Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er flaut ass... Greit nok av vi ikke skal prioritere mikke mus-cupen, men må vi liksom tape hjemme mot coventry? Blir for dumt ass!

Pool stilte jo med reserveprega lag igår de og, men hadde i hvert fall vett nok til å ha med torres... Syns vi kunne tatt med oss enten saha eller tevez idag...

Faan!!

 

Men nå får vi bare kjøre på, og gjøre det så bra som mulig i de tre andre cupene.. I år håper jeg vi satser på CL, selvom også PL er viktig :)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fun fact for dere United-fans:

 

Fernando Torres' topp 5 liste over verdens beste spillere:

1. Steven Gerrard

2. Kaka

3. Ronaldinho

4. Wayne Rooney

5. Thierry Henry

 

Steven Gerrards topp 5 liste over verdens beste spillere:

1. Kaka

2. Lionel Messi

3. Thierry Henry

4. Cristiano Ronaldo

5. Ronaldinho

9581273[/snapback]

Ex-djevel David Mays liste over verdens beste spillere:

 

1. Meg sjæl.

Lenke til kommentar

Gårsdagen var en pinlig affære, selv om det var Mikke Mus-cupen, reservelag og det som verre er, så skal vi ikke tape 0-2 mot et middels dårlig Championship-lag. Og selvfølgelig var det Mifsud, eks LSK-spiller som scorte begge målene, det må vel være det aller verste. Håper vi reiser oss mot Birmingham i helga, før det blir storkamp på tirsdag!

Lenke til kommentar

I følge United.no og Mikel saken så tapte han selvfølgelig anken. Han må sone 3 kamper bl.a. mot hull i liga-cup? stemmer det? Kan man sone karantener i ligacupen?

 

I så fall er det noe vi kanskje kunne utnyttet, hvis vi er et gult unna karantene på en spiller. "oi, traff jeg leggen din?" og så sonet mot Coventry der nesten hele førstelaget ikke spilte alikevel.

 

Men det er vel litt for tidlig til at vi har noen spillere med så mange gule. Alan Smith har jo dratt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...