IcedInsanity Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Stakkars, har ikke drømmer lenger han lille Drogba. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Terningkast 4, Tom. Alltid fint å lese før-match reports. Trekk for HIMYM. Er ikke nervøs at all egentlig. Vi har ikke vunnet på broa på 100 år, jeg forventer aldri seier der. Samtidig er det ikke krise med tap mtp posisjonen vår + forrige gang vi møtte Chelsea så var det overkjøring. Sett dette sammen, så er jeg ganske lugn egentlig. Endret 1. mars 2011 av niko. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Førstemann med laget! 65min til kampstart Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ryktes at Brown og Oshea starter. Sistnevnte på midtbanen! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Slutt å kødd da? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dønn seriøst. Selv om ryktet godt kan være BS. Neste rykte er Evra på venstreving og Oshea på venstreback. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 O'shea, Fletcher, Carrick sentralt, eller? Nå vet jeg ikke hvordan O'shea blir satt på midten i så fall, men at de blir valset over av midtbanen er det vel liten tvil om DERSOM det ligger noe i ryktene.. Eller var det hele en dårlig spøk? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Cech; ivan, terry, luiz, cole; ramires, essien, lamp, malouda; torres, anelka stevebibby_ Steve Bibby Hearing that Javier Hernandez starts tonight for Manchester United, will confirm shortly Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 vds / sheasy, vida, smalling, evra / fletch, carrick, scholes, nani / wazza, chico vet ikke om det stemmer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Vds; o'shea, vidic, smalling evra, nani, fletcher, scholes, carrick, rooney, hernandez Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Identisk med lørdag? Spesielt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Helt sykt at Berba vrakes til fordel for bøssa Rooney. Hvis han sækker i dag er begeret fullt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 FAEN er Berbatov?? SAF provoserer. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det på slaget 21 at United begynner med nedtagningen av chelsea? Er det på slaget 21 at United begynner med nedtagningen av chelsea? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Faen så lei at nok en toppkamp skal avgjøres på dommerfeil! Og bare så det er sagt; det er like kjipt om det er for eller mot. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sånn går det. United taper i siste liten og Vidic får rødt. Hva annet er nytt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Nå er eg skikkelig sur. Ikke ofte etter en kamp, men dommerstanden i England er tidvis en skam. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Så kan vi forresten bare takke Latias for "flaksen" vi fikk med oss. Gratis, du fikk en kamptråd til i porteføljen og marginene fikk Chelsea. Hadde vi bare hatt den andre kamptråden, uavhengig av resultatet, hadde jeg sluppet å irritere meg over dette nå. Hadde kostet oss null energi å brukt den andre. EGOIST. Null respekt for vesenet ditt og vil aldri få det, det vil du merke. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå