Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som slenger seg på å kombinere United-Arsenal og United-Marseille 12. mars og 15. mars?

 

Man får jo biletter, fly og hotell disse dagene til ca. 3500kr!

Om du gidder å spandere på meg så er jeg med? Tror jeg ikke greier å mekke den summen til den tid, har en russetid som er rett rundt hjørnet så økonomien er litt streng pdd :p

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Er vi i ferd med å få nye eiere folkens? Det pleier å ligge noe i ryktene, nesten uansett kilder, når nyhetene kommer fra så mange kanaler over såpass lang tid. Helt siden mysteriet rundt hvordan amerikaneren fikk slettet PIK lånet har Qatar ryktet svirret rundt i både seriøse og useriøse kretser. Det er ventet en offentliggjøring fra Glazers i løpet av morgendagen, så tune inn.

 

 

Bleacherreport

Breaking news: an official bid for Manchester United has been made and is now being considered by the United board. According to British press reports, a consortium of Middle Eastern billionaires have put their differences aside, pooled resources and tabled an offer of £1.5bn—once debt is taken out of the equation, the Glazers could net nearly £30.00.

 

The names of the individuals involved in the consortium have not been released, but it is understood they are from Egypt, Tunisia, Libya and Bahrain.

 

 

 

Det er noen ugler i mosen her. Personlig så tror jeg at det er muligheter for at United kan bli solgt i nær fremtid, faktisk.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Vil ikke ha arabiske eiere. Hele den falske rikdommen de har bygd opp kollapser ila. få år når oljen tar slutt og turistene vender de superoverdådige ultrakleine "ferieparadisene" ryggen. Seriøst, hvem vil dra på ferie et sted hvor alkoholen er dyr og jentene blir hengt hvis de sutter på feil løk?

 

Ellers så har jeg så stor hjærne at jeg står over den vitsinga dere har holdt på med over.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...