IcedInsanity Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Eg lo nå bare fordi eg så for meg en tribune som gjæret eg da... Ikke skyt konstabelllll. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Uansett om det hadde vært Limbeck, Jørgen eller Gold som hadde skrevet det hadde jeg likevel postet den der. Jeg så faktisk ikke at det var Limbeck før du sa det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Ja, unnskyld, det var en slem gjærening fra to gjærninger. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Kva gjær dokkar? Slutt med ein gong. Eg blir vonbråten. Endret 24. februar 2011 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Ikke vær en gjærk a banan, gjærp deg så jævlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Noen som slenger seg på å kombinere United-Arsenal og United-Marseille 12. mars og 15. mars? Man får jo biletter, fly og hotell disse dagene til ca. 3500kr! Om du gidder å spandere på meg så er jeg med? Tror jeg ikke greier å mekke den summen til den tid, har en russetid som er rett rundt hjørnet så økonomien er litt streng pdd Endret 24. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kan ikke dere bare gjæ dere? Da e ikkje morosamt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Vi kan gjærne stoppe nå... 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Da gjær da ingenting.. Okei, det holder. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Vi kan da vel prat nordlænning, hysræva. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Er vi i ferd med å få nye eiere folkens? Det pleier å ligge noe i ryktene, nesten uansett kilder, når nyhetene kommer fra så mange kanaler over såpass lang tid. Helt siden mysteriet rundt hvordan amerikaneren fikk slettet PIK lånet har Qatar ryktet svirret rundt i både seriøse og useriøse kretser. Det er ventet en offentliggjøring fra Glazers i løpet av morgendagen, så tune inn. Bleacherreport Breaking news: an official bid for Manchester United has been made and is now being considered by the United board. According to British press reports, a consortium of Middle Eastern billionaires have put their differences aside, pooled resources and tabled an offer of £1.5bn—once debt is taken out of the equation, the Glazers could net nearly £30.00. The names of the individuals involved in the consortium have not been released, but it is understood they are from Egypt, Tunisia, Libya and Bahrain. Det er noen ugler i mosen her. Personlig så tror jeg at det er muligheter for at United kan bli solgt i nær fremtid, faktisk. Endret 24. februar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 but it is understood they are from Egypt, Tunisia, Libya and Bahrain. Er alle de landene det er krise i nå det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Vil ikke ha arabiske eiere. Hele den falske rikdommen de har bygd opp kollapser ila. få år når oljen tar slutt og turistene vender de superoverdådige ultrakleine "ferieparadisene" ryggen. Seriøst, hvem vil dra på ferie et sted hvor alkoholen er dyr og jentene blir hengt hvis de sutter på feil løk? Ellers så har jeg så stor hjærne at jeg står over den vitsinga dere har holdt på med over. Endret 25. februar 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ben Hibbs Rio/Evans out v Wigan/Chelsea (back v Liverpool). Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nada problem med den formen Vidic/Smalling viser. 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Vidic/Smalling ser ut til å ha funnet tonen ja, og Smalling spiller veldig som Ferdinand, trygg med ballen og plasseringssikker. Men har jo ikke vært noen ildprøver ennå.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 City kampen? Til tross for at de er et negativt drittlag så var det en ganske stor prøve for Smalling. Bestod den ganske greit da. Irriterer meg at gutten ikke kom til oss. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Japp, fyren var helt vill i City-kampen. Helt utrolig å tenke på at han spilte non-league fotball for bare to år siden. Hvis han fortsetter utviklingen blir han fort førstevalget på både United og England. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Men har jo ikke vært noen ildprøver ennå.. City.... Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ser at gjelda nå er 489,4 M£. Hvor stor var den i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå