de andre lagene i ligaen. Vi må vist slå dere også. Ganske urettferdig siden det ikke står noe om det i regelboka.

Lenke til kommentar

Jævla drittkamp. Har blitt ydmyket av en haug Chelsea supportere på min lokale pub her i England, jævla fittetryner. Hadde lyst å slå ned hver en av de når jeg gikk "the walk of shame" mot døren ut fra pubben. Klappene på ryggen kunne de holdt seg for god for. Natta

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legger dere merke til at det blir automatisk dårlige temning når Manchester United taper. Selv i sånne tragedier som dette. En haug med folk at samlet seg rundt manchester united trådene og kaster stein. Forsøk på psykisk vold utføres over alt. troll på troll snubler seg inn i tråden og forteller oss at vi skal skamme oss. Hvordan kan noen noengang skamme seg over laget sitt. Det er å banne i kirken.

 

I vårt forrige tap kom haugevis av troll busene inn med store steinblokker som man slengte vilt rundt seg.

Lenke til kommentar

Syntes det var 110% riktig å utvise Vida. Resten er jeg enig i. :)

 

Og jeg synes at alle som holder i trøya skal få gult kort. For alltid. Men hvis det ikke skjer så er det urettferdig.

 

I WANT JUSTICE

 

Det tåler vi!

 

vel. nå skal jeg gjøre noe som jeg bruker å gjøre etter sånne ting. Ta med meg hunden veldig langt oppi lia her. på truger

 

Snakkes i morgen

 

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Carrick >>>>> Fletcher i dag. Hadde blant annet en leken lobb som Rooney var milimetre unna å nå.

Og X antall svake pasninger. Ikke god nok teknisk for slike kamper. At vi tok av Scholes tapte oss kampen imo. I tillegg til at Atkinson var på banen ofc.

 

Helt enig. Kanskje han var sliten men han skulle spilt i 20 min til, det var kritisk for oss at vi hadde EN jævla spiller på banen som klarer å slå 3 solide pasninger på rad.. for det går visst ikke an hvis man heter noe som inkluderer Darren Carrick.

Lenke til kommentar

Var en taktisk brøler å ta ut Scholes, men Hernandez byttet var greit.

 

La oss scrappe oss til nr 19, vi har fortsatt alle tiders mulighet, så starter vi neste sesong med blanke ark og forhåpentligvis en litt freshere tropp. Gleder meg allerede til August når gresset er grønt og fotballen endelig begynner igjen. Skal runke hardt å lenge til Sanchez når han kommer, for veit dere hva, noe annet finner jeg meg ikke i. Skal motjinxe den overgangen hver kveld før jeg legger meg.

 

Latias kan jo lage en spillertråd for Sanchez i Chelsea forumet :D

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har alltid digget Neville, var en av favorittene når jeg fortsatt var ung og ubesudlet på 90-tallet. Er sikker på at han hadde vært hooligan om han ikke hadde hatt den sinnssyke treningsviljen sin. Neville er passion!

 

vel. nå skal jeg gjøre noe som jeg bruker å gjøre etter sånne ting. Ta med meg hunden veldig langt oppi lia her. på truger

 

Snakkes i morgen

 

 

Solid pluss fot Metallica.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blæh, "vi" er ikke noe bedre Limbeck. Ta det på kinnet og spar opp hatet til neste gang vi får mulighet til å slenge ut et nyrespark. Ingenting er som hevn :)

 

Vi er ikke noe bedre. Vel mulig det. Men er vi virkelig i kamptråder mellom Liverpool og Arsenal (for eks) og påstår at det er morro å se at dommeren for en gangs skyld er i mot Arsenal? Eller Liverpool for den saks skyld? Og at de skal ta det med et smil og skamme seg over laget sitt? Er vi der og råjubler om noen blir taklet stygt eller får dommertabber i mot seg? Pluss en som holder med et lag lengre ned på tabellen som tydeligvis har en gudommelig rett til å hånflire av dommertabber pga at det stakkars laget hans aldri har dommeren med seg.

 

Kan også nevne noen abuer som kom inn hit for å kline dritt på veggene. Gjør vi det i andre klubbtråder? Det var jo et nydelig bilde av Sideshow Bob som ble postet her av en debatant som jeg hadde respekt for før. Gjør vi sånt i andre sine klubbtråder? Var det noen som postet bilde av en glisende Steven Hunt i Chelsea tråden da han knakk skallen på Cech?

 

Nå er det to sovepiller og i seng.

 

Håper seriøst at en del ikke navngitte personer ikke sover godt i natt og at de vokner opp med at ballesvetten stinker som et jursår hos dyr med stolme skapt av mangel på luft inne ved jurhenget. Håper at den lukten henger på dem i noen måneder.

 

Håper videre at de spyr i søvne og bader i oppkast hele natten, men selvfølgelig ikke at de kveles i det.

 

Håper også av barberhøvelen gir dem noen lette men ekstremt sviende småsår og at de skvetter etterbarberingsvann i øynene sine.

 

Videre kan Sidehow Bob bli etterforskes av FA og få ihvertfall 3 kamper. Det er mere enn nok å ta av. Dog det er vel like usannsynlig som å finne

 

Og alt dette er bokstavelig ment.

 

Snakkes i morgen. Kan advare mot at jeg kommer til å bli veldig selvutslettende og kommer til å si en del som kan virke sutrende. Jeg vet ikke hvor nerme jeg har vert disse utstengelsene men hvis jeg blir det så håper jeg at jeg fremdeles av tilgang til andre deler av forumet. Som Astronomi og Gamer delen.

 

Blir jeg utestengt så ønsker jeg gjerne å diskutere det med en moderator og at de ikke gjør som på en irc chat der jeg hadde blitt utestengt to ganger uten engang å få vite hvorfor

 

Nå er det to sovepiller og i seng. God Natt. Største nedtur hittil i år.

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...