Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Våkner opp med fruen klokken 15, ligger i senga til 20 før hu drar hjem, sjekker fotballnews og der viser det seg at Liverpool har tapt 3-1, Big Massive Money FC går på en pen uavgjort og Arsenal gjør som bare Wenger-barnehagen kan: Taper en finale mot BHam.

 

Skal drikke te, spise potetgull og spille Red Dead til mandagen kommer nå. Hvor herlig kan det bli? :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagen ble ikke nevneverdig verre etter å hah fortært West Ham - LFC kamptråden heller. Smågal når nye høyder, hahaha. Grattis Maefteda.

 

Shlaps: Er såklart med på øl og match den gangen du kommer innover til Oslo. Jeg og Jørgen tenkte oss forøvrig ut for å se v Arsenal(/LO) i FAC lørdag 12. Noen med? DJ? banan? Gold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagen ble ikke nevneverdig verre etter å hah fortært West Ham - LFC kamptråden heller. Smågal når nye høyder, hahaha. Grattis Maefteda.

 

Shlaps: Er såklart med på øl og match den gangen du kommer innover til Oslo. Jeg og Jørgen tenkte oss forøvrig ut for å se v Arsenal(/LO) i FAC lørdag 12. Noen med? DJ? banan? Gold?

Drar opp til Bodø igjen i løpet av de næreste dagene, så blir nok ikke noe av. FAC 6. runde lørdag den 12. mars kan jeg kanskje være med på.

Lenke til kommentar

Hoho, har ikke vært hjemme hele dagen, fikk noen sjokk da jeg sjekket livescore på iPhonen i sjutiden. Pool blir knust av et av de dårligste hjemmelagene i ligaen (ja Maefteda, dere skal ha for å ha slått C-laget vårt i ligacupen). "King Kenny"-effekten er borte, herlig at scouserne har falt av sin høye hest. Rett under ser jeg at City bare greide uavgjort mot Fulham, haha. Glem seriemesterskapet, dette laget kommer ikke til CL engang. Går litt lenger ned, ser at B'ham har slått Arsenal. Haha, herlig å få jekket dem ned et par hakk også. Greit at LC ikke er så stort, men fikk i hvert fall slutt på quadruple-greiene det har blitt mast om i Highbury-tråden. Dessuten står de fortsatt uten trofé på mange, mange år. Virker som en ganske herlig søndag, synd jeg ikke fikk med meg noe av det som skjedde. :D

Lenke til kommentar
men fikk i hvert fall slutt på quadruple-greiene det har blitt mast om i Highbury-tråden. Dessuten står de fortsatt uten trofé på mange, mange år. Virker som en ganske herlig søndag, synd jeg ikke fikk med meg noe av det som skjedde. :D

Vis du kan finne en person som mer enn engang har nevnt at vi har tro på at skulle vinne en quadruple i Highbury tråden skal jeg bruke hvilken som helst avatar du vil jeg skal bruke i en måned, deal?

Det telles forøvrig ikke om feks Le Prof har sagt vi er fortsatt med i fire turneringer. Forskjell på å si at vi er med, til å si at vi kommer til å vinne 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...