Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den bikket da £1B en gang i 2010.

Har vel på det meste vært på på ca $1mrd, men det inkluderer PIK lånet på £220m.

 

Gjelden har ikke minsket med mer enn rundt £20, dvs 200mil nok siden "sist." Syntes personlig at tallene var sånn passelig. Virker som den kommersielle % økningen har stoppet opp for første gang siden Glazers tok over.

Lenke til kommentar

Den bikket da £1B en gang i 2010.

Har vel på det meste vært på på ca $1mrd, men det inkluderer PIK lånet på £220m.

 

Gjelden har ikke minsket med mer enn rundt £20, dvs 200mil nok siden "sist." Syntes personlig at tallene var sånn passelig. Virker som den kommersielle % økningen har stoppet opp for første gang siden Glazers tok over.

DVS jo egentlig si at Glazer da har gjort tidenes investering, om klubben bruker like kort tid på de resterende 50% av lånet da.

"Vi har ikke råd til klubben, men kjøper den likevel."

 

Drittsekkfaktoren er rimelig høg, men det er det eneste som funker, om en skal lykkes økonomisk.

 

Presiserer: Har ingenting til overs for måten Glazer har okkupert UNITED.

Lenke til kommentar

Den bikket da £1B en gang i 2010.

Har vel på det meste vært på på ca $1mrd, men det inkluderer PIK lånet på £220m.

 

Gjelden har ikke minsket med mer enn rundt £20, dvs 200mil nok siden "sist." Syntes personlig at tallene var sånn passelig. Virker som den kommersielle % økningen har stoppet opp for første gang siden Glazers tok over.

 

Så man har brukt ca et halvt tiår på å betale 50% av lånet? Eller misforstår jeg helt nå?

Lenke til kommentar

Blir bare lei meg av å høre om Hargreaves. Husker jeg kom hjem 5 minutter før comeback-debuten hans og det kom som tidenes sjokk. Skreik ... meg så j.. at det må ha vært etterskjelv langt nede i Oslofjorden. Par minutter etter var tragedien allerede der, faen så jævlig det var. Flau på hans vegne. Har sinnsykt sans for spilleren/fyren dog.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Blir bare lei meg av å høre om Hargreaves. Husker jeg kom hjem 5 minutter før comeback-debuten hans og det kom som tidenes sjokk. Skreik ... meg så j.. at det må ha vært etterskjelv langt nede i Oslofjorden. Par minutter etter var tragedien allerede der, faen så jævlig det var. Flau på hans vegne. Har sinnsykt sans for spilleren/fyren dog.

 

Kom for sent til kampen med noen få minutter, da hadde han rukket å gå av banen allerede ...

Lenke til kommentar

Den bikket da £1B en gang i 2010.

Har vel på det meste vært på på ca $1mrd, men det inkluderer PIK lånet på £220m.

 

Gjelden har ikke minsket med mer enn rundt £20, dvs 200mil nok siden "sist." Syntes personlig at tallene var sånn passelig. Virker som den kommersielle % økningen har stoppet opp for første gang siden Glazers tok over.

 

Så man har brukt ca et halvt tiår på å betale 50% av lånet? Eller misforstår jeg helt nå?

Japp.

 

E: kommer med en forklaring senere, innlegget jeg nettopp satt sammen made no sense for andre enn meg selv. 5 om mårran for svingende, god "natt".

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...