kandinsky Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er enig i laget, men ikke begrunnelsene. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg tar "kamptråden" her inne, old school, bare for å være trasig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nei nei nei Limbeck. Nå har sykesøstrene tatt litt for lang kaffi og du i din Alzheimers rus har gått inn feil dør. Egen kamptråd for dette. Om ikke flere for akkurat denne kampen faktisk! hmm. ok Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg tar "kamptråden" her inne, old school, bare for å være trasig. Haha. Var det eg mistenkte! Håper de flytter ALLE innleggene dine inn i kamptråden. Skal bidra med et hundretalls rapporter. hmm. ok Redigerte litt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvor faen har det blitt av Marseille H kamptråden? Amatører hele gjengen, klarer dere virkelig ikke bedre? Sleng den opp ASAP, vil ikke at vi skal ryke ut av selveste CL bare pga. latheten deres. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Eg kunne laget den, men er så sliten etter å ha jobbet i timevis med Blackburn kamptråden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Kom igjen Jotun, ikke vær så lat. Du orker vel en til, gjør du ikke? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Eg lager kun bortekamptråder Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvor faen har det blitt av Marseille H kamptråden? Amatører hele gjengen, klarer dere virkelig ikke bedre? Sleng den opp ASAP, vil ikke at vi skal ryke ut av selveste CL bare pga. latheten deres. Kjære Latias. Hjemmekampene har du fortsatt førsterett på Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Bortekamper i Europa også forsåvidt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nei. Nå tror eg at eg slår meg ned med en flaske cider og en episode av Private Practice. Være med Raste? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jotun da, den regelen gjelder bare i PL. Du vet jeg er ganske beskjeden og ber sjeldent om tjenester. Dette er CL, kan du gjøre det for min skyld? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nei God kveld gutta. Hvor er chelsea-kamptråden nå, er helt ødelagt i hode idag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nei God kveld gutta. Hvor er chelsea-kamptråden nå, er helt ødelagt i hode idag. Jeg maser om en Marseille-kamptråd og så kommer du og lurer på hvor Chelsea-kamptråden er? Hva skal du med den? Kampen er tapt allerede, skjønner ikke hva du skal bruke den tråden til. Se heller framover, lag en kamptråd til Marseille er du snill! 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hahah, du fikk ikke med deg at jeg var ødelagt. Kan noen lage kamptråd til kampen mot marseille? Ikke gjør det Latias, ikke gjør det.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg skulle gjerne lagd den, men da tror jeg at vi taper! Fra nå av burde vi bare droppe kamptråder, kanskje legge ned forumet også. Hvem vet hva som kan skje?!? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Enig med Jørgen, bedre å være på den sikre sida. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Eg ser et stort problem Gold: Å bruke denne tråden som kamptråd er den sikre undergang. IKKE EN KAMP har United vunnet når GBD har laget kamptråd. Ikke engang en eneste uavgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå