Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har da aldri sagt at HVEM som helst har Viasat 4 Jotun. Du kan gjerne henvise meg til der jeg har skrevet at HVEM som helst kan få det.

 

Mitt poeng er at jeg trodde de fleste hadde Viasat4.

 

Har aldri sagt at du har sagt at hvem som helst kan få det. Det eg spurte om var hvordan man får gratis Viasat4, siden du antydet at selv purfattige Niko kunne få Viasat4 bare ved å, og eg siterer, "bruke vanlig antennekabel rett i TVen da".

 

Hvordan det å "bruke vanlig antennekabel rett i TVen da" gjør at overhodet noen som helst i denne verden får Viasat4 var over min fatteevne, derfor lurte eg på hvordan du fikk dette til.

 

Nå viser det seg, som eg antok, at du var fullstendig på jordet i dine antagelser.

 

Fant ut nå, bare stakk en kabel i TV-en.

Hvordan kabel? HDMI, antenne, RGB, SCART?

 

Må ha den løsningen altså!!

Antenne. :p

 

Coax du mener? 50 eller 75 ohms?

Lenke til kommentar

Så så, gutter. Alt har ordnet seg. Jeg ser matchen hos en venn med Viasat 4. Det viser seg at jeg bor i et av de dyreste strøkene i hovedstaden, i verdens rikeste land, så alle rundt meg har jo (sephhff) TV-kanaler i huet og rævva.

 

Solgte akkurat et par sko for å få råd til noe å drekka på gjorde jeg også. Alt løser seg.

Lenke til kommentar

Jeg som var på jordet? Er vel ærlig talt du som ikke forsto hva jeg mente Herr. Jotun. Nå spørte jeg Niko om han hadde tilgang på dekoder og da spurte du hvordan man fikk det gratis og da dro jeg en "spøk". Skjønner ikke helt hvordan du greide å stille det spørsmålet da jeg aldri nevnte noe om gratis Viasat4. Uansett, setter en strek over her.

 

Så så, gutter. Alt har ordnet seg. Jeg ser matchen hos en venn med Viasat 4. Det viser seg at jeg bor i et av de dyreste strøkene i hovedstaden, i verdens rikeste land, så alle rundt meg har jo (sephhff) TV-kanaler i huet og rævva.

 

Solgte akkurat et par sko for å få råd til noe å drekka på gjorde jeg også. Alt løser seg.

Herregud, kan jeg få lov til å komme til deg? Har alltid drømt om å få komme til en som bor i et av de dyreste strøkene i Oslo. Jeeezz. :D

Lenke til kommentar

Sett en strek hvor du vil du. Bryr meg lite om streker eg. Niko sier han ikke har råd til Viasat4, så sier du at det bare er å finne fram en dekoder og "bruke vanlig antennekabel rett i TVen da".

 

Du skjønner fortsatt ikke hvordan man klarer å trekke konklusjonen om at du tror at Viasat4 er gratis? Vel, du tror jo Viasat4 er gratis, så eg skal heller takle at du ikke vet så mye.

 

En stk. strek blir herved satt - (SINNSYKT kult å sette strek)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor har jeg sagt at han skal finne fram en dekoder?

 

Jeg spurte om han HADDE tilgang på dekoder, det er to forskjellige ting. De fleste i dag har faktisk en dekoder (tror jeg) og det er vel faktisk ikke så rart å spørre om det egentlig?

 

Har da haller ikke sagt at Viasat4 er gratis, henvis meg det?

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Du skjønner ikke hva det betyr "å trekke en konklusjon"?

 

Hvis eg sier at du er teit, har eg da kalt deg en idiot?

 

Kan du da si at eg har kalt deg en idiot? Eller kan du trekke en konklusjon om at eg mener du er en idiot basert på min uttalelse om at du er teit?

 

Eg bare lurer. For du sa veldig mange ting som antydet at du trodde Viasat4 var gratis. Og at å "bruke vanlig antennekabel rett i TVen da" var nok så fikk man Viasat4.

 

Btw: Satte ikke du strek i stad? Eg kan sitere deg på det om du nekter for å ha sagt det.

 

Eg kjeder meg. Gleder meg så sykt til klokken er 19 og kampen begynner i kveld. Og med det mener eg ikke at kampen begynner 19.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...