Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gold: På tide å gi seg nå. Du klager over at eg ikke gir meg med dårlige vitser. Vel, begynner å bli litt lei det påtatte dramaet rundt dette nå.

 

La oss alle være venner og danse rundt i ring rundt bålet og håper at Luiz sklir på isen, slår bakhodet såpass kraftig at han glemmer at han spiller fotball og må legge opp.

Lenke til kommentar

For en dommer. Man gir faen ikke en så billig straffe i et oppgjør som dette. En så billig straffe skal man faktisk ikke gi i noen som helst kamp. I tillegg er dette dommeren som gir flest røde kort i PL. Åssen inn i helvete kan Luiz spille frem til han blir byttet ut da?

 

Takk for en fremragende, fabelaktig prestasjon, Martin Atkinson.

Lenke til kommentar

Satans forpulte russerfitte. Innskrumpa pikk. Zhirkov kan brenne.

 

Og Luiz? Satans hore. Spiller godt på overflaten, men om du ser på kampen er han ei jævla hore. Stygg spiller, og skulle vært utvist lenge før Vidic ble det.

 

Fuck Chelski.

Kvalitetsinnlegg. :thumbup::love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Satans forpulte russerfitte. Innskrumpa pikk. Zhirkov kan brenne.

 

Og Luiz? Satans hore. Spiller godt på overflaten, men om du ser på kampen er han ei jævla hore. Stygg spiller, og skulle vært utvist lenge før Vidic ble det.

 

Fuck Chelski.

Kvalitetsinnlegg. :thumbup::love:

Og ditt var bedre? Godt å være Chelsea-supporter i kveld ja. 12p.

Lenke til kommentar

Fortjent tap, selv om vi ble voldtatt av dommeren. Surt dog, men ikke rart. Hva med å endre et par spillere SAF? Ble jo helt utkjempet på midten, tydelig at det var mange slitne ben. Og så ble dåsa Vidic utvist for noe tåpelig også, ute mot pool da gidt. En United-kaptein skal ha litt mer is i magen.

 

Men, gullet er fortsatt i våre hender. Det er typisk united å gjøre det vanskelig for seg selv.

 

Carrick er forresten ræva, klarer kun støttepasninger for tiden han gidt. Evra også, masse ræva innlegg, litt halvhjerta blokleringsforsøk på målet til Sideshow Bob også.

 

Sikkert endel skrivefeil, skriver med moben.

Lenke til kommentar

Fyfaen dette er bittert. Hvor mange kamper skal Chelsea få donert av dommeren? Totalt sett var de bedre, men ikke faen om de hadde vært det med 10 mann gjennom store deler av kampen. Ikke faen om de hadde vunnet med 10 mann i dag, uten den straffen i tillegg. Dette er bittert.

 

En United-kaptein skal ha litt mer is i magen.

Jepp, savner Keane.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Carrick >>>>> Fletcher i dag. Hadde blant annet en leken lobb som Rooney var milimetre unna å nå.

Og X antall svake pasninger. Ikke god nok teknisk for slike kamper. At vi tok av Scholes tapte oss kampen imo. I tillegg til at Atkinson var på banen ofc.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

The Hoff, vil ikke si Fletcher var på topp idag heller. SAF kunne nok endret på et par spille akkurat idag ja. Er også enig i at det Vidic gjorde var tåpelig, men akkurat der og da skulle jeg ønske at han gjorde noe mye styggere enn hva han faktisk gjorde.

Lenke til kommentar

Haha, bare meg som trodde blålys var smågal i et lite sekund? Var direkte sjokkert over innsikten og det oppegående språket, helt til at jeg oppdaget at mine antagelser om hvem forfatteren var, var feil

 

Fikk mine mistanker når det kom to innlegg etter hverandre uten "jo, I MORA DI".

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...