Sveern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Møte om lokal suporteravdeling her før kampen idag, blir artig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hva koster en øl nå til dags? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 13kr centiliteren Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Så om man ønsker en boks av en normal type så må man ut med: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Norske kroner. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvis dere fortsetter slik så får ikke Niko øl til helgen! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Forset slik, Niko fortjener ikke noe øl. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Rundt 30kr for ei boks øl. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Satt å så gjennom ulike postere med Man United tema, sitter å ser nedover siden så kommer eg til dette... på grensen til mobbing jo... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Rundt 30kr for ei boks øl. Hvis du drikker noe av det "finere" ølet ja. Skal du bare ha de vanlige så er det vel 22-23-24-25kr. Evt. så har man jo Grans Bare og Kompils til 16kr, men da skal det være unntakstilstand. Hvertfall i Grans Bare har du 4,5% alc og 95,5% brekkmiddel. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Bare er drittøl ja. Litt synd egentlig, da den er rimelig grei på prisen. Seidel er god billigøl, Pokal på coop går til tider. Spesielt om en er ekstrasprengt for penger. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hahah, Jotun! Lurer på hva slags sadistisk svin (bortsett fra Jallala over her) som ønsker meg så vondt at de ikke vil at jeg skal få drikke noen slurker øl engang. Forferdelig. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Så nå kaller du meg et sadistisk svin? skamme seg! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Bare er drittøl ja. Litt synd egentlig, da den er rimelig grei på prisen. Seidel er god billigøl, Pokal på coop går til tider. Spesielt om en er ekstrasprengt for penger. Grans premium er mye bedre, og er vel ikke mer enn en krone eller to dyrere. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har drukket endel premium i mine ungdomsår, og selv om det før var kanongodt har jeg nå fått avsmak på ølet, spyr nesten når jeg ser den grønne flaska for tiden. Vet egentlig ikke hvorfor. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Einaste som funker er Hansa Pilsner eller Hansa Fatøl. Har eg ikkje råd til det, så kan det bare være. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Herregud så trist vi fremstiller oss i dag på fotballbanen. Fantastisk tamt og fantasiløst. Virker ut som vi stilte med 7 åringer på banen som nettopp har tatt sitt første spark på ballen, utrolig kjedelig fotball og helt ræva. Skal vi være Manchester United skal vi faen greie å angripe og komme til flere sjanser enn det vi gjorde i dag, og hvorfor i det hele tatt spiller Gibson og Fletcher? Carrick var ikke noe bedre i dag heller, han tok seg litt opp i et par defensive dueller, men det var det! Endret 23. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 NRK hadde vel ikke overlevd om de ikke hadde slengt den etter alle uskylidige mennesker som ikke vil ha kanalen. Norsk rikskringkasting - en skam for Norge Jeg ble ikke sjokkert når jeg så du skrev dette, har alltid forestilt deg som en "Bartenderskolen/Paradise Hotel-type" og ikke en som verdsetter kvalitet som Nytt på nytt, Spekter, kvalitetsserier, Debatten og Ski-VM. Glad for å se at jeg som vanlig har så godt som rett. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå