Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen straff for Roonay heller, selv om det kanskje hadde vært en blessing in disguise å miste bolla i noen kamper. Hernandez er en dårligere fotballspiller enn Berba og Rooney, men han er hundre ganger så giftig som disse to og du føler alltid at han er en trussel.

 

Hvis jeg hadde vært manager ville dere få sett dette laget i morgen

 

vds

rafael-vidic-smalling-evra

nani-fletcher-giggs-rooney

berbatov

hernandez

 

bytte: valencia inn for en av gutta på topp, tony ut på høyrekanten, nani på venstre, rooney opp. 442, rooney ned i femmeren om vi må forsvare oss.

bytte variant 2: scholes inn som playmaker, giggs ut på kanten

Lenke til kommentar

Rooney som ving fungerer ikke. Tror også vi trenger 5 på midtbanen i morgen.

 

Rafael-Vidic-Smalling-Evra

 

Nani-Fletcher-Scholes-Carrick-Giggs

 

Rooney

 

 

Det vanskeligste valget står egentlig mellom Chicha og Rooney på topp for min del. Berbatov har så langt ikke vært alt for god uten makker på topp.

Lenke til kommentar

Rooney har nok ikke tonnevis med selvtillit, om du mente det. Han er tydelig ute av form, og hodet er langt fra på rett plass når man dunker til folk med albuen.

 

Rooney er ekstremt viktig for oss, men jeg ser før Rooney på venstre, for å gjøre plass til Chicha. Spesielt om det betyr at G-bomb flyttes ut til benken.

Midten er rimelig spikret med Fletcher og Carrick. Spørsmålet er om man skal spille 4-4-2 eller 4-5-1. Du får nok lite i odds om du setter penger på 4-5-1.

Lenke til kommentar

 

 

Hvis jeg hadde vært manager ville dere få sett dette laget i morgen

 

vds

rafael-vidic-smalling-evra

nani-fletcher-giggs-rooney

berbatov

hernandez

 

bytte: valencia inn for en av gutta på topp, tony ut på høyrekanten, nani på venstre, rooney opp. 442, rooney ned i femmeren om vi må forsvare oss.

bytte variant 2: scholes inn som playmaker, giggs ut på kanten

 

 

Heldigvis er ikke du manager.. Skulle virkelig tatt seg ut med den midtbanen mot Chelsea.

Lenke til kommentar

Jeg pleide å feie Fergusons United av banen på gamle FM, det er alt jeg har å si til mitt forsvar..... :D

 

Giggs-Fletcher sentralt har fungert gull før (mot Chelsea) og de har relative ferdigheter/bevegelsesmønster som passer hverandre. Begge er dessuten bevegelige og vil oppta store områder på banen sentralt, samtidig som det frigir en offensiv spiller til i siste halvdel. Giggs har passningskvaliteten, løpene og kreativiteten vi mangler fra en type som Carrick eller Scholes.

 

Rooney på kanten fordi han a) har et stort "navn" som binder opp motstanderen b) Upåklagelig arbeidsinnsats c) Han kan slå en glimrende tversover til Nani feks d) kan finne på å score e) har tempo

 

Ja til litt offensiv satsning

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Sar

O´Shea - Smalling - Vidic - Evra

Nani - Fletcher - Scholes - Giggs

Rooney - Hernandez

 

Vel. Stor kamp dette. Vår antatt vanskeligste til nå i sesongen. Chelsea kommer til å angripe oss og gå for å slå oss. Derfor vil jeg ha O´Shea som er bedre defensivt enn Rafael. Berba er best mot etablerte forsvar, derfor vil jeg heller ha kontringssterke Hernandez som sammen med Nani kan kjøre kontringer mot dem. Rooneyer en ypperlig førsteforsvarer og kan hjelpe en midtbane som kommer til å bli satt på mange prøver.

 

Skulle gjerne hatt Park i denne kampen.

Lenke til kommentar

Nei nei nei Limbeck. Nå har sykesøstrene tatt litt for lang kaffi og du i din Alzheimers rus har gått inn feil dør.

 

Egen kamptråd for dette. Om ikke flere for akkurat denne kampen faktisk!

 

Edit: Ikke den eneste som har gått feil nei, men de andre har vel en annen rus å skylde på :p

 

Ble litt mistenksom nå! Gold???

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...