kandinsky Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Våkner opp med fruen klokken 15, ligger i senga til 20 før hu drar hjem, sjekker fotballnews og der viser det seg at Liverpool har tapt 3-1, Big Massive Money FC går på en pen uavgjort og Arsenal gjør som bare Wenger-barnehagen kan: Taper en finale mot BHam. Skal drikke te, spise potetgull og spille Red Dead til mandagen kommer nå. Hvor herlig kan det bli? 6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dagen ble ikke nevneverdig verre etter å hah fortært West Ham - LFC kamptråden heller. Smågal når nye høyder, hahaha. Grattis Maefteda. Shlaps: Er såklart med på øl og match den gangen du kommer innover til Oslo. Jeg og Jørgen tenkte oss forøvrig ut for å se v Arsenal(/LO) i FAC lørdag 12. Noen med? DJ? banan? Gold? 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Gutteklubben Grei, tjohei. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg skal se United - Arsenal (regner med at de avanserer) på den lokale puben med broderen og en gjeng gunners veit jeg, så må melde pass. Men fortsett å skriv når dere skal ut å se kamp gutta, før eller siden hiver jeg meg på en tur! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dagen ble ikke nevneverdig verre etter å hah fortært West Ham - LFC kamptråden heller. Smågal når nye høyder, hahaha. Grattis Maefteda. Shlaps: Er såklart med på øl og match den gangen du kommer innover til Oslo. Jeg og Jørgen tenkte oss forøvrig ut for å se v Arsenal(/LO) i FAC lørdag 12. Noen med? DJ? banan? Gold? Drar opp til Bodø igjen i løpet av de næreste dagene, så blir nok ikke noe av. FAC 6. runde lørdag den 12. mars kan jeg kanskje være med på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hoho, har ikke vært hjemme hele dagen, fikk noen sjokk da jeg sjekket livescore på iPhonen i sjutiden. Pool blir knust av et av de dårligste hjemmelagene i ligaen (ja Maefteda, dere skal ha for å ha slått C-laget vårt i ligacupen). "King Kenny"-effekten er borte, herlig at scouserne har falt av sin høye hest. Rett under ser jeg at City bare greide uavgjort mot Fulham, haha. Glem seriemesterskapet, dette laget kommer ikke til CL engang. Går litt lenger ned, ser at B'ham har slått Arsenal. Haha, herlig å få jekket dem ned et par hakk også. Greit at LC ikke er så stort, men fikk i hvert fall slutt på quadruple-greiene det har blitt mast om i Highbury-tråden. Dessuten står de fortsatt uten trofé på mange, mange år. Virker som en ganske herlig søndag, synd jeg ikke fikk med meg noe av det som skjedde. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 mrmujac Rumours from Carrington that Rooney has fallen out with Giggs, Owen and Scholes....no serious bust up but they are distant with him #mufc 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hmmmm.... Me not like. Owen skal bort. Scholes gir seg vel etter denne sesongen, men Giggs. Man skal ikke ha en fallout med Giggs! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Scholes tar en sesong til. Regner med at det ikke er noen big deal. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Gamlekara ordner nok uansett opp. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Forsterker uansett inntrykket mitt av at Rooney er ei kuse. 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Falt ut mot Scholes og Giggs? Wazza out! Bytter han lett mot Ronaldo. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Bare rykter foreløpig da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvordan kan du falle ut mot de to?! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Den historien høres veldig merkelig ut. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 men fikk i hvert fall slutt på quadruple-greiene det har blitt mast om i Highbury-tråden. Dessuten står de fortsatt uten trofé på mange, mange år. Virker som en ganske herlig søndag, synd jeg ikke fikk med meg noe av det som skjedde. Vis du kan finne en person som mer enn engang har nevnt at vi har tro på at skulle vinne en quadruple i Highbury tråden skal jeg bruke hvilken som helst avatar du vil jeg skal bruke i en måned, deal? Det telles forøvrig ikke om feks Le Prof har sagt vi er fortsatt med i fire turneringer. Forskjell på å si at vi er med, til å si at vi kommer til å vinne 4. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Uansett hva LeProf eventuelt hadde sagt, hadde det ikke vært juridisk gyldig engang. In other news. På dagen i dag, 35 år siden City vant noe. Slår Arsenal ned i støvlene 1976: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Et bilde fra 1976. Så vanskelig å forstå er det vel ikke? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 "1976" etterfulgt av kolon. Skulle tro det var mulig å forstå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå