kandinsky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Du får spørre sjefen/Pimp J. Jeg får ikke logget inn på nettbanken som jeg sa. Artig er det allikevel at jeg nesten har fått mer fra folk i Redcafe enn jeg har tjent de 3 siste ukene, haha. Skål for Jotun i kveld Haha. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva faen er det snakk om her? :S Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva faen er det snakk om her? :S Jotun har sendt penger til niko eller noe. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvorfor i all verden har ikke Chelsea noen kamp denne helgen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvorfor i all verden har ikke Chelsea noen kamp denne helgen? Fordi B'ham skal spille LC-finale mot Arsenal i morgen. Arsenal skulle egentlig møte Spurs. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva faen er det snakk om her? :S Jotun syns synd på meg siden Raste mobbet meg (fordi jeg er så fattig at jeg ikke har råd til Viasat 4 engang), så han overførte penger til kontoen min. Haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Var vell avbetaling for at Niko skal holde seg langt unna dattra til Jotun. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Var vell avbetaling for at Niko skal holde seg langt unna dattra til Jotun. HEHE! EDIT: Får sende sønnen min i stedet. Er vel omtrent like gamle. Endret 26. februar 2011 av ThOms-N Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Var vell avbetaling for at Niko skal holde seg langt unna dattra til Jotun. Tviler. Jeg er svigemors drøm. Helt seriøst. Mer en invitasjon enn noe annet føler jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 It works both way's. Litt som Raste. (på kanten slem der) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Falt for fristelsen Er tilbud på drakter på den offisielle United-nettbutikken, Drakter går for £30 pr. stykk. Chicha-trøye med PL badges til £36 pluss toll. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Not to worry, du må nesten prøve hardere enn det der om du er ute etter å såre meg. Jeg tror det først og fremst er p.g.a. grammatikken din det preller av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ute etter å såre deg? Really? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva faen er det snakk om her? :S Jotun syns synd på meg siden Raste mobbet meg (fordi jeg er så fattig at jeg ikke har råd til Viasat 4 engang), så han overførte penger til kontoen min. Haha Mobbet deg vel ikke? Er fattig selv jeg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Var vell avbetaling for at Niko skal holde seg langt unna dattra til Jotun. Tviler. Jeg er svigemors drøm. Helt seriøst. Mer en invitasjon enn noe annet føler jeg. Forskudd på arven seff! Og det var bare nok til et par vettuge pils. hehe Evt. et par Imsdal. Endret 26. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Okey, what to do? Trøtt og sliten, men det er jo lørdag. Skal man dra på fylla, antakeligvis ende opp spyfull og dritlei i en grøft, eller skal man legge seg under en god, varm dyne å se på Black Adder? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ah, om du er i Oslo så ville jeg foreslått å dra på fylla (med meg). Black Adder er jævlig bra da, men hva med en kombo? En 6er med øl ogsåå deretter se Black Adder under dyna? 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Befinner meg dessverre 15 mil unna Oslo for øyeblikket. Bor ganske øde, og laaangt unna alt av uteliv, så stikker jeg først ut så kommer jeg meg nok ikke hjem før altfor sent (typ nattbuss klokka halv fire). Men haha, nå ser det faktisk ut til at det er sånn det blir, har en kompis med dameproblemer som ville drukne sorgene sine. Skal muligens til Oslo om et par uker, Niko, hvis du har mulighet og er gira på å ta noen øl/se fotballkamp da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ashley Cole skjøt student med luftrifle Wtf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå