Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jesus, jeg er ikke helt med "in the game" her lenger, men hvorfor i helvete er det greit og "ikke kommentert" (som sagt ikke lest alle sider blabla) at Raste nå heter Chuck Bass og har det bildet som avatar and all that shit?

 

Mindre viktig: Lunatic, der du skrev norske kroner; fy faen, det er halv 4 og jeg drar en all nighter for å lese anatomi og drikker RÆÆÆD BOOOOOLLLLL og er faen overtrøtt fra før av; men det var faen meg helt jævlig morsomt! :D

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

NRK hadde vel ikke overlevd om de ikke hadde slengt den etter alle uskylidige mennesker som ikke vil ha kanalen.

Norsk rikskringkasting - en skam for Norge :p

 

Jeg ble ikke sjokkert når jeg så du skrev dette, har alltid forestilt deg som en "Bartenderskolen/Paradise Hotel-type" og ikke en som verdsetter kvalitet som Nytt på nytt, Spekter, kvalitetsserier, Debatten og Ski-VM. Glad for å se at jeg som vanlig har så godt som rett.

Vel, du tar nok feil der gitt. Innlegget mitt var ikke 100% seriøst.

Nytt på Nytt er herlig, Paradise Hotel har jeg ikke sett på en gang.. Sååå..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jesus, jeg er ikke helt med "in the game" her lenger, men hvorfor i helvete er det greit og "ikke kommentert" (som sagt ikke lest alle sider blabla) at Raste nå heter Chuck Bass og har det bildet som avatar and all that shit?

 

Det ble hvertfall kommentert heftig på andre deler av forumet ;)

Lenke til kommentar

Har tribunen gjæret? :ohmy:

Ser for meg at den har mangen gjæringer ;)

(ref. kapp og gjærsag)

Ikke alle skriver perfekt norsk som deg. Ser ikke helt poenget med konstant å hakke på Limbeck.

Uansett hva han skriver, så er det et knippe folk som MÅ håne.

 

Hva med faktisk diskutere temaet som ble tatt opp i stedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...