Old Game Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) En post jeg sikkert kommer til å angre på. Slettet Endret 24. februar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Hvor lenge skal vi kunne unnskylde laget med "tøff bortekamp" ? VI spiller jo aldri så mye som 1min godt på bortebane. Jaja, blanke ark til helga. Mot Wigan må vi vinne mht de neste ligakampene mot LFC og Chelsea. Nå er det ingen unnskyldninger lengre, den kampen skal vinnes. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Var den til meg, Gold? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Nei. Skriver "for meg selv". God natt, tror jeg gjør best i å legge meg nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jesus, jeg er ikke helt med "in the game" her lenger, men hvorfor i helvete er det greit og "ikke kommentert" (som sagt ikke lest alle sider blabla) at Raste nå heter Chuck Bass og har det bildet som avatar and all that shit? Mindre viktig: Lunatic, der du skrev norske kroner; fy faen, det er halv 4 og jeg drar en all nighter for å lese anatomi og drikker RÆÆÆD BOOOOOLLLLL og er faen overtrøtt fra før av; men det var faen meg helt jævlig morsomt! Endret 24. februar 2011 av tc47 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 NRK hadde vel ikke overlevd om de ikke hadde slengt den etter alle uskylidige mennesker som ikke vil ha kanalen. Norsk rikskringkasting - en skam for Norge Jeg ble ikke sjokkert når jeg så du skrev dette, har alltid forestilt deg som en "Bartenderskolen/Paradise Hotel-type" og ikke en som verdsetter kvalitet som Nytt på nytt, Spekter, kvalitetsserier, Debatten og Ski-VM. Glad for å se at jeg som vanlig har så godt som rett. Vel, du tar nok feil der gitt. Innlegget mitt var ikke 100% seriøst. Nytt på Nytt er herlig, Paradise Hotel har jeg ikke sett på en gang.. Sååå.. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jesus, jeg er ikke helt med "in the game" her lenger, men hvorfor i helvete er det greit og "ikke kommentert" (som sagt ikke lest alle sider blabla) at Raste nå heter Chuck Bass og har det bildet som avatar and all that shit? Det ble hvertfall kommentert heftig på andre deler av forumet Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Føler at jeg må vaske meg etter det du sa om meg Jørgen Dårlig gjort. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det var nok ikke et helt seriøst innlegg fra meg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Noen som slenger seg på å kombinere United-Arsenal og United-Marseille 12. mars og 15. mars? Man får jo biletter, fly og hotell disse dagene til ca. 3500kr! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hadde tatt seg ut om United endte opp med å møte Leyton Orient. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hadde tatt seg ut om vi møter Marseille etter å ha slått ut Barca 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Tribunegjæret har gått i stykker ved bortetribunen i kampen mellom Villareal og Napoli. Sog alvorlig ut når det skjedde men det sog ikke ut som om noen ble alvorlig skadet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har tribunen gjæret? 7 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Tror det har noe med Sog'en å gjøre, DJ. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Dj har et dypere poeng i gjære her! Det er som jeg har sagt det til det kjedsomlige, det er livsfarlig når for mange sopper samles på tribunene. 2 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har tribunen gjæret? Ser for meg at den har mangen gjæringer (ref. kapp og gjærsag) Ikke alle skriver perfekt norsk som deg. Ser ikke helt poenget med konstant å hakke på Limbeck. Uansett hva han skriver, så er det et knippe folk som MÅ håne. Hva med faktisk diskutere temaet som ble tatt opp i stedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå