Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

20LEGEND IS BACK! :D

Var euforisk stemning på pubn da Ole putta, tror nesten jeg gråt, kom hvertfall et gledesbrøl, vi omfavnet hverandre i gledesrus. Dette har jeg ventet på siden 03.

JAAAAA!!

EDIT: ble litt for glad her nå. Herlig å sette sjansene i andre, etter "uttallige" stolte-og tverrligger-skudd. Selv uten Gaz, Vidic, Heinze, Scholes, Carrick og Rooney (fra start) så vinner vi. Og dere skal tro det ble jubel da russerne snublet på slutten.

Top of the league!!

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Så, man kan ikke være United supporter og si ManU? :)

6731248[/snapback]

Nei, det kan man ikke. United-haterne har monopol på denne betegnelsen. United-supportere kaller klubben Manchester United eller kun United.

For øvrig et svært gledelig resultat i kveld, spesielt når Chelsea tapte samtidig. I år går det veien! :w00t:

Lenke til kommentar

Det som var mest gledelig var at vi klarte å vinne med den sentrale midtbanen som det vi hadde. Jeg hadde ikke akkurat troa da jeg så Fletcher i lagoppstillinga, men gutten gjorde kanskje sin livs kamp i Unitedtrøya, og scoret et vakkert mål attpåtil!

Det er også meget gledelig å se at Evra begynner å finne seg til rette! Nå viser han hvorfor Ferguson hentet han til Old Trafford! Meget, meget gledelig!

Gjorde heller ikke så veldig mye at Carrick fikk sin ligadebut i dag. Passningen til Ole Gunnar (hans første sjanse) var meget god, den viste nok en gang hvilket fotballhode han faktisk har! Gleder meg til å se ham i aksjon fra start!

OG, til alle dere som hadde avskrevet Solskjær, til alle dere som sa at han var ferdig som profesjonell fotballspiller:

Det er meg en glede å si at dere tok så skrekkelig feil! Hvis det i hele tatt var ÉN som kunne klare dette sensasjonelle comebacket, var det selvfølgelig Ole Gunnar! Det varmer et Unitedhjerte!

Lenke til kommentar
Gratulerer! Som Liverpool supporter burde jeg vel egentlig skamme meg som gratulerer, men jeg har egentlig ikke noe imot ManU. Når Solskjær scorer og Chelsea taper, er det en god dag også for meg :)

6732571[/snapback]

Tusen takk! :roll:

Må nesten innrømme at jeg ikke blir så glad når Liverpool vinner jeg da. Er selvfølgelig et plaster hvis norske spillere scorer selvfølgelig :!:

Lenke til kommentar
Gratulerer! Som Liverpool supporter burde jeg vel egentlig skamme meg som gratulerer, men jeg har egentlig ikke noe imot ManU. Når Solskjær scorer og Chelsea taper, er det en god dag også for meg :)

6732571[/snapback]

Tusen takk! :roll:

Må nesten innrømme at jeg ikke blir så glad når Liverpool vinner jeg da. Er selvfølgelig et plaster hvis norske spillere scorer selvfølgelig :!:

6733909[/snapback]

Man kan da umulig bli glad når Liverpool vinner, og ihvertfall ikke hvis Riise scorer. Når Riise lå å vred seg i gresset på Bramall Lane derimot, da veltet jeg meg i skadefryd!

Lenke til kommentar
Så, man kan ikke være United supporter og si ManU? :)

6731248[/snapback]

Nei, det kan man ikke. United-haterne har monopol på denne betegnelsen. United-supportere kaller klubben Manchester United eller kun United.

For øvrig et svært gledelig resultat i kveld, spesielt når Chelsea tapte samtidig. I år går det veien! :w00t:

6732462[/snapback]

Greit. Da er det United fra nå av.

Supert at vi vinner kampen etter en noe sløv start.. Og nesten like bra at chelsea taper kampen. :)

Lenke til kommentar

Én ting er at nordmenn bør være glade når deres spillere gjør det bra, fordi det setter Norge litt på "kartet". Med spillere som Riise, Gamst, Solskjær og Myhre i PL, har faktisk ikke Norge så få profilerte spillere som alle skal ha det til. En annen ting er derimot å fryde seg når spillere blir skadet - samme hvilket lag. Dét er tragisk.

Lenke til kommentar

6732571[/snapback]

Riktig sagt. Så lenge Chelsea taper så kan ManU knuse Liverpool, selv om jeg er fan av dem.

Forresten så er det flere som synes at Riise er en jåle?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

6732571[/snapback]

Riktig sagt. Så lenge Chelsea taper så kan ManU knuse Liverpoll, selv om jeg er fan av dem.

Forresten så er det flere som synes at Riise er en jåle?

6734818[/snapback]

Riise er dessverre en idiot. Sende samme flørtemelding til flere norske kjendiser? Strippe etter hver kamp til han står i den svette trusa si? Hvem faen gjør det liksom?

Lenke til kommentar
Man kan da umulig bli glad når Liverpool vinner, og ihvertfall ikke hvis Riise scorer. Når Riise lå å vred seg i gresset på Bramall Lane derimot, da veltet jeg meg i skadefryd!

dust ass.. Koser meg alltid når en norsk spiller scorer, norge trenger det!

6734172[/snapback]

Norge trenger scoringer av disse gutta på landslaget, ikke i klubblaget... Scorer Riise for Liverpool blir jeg like lite glad som når andre Liverpool-spillere scorer. Riise er itillegg en klyse jeg ikke unner noe...

Gamsten har jeg litt delte følelser for, fordi han alltid scorer mot United, men jeg unner ham mål mot alle andre en United...

Lenke til kommentar

CL-gruppene trekkes idag btw.

Nivå 1:

Barcelona

Milan

Real Madrid

Inter

Liverpool

Arsenal

Manchester United

Valencia

Nivå 2:

Lyon

Porto

PSV Eindhoven

Bayern München

Chelsea

Roma

Celtic

Lille

Nivå 3:

Sporting Lisboa

Benfica

Bordeaux

Steaua Bucuresti

Werder Bremen

Olympiakos

CSKA Moskva

AEK

Nivå 4:

Anderlecht

Dinamo Kiev

Levski Sofia

Shaktar Donetsk

Galatasaray

Hamburg

Spartak Moskva

FC København

Jeg mener det optimale for United ville vært å havne i gruppe med Celtic / Lille, AEK Athen og FC Køben.

Det verste hadde vært Bayern, Bremen og Shaktar.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Riise er dessverre en idiot. Sende samme flørtemelding til flere norske kjendiser?

6734837[/snapback]

Riise er ikke akkurat min favoritt heller, men dette var nå veldig useriøst! SMS-greia til Riise var vel ikke så smart, men han var visst ikke den eneste. Likevel var det bare Riise som ble offentlig sjikanert. Når man først snakker om dumme folk; hva så med Pia Haraldsen? Hun er DUM hun!

Strippe etter hver kamp til han står i den svette trusa si? Hvem faen gjør det liksom?

6734837[/snapback]

Å dra av seg trøya etter kamp (eller etter scoring for den saks skyld) er det nå temmelig mange som gjør. At han står igjen i trusa har ikke jeg fått med meg i alle fall (heldigvis), så at han gjør det etter hver kamp må være en kjempeoverdrivelse...

Endret av sentimental
Lenke til kommentar

Jeg mener det optimale for United ville vært å havne i gruppe med Celtic / Lille, AEK Athen og FC Køben.

Det verste hadde vært Bayern, Bremen og Shaktar.

6735492[/snapback]

Bayern er absolutt en vanskelig motstander, men jeg holder Lyon som enda sterkere for tiden (hvis de klarer å erstatte Diarra). I 4. seedingnivå er Hamburg min største frykt, dette laget er meget bra hvis de når en formtopp og kan skape problemer for de fleste lag i Europa da.

Heldigvis kan vi bare møte ett tysk lag for samtlige lag tyske lag i trekningen er solide.

Min drømmegruppe blir nok:

United - Lille (kan ikke gå på samme smellen to år på rad) - AEK - og FC København (fordi det er artig med skandinavisk motstand)

Marerittgruppen blir nok:

United - Lyon - CSKA Moskva (tidligere UEFA-cupvinner med 2 meget gode brasilianere, pluss at Moskva er en lite ønsket bortekamp) - Hamburg

Itillegg krysser jeg fingrene for at vi blir trukket på forskjellig dag med Liverpool slik at TV3 sender samtlige av kampene til United "live".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...